close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שמעתי שגלשת...

הרב שמואל אליהוכא אדר ב, תשסה01/04/2005

הרי ה"יופי" הזה שאתה רואה שם הוא הוא הרע בהתגלמותו. לראות את האתרים האלה זה כמו לראות "רצח"! זכור שאלוקים אמר על המציאות הזו של ניצול הנשים להנאות מסוג זה: "כי כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש כן הדבר הזה".

נשלח לנו על ידי חבר, כהמשך למאמר של הרב חניא בגלל רגע אחד. מתוך תשובה של הרב שמואל אליהו לגולש, באתר מוריה:

"שלום, שמעתי שגלשת לאתרים של "סקס" ולא קשה להבין למה, אך אינני מבין איך אתה יכול להשאר עם זה?

הרי ה"יופי" הזה שאתה רואה שם הוא הוא הרע בהתגלמותו. לראות את האתרים האלה זה כמו לראות "רצח"! זכור שאלוקים אמר על המציאות הזו של ניצול הנשים להנאות מסוג זה: "כי כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש כן הדבר הזה".

כל ה"כוכבות" המוצגות באתרים האלו
הן "רצוחות נפש" - שפחות אומללות!
איך אפשר להנות מאומללות של אחרים?
איך אפשר לשבת באיצטדיון כמו רומאי ולראות מישהו נטרף להנאתך?

תזכור שכל כניסה שלך לאתר שכזה מגבירה בפועל את המוטיבציה של מנהלי האתרים להביא עוד נשים לאומללות כזו.

זכור שתמיד תמיד הסקס הזה הולך עם אומללות. ארץ מצרים היא גם "ערוות הארץ" וגם "בית עבדים" - תמיד זה הולך יחד.

עם ישראל כבר יצא ממצרים. התורה מעידה חמישים פעם שיצאנו מבית עבדים זה. וכשחזרנו ושיעבדנו את עצמנו לרעות הזו. כשהשתעבדנו מרצון לרוע הזה - החרבנו את בית המקדש הראשון. בית שנחרב בגלל שפיכות דמים, עבודה זרה וגילוי עריות. שלושה דברים שעוסקים ב"צד האדום" של הדמים.

***

מי שפגש פעם אחת את האומללות הזו, שומע מהן זעקה אילמת נוראה. אין להם כח להתנגד, השפילו אותן מילדות, משפילים אותם היום, ויזרקו אותן אחרי השימוש.

עם כל הסלידה שאנחנו סולדים מהן צריך לזכור שהן "בני אדם" הן נשמות אלוקיות. היה להן פעם רגש טהור והוא מנסה לקום. אבל השוטרים של "בית העבדים" לא נותנים להן לקום.

לפי הסטיסטיקה של האו"ם 13% מהנשים בעולם מנוצלות באופן זה או אחר, מאונס ועד שיעבוד מסוג זה. אם לכל "אשה מנוצלת" יש "גבר מנצל", רבע האנושות עוד מושפעת לרעה מתרבות מצרים.

מליארד נשים (בספרות זה נראה כך 1,000,000,000 נשים) זה אלף מליון בנות וילדות אומללות.

למליארד הנשים מנוצלות הללו יש מליארד גברים מנצלים!!

המעליב מכל הוא שמדינת ישראל נמצאת במקום מאוד קרוב לפסגה מבין כל המדינות בעולם העוסקות בסחר נשים. אני בטוח שאתה נעלב מזה כמו כולנו. אבל האם אתה במעשיך תורם להרבות את התופעה או להוריד אותה?

***

אנחנו צריכים להגביר את הטוב והאור והאהבה והשמחה שלא לתת לעור, לערוה, לערלה, לעריצות ולערמומיות להשתלט עלינו, לנגוע בנו, לנהל אותנו, ואפילו לא לעורר אותנו. צריך לזכור שהערוה הזו שמעוררת את עור הנחש, זה עוול שצועק מסוף העולם ועד סופו.

אסור להתקרב לשם בכלל. הרי על זה אמרו חכמינו ז"ל שכך דרכו של יצר הרע. היום אומר לו עשה כן, ומחר עשה כך, ואח"כ לך עבוד עבודה זרה! ואם בעריות עסקינן היום הוא גולש לאתר רך ומחר לאתר קשה ומחרתיים הוא גולש לסטיות, אחר כך הוא מתבונן בנשים אחרות וחושב עליהן מחשבות זימה. ואין מי שיכול להיות בטוח שלו זה לא יקרה. הרי שלמה המלך החכם מכל אדם נכשל בענין זה של עריות אע"פ שאמר "לי זה לא יקרה"!!.

צריך לזכור שדרכה של הרשעה היא ארוכה ומסוכנת. אבל אין גבול לעומק של השאול. אין גבול לעומק של הרשעה ואין גבול למקום שאליו אפשר להתדרדר.

***

אין לנו מה לעשות באתרים האלה. זה הורג אותנו, זה מטמטם אותנו, סיפר לי מישהו כי דקה אחת מיקרית של כניסה לאתר נורא כזה הפילה אותו לשבוע והוא עדיין מנסה להתאושש. אין אפשרות אח"כ לזוז. הוא לא היה יכול להסתכל לאשתו בעיניים חודש ימים. הוא לא היה יכול להתפלל. גם כשמוחקים את התמונות מהמחשב - הן לא נמחקות מהראש, כעת הוא עובד על זה למחוק ולמחוק ולמחוק - וה’ יעזור.

***

תפקיד עם ישראל לרומם את העולם, והביטוי העיקרי של הרוממות הזו היא דרך "האשה".

תזכור כי הביטוי "מחמד עיניך" נאמר ליחזקאל הנביא גם על אשתו, וגם על בית המקדש. זהו המוקד הנסתר של העולם שאליו הוא שואף.

השאלה אם יהיו בבית המקדש כרובים שפניהם "איש אל אחיו", או שיהיה שם פסל עירום כמו שיש היום כמעט בכל הכנסיות וכמו שהיה בבתי עבודה זרה מאז ומעולם.

אנחנו שייכים לצד של האור הטוב והשמחה. לצערנו כבר היינו בצד של הרע. יצאנו משם ואנחנו "בעלי תשובה".

אנחנו מכירים בתשתית הנשמה שלנו מהו הרע הזה.
אנחנו יודעים שסוף העניין הוא הטוב,
טוב,
טוב.
וזה יהיה,
והרבה,
ועל ידינו,
ועל ידך,

כי תכונתו של האור שבתוכנו להאיר גם אחרים, הלוואי ואמן.

בהצלחה"
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה