close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סטימצקי- בונים את מדף הספרים הגדול בעולם

מערכת שורשח ניסן, תשע23/03/2010

בפרויקט חדשני וראשון מסוגו, הכריזה רשת סטימצקי לפני כחודשיים על מתן במה לכל אוהבי הספר, באשר הם, לשתף אחרים באהבותיהם הספרותיות.

בפרויקט חדשני וראשון מסוגו, הכריזה רשת סטימצקי לפני כחודשיים על מתן במה לכל אוהבי הספר, באשר הם, לשתף אחרים באהבותיהם הספרותיות.

תחת השם "יוצרים את מדף הספרים הגדול בעולם", בכתובת www.madaf-gadol.co.il, הזמינה סטימצקי את הגולשים להצטלם עם ספרים שהם אוהבים, לספר בכמה מילים על הספרים ולהעלות את תמונתם לאתר.

מדובר בפלטפורמה נוחה וידידותית ביותר, באמצעותה כל אדם, בכל גיל, יכול להעלות את העדפתו, המלצתו ואהבתו לספרים אלה ואחרים.

סטימצקי פונה גם לקהל הדתי ומזמינה אותו להשתתף בבניית מדף הספרים, באמצעות קמפיין מיוחד, באתרי אינטרנט הפונים למגזר לציבור זה.

ההשקעה העצומה של סטימצקי במהלך הניבה עד כה למעלה מ – 10,000 המלצות על ספרים, למעלה מ- 6,000 מעריצים בפייסבוק, למעלה מ – 100,000 גולשים ייחודיים שביקרו במדף הספרים הוירטואלי והתעניינו בהמלצות שהועלו עליו.

הפעילות נגישה דרך אתר סטימצקי, פייסבוק, שורש, ערוץ 7, כיפה ואתרים נוספים.

איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי, אמרה עם השקת המהלך:
"סטימצקי, המובילה את השיח התרבותי בישראל, גאה להצהיר על מהלך המבטא את השיחה האמיתית שראוי שתתקיים והיא השיחה על אהבת הספרים. כולנו אוהבים ספרים, בין אם אנו קוראים מדי יום או לעיתים רחוקות יותר, ולכולנו יש כמה ספרים שהשפיעו עלינו במיוחד. כעת, עם השקת מדף הספרים הגדול בעולם, סטימצקי נותנת במה לכולם לספר על הספרים האהובים עליהם ביותר, זאת כדי לתת ביטוי לרבגוניות התרבותית ולהתרגשות מתוכן הספרים. המסר המרכזי של רשת סטימצקי הינו אהבת הספרים..."

איך מצטרפים למדף?
• מצטלמים עם ספר שאוהבים במיוחד
• מעלים את התמונה לאתר, בכתובת www.madaf-gadol.co.il
• כותבים כמה מילים - מדוע אוהבים את הספר.
• וזהו... הספר מתווסף למדף.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה