הוסף למועדפים|
 
תכנים|שו"ת ברשת|תמונות|מוצרים|אתרים 
 
 
התחברות-
 
 
חדש?הירשם|פתח תיבת דואר|קרא דואר
 
מסטיק בדוצה. קומדיה של תאויוט. סאטריה מנוקבת.
 
עוד מרענן זיו
הפיל והיתד
שואב המים- אגדה אורבנית חדשה
גיל עקיביוב מגיש: שיר תפילה לברכת גשם בניחוח חב"די
הכה את הטורקים- בדוצה פרק אחרון
כמה טוב לגור בבני ברק
תחושה שמשהו לא בסדר...
שוקו ולחמניה- בדוצה פרק רביעי
אין משימה קטנה
מסטיק בדוצה פרק שלישי. – גדעון מגלה את שמעון
מסטיק בדוצה. קומדיה של תאויוט. סאטריה מנוקבת.
 
עוד בנושא הומור
הפיל והיתד
שואב המים- אגדה אורבנית חדשה
כמה טוב לגור בבני ברק
תחושה שמשהו לא בסדר...
שוקו ולחמניה- בדוצה פרק רביעי
אין משימה קטנה
מסטיק בדוצה פרק שלישי. – גדעון מגלה את שמעון
מסטיק בדוצה. קומדיה של תאויוט. סאטריה מנוקבת.
סיפורי ילדים
המדריך האלטרנטיבי לחינוך ילדים
 
 
מסטיק בדוצה. קומדיה של תאויוט. סאטריה מנוקבת.

רענן זיו  יט אב, תשעא  8/19/2011

לשמעון ישראל יש רעיון מהפכני בתחום יצירת המסטיקים. הכוונה והתכלית של התכנית היא להעלות חיוך עם פניהם של תינוקות של בית רבן באמצעות מסטיק עם בדיחה
.......................

פרק ראשון

רחוב הרצוג 61 רמת גן.
יום א'
שעה 9 ו9 דקות בערב.9.9.99
ערב טוב המפקד.
שמי גדעון ישראל. דרגתי רב סמל. אני בטוח שזה שהעיפו אותי מצה"ל זה חלק מתכנית פעולה רחבה הרבה יותר ממה שנראה. ברור לי כשמש במצרים שהסיבה הרשמית –"רחמנות יתר" אינה אלא סיבה רשמית. לא באמת, היא ממש רשמית הסיבה הזו, תראה איזה רשמית היא. אם אתה לא מאמין לי שהיא רשמית אז תראה כמה פרטים חסרים בה. מישהו נכנס לנשקייה ויצא עם מ"ג. עכשיו אני תפסתי אותו וכשהוא ניסה לחבוט בי עם המ"ג סובבתי לו את היד והיא יצאה מהמקום. הוא ניסה לתת לי ראשיה זזתי והוא נחבט בקיר. עכשיו שואלים אותי למה שחררתי אותו? ואני גם עניתי על זה. שאלתי אותו למה הוא גנב? והוא ענה שהבוס הזמין ממנו מ"ג. אז אמרתי שאני לא נכנס ליחסי מעסיק ומועסק כי זה שייך לקצינת ת"ש. ואחר כך אומרים לי רחמנות יתר? ממש רשמי אמרתי לך. חוץ מזה לא להשתמש בכוח ללא הצדקה זו פקודה צהלי"ת. אז נכון שהמושג ללא הצדקה הוא קצת רחב אצלי, אבל מה אני אעשה שככה לימדו אותי בסין כשקיבלתי את החגורה השחורה?
ולכן אני ממשיך לדווח לך המפקד על כל פעולותיי החשאיות ושאינן.
אדווח על פעולותיי מכאן ואילך כי מה שהיה עד עתה נמצא בתיק האישי שלי.
10:30 לילה. יצאתי , חזרתי אני לא אדווח לך שהכנתי סנדוויץ' עם חומוס וחומוס כי זה לא קשור לתפקיד.
לילה טוב המפקד.

שעה 4:30 לפנות בוקר
זו לא שעת הדיווח שלי המפקד. אני מקווה שהשעה המאוחרת לא מפריעה לך, פשוט התרחשה פעילות חריגה אז אני מדווח. אז ככה: בשעה 1 וחצי לילה ירדתי לשירותים בקומה הראשונה. זה לא בגלל שאין שירותים בקומה השנייה, פשוט אחרי שירותים אני חייב כוס מיץ פטל ופטל יש רק בקומה הראשונה.
ואז כשאני יוצא מהשירותים אני רואה מישהו מכוסה עם גרב על הפנים, מסתובב עם שק על הגב ומנסה לפתוח את הכספת.
נעמדתי כמו שלימד אותי המורה שלי בסין ואז הוא אומר- מה אתה עושה לי דאווינים של קראטה? מצטער על הסלנג זה הוא אמר.
הוא רץ אליי מהר כדי לדחוף אותי, לא זזתי מהמקום, רק בסוף שהוא הגיע הטיתי טיפה את הגוף, הוא פספס אותי ועף עם הראש ישר לתוך הקיר.
אני נשארתי לעמוד במקום, הוא ניסה להרים כיסא לזרוק עליי, זה היה הכסא העתיק של אבא שלי, עשיתי לו רגלית, הוא נפל והכסא נפל לו על הראש.
שוב הוא קם והפעם הוא שלף אקדח מסוג ברטה 22. שאלתי אותו אם יש לאקדח רשיון בתוקף והוא צחק עד שכמעט נחנק. אחרי שנרגע הוא כיוון את האקדח לעברי ואז בזריזות שלפתי כוכב נינג'ה מכיס הפיג'מה שלי (תמיד יש לי בכיס על כל מקרה) זרקתי לו את הכוכב ישר על כף היד, הוא צרח והאקדח עף לכיוון שלי. תפסתי אותו מהאוויר, ואמרתי שזה בנתיים נשאר אצלי.
פתאום הוא נפל על הברכיים והתחיל לבכות שאני לא אהרוג אותו.
למה שאני אהרוג אותך שאלתי? אז הוא אמר שהוא גנב. אמרתי לו בלי סטיגמות. ושאלתי למה הוא גנב? אז הוא אמר שהוא הסתבך בהימורים. אמרתי לו שהוא טעה בכתובת כי אצלנו בבית אין שום מכונת מזל. אבא שלי לא ירשה להכניס דבר כזה הבייתה אפילו בצחוק. אמרתי לו גם שלהמר זה לא כדאי כי מבחינה סטטיסטית רק בעלי הקאזינו מרוויחים. ולמרות שבסטטיסטיקה יש סטיית תקן, לא כדאי לסמוך על זה. הוא הסכים איתי לגמרי, הבטיח שלא יהמר וביקש את האקדח בחזרה. אמרתי לו שלפי הוראות מטכ"ל אני לא יכול להחזיר לו את האקדח בלי שיציג רשיון בתוקף והצהרתי שהאקדח יחכה לו מחר בתחנת המשטרה הקרובה. כמו כן הבהרתי לו שהנינג'ה שהוא קיבל ביד- היה שימוש בכוח סביר בכורח הנסיבות. נתתי לו כוס מים כי הוא היה נראה נסער. הוא שתה והלך לדרכו.
בנתיים אבא שלי התעורר וכששמע מה שקרה התעלף. הערתי אותו והוא בכה ואמר שאני לא יוצלח. גם אחי הקטן ירום התעורר וכשהוא שמע מה קרה הוא צחק. וחמור מזה הוא התקשר לעדנה ואמר לה שאני חנון. עדנה אמרה שהיא תשקול את המשך היחסים ביננו ולמרות שממש התחשק לי להשתמש נגד אחי בכוח פיסי מתון, לא עשיתי את זה כי הוא קטין חסר ישע ואסור בשום אופן ומצב להשתמש בכוח נגד קטין חסר ישע וקשיש חסר ישע. מה שמותיר לי מרחב של שבעים שנה בערך להפעיל על אחי את האמצעים שהחוק מתיר במצבים כגון אלה אז עוד חזון למועך.

פרק שני

בני ברק, רחוב הרב הרצוג 62.
9.9.99 שעה 9 ותשע דקות ערב.
לתורם הנכבד שלום.
שמי שמעון ישראל.
לכבוד התורם הנכבד.
שמי שמעון ישראל. אני פונה אליך אחרי שדברתי עם הרב חנדל מהוועדה למען הכיס. אתה בטח מכיר את הוועדה למען הכיס שהיא בעצם הוועדה למען הכיסים של כל המעילים מכל החוגים. (חסידי, ליטאי, מזרחי וברסלבי) הרב חנדל פועל לשם שמיים ודואג לכך שהכיסים יהיו במקומם הראוי ובגדלם הראוי וכבר הציל הרבה בחורי חמד ואפילו אברכים מרדת שחת ממש.
פניתי אליו והצעתי לפניו את תכניתי המכונה מסטיק בדוצ"ה. הכוונה והתכלית של התכנית היא להעלות חיוך עם פניהם של תינוקות של בית רבן באמצעות מסטיק עם בדיחה. הרב חנדל אמר שמסטיקים אסורים בגלל תרבות הרחוב אבל בעניין הבדיחה יש על מה לדבר ולכן ושאני אכין מכתב לתורמים. אז הנה אני מכין.
אם כבר הזכרתי את הרב חנדל אני חייב לספר בשבחו. מעשה שהיה והרב חנדל הציל בחור חמד מרדת שחת. אותו בחור היה בעל בשר וקשה היה עליו ללבוש את המעיל בימות הקיץ. הוא פנה לרב חנדל והגיש בקשה מסודרת לפטור ממעיל בשעות הצהריים. הרב חנדל אמר שהוא בודק את הנושא ותוך חצי שנה תהיה תשובה. הבחור הנ"ל המתין בסבלנות אלא שבנתיים מעילו התפקע. הרב חנדל נחלץ למשימה ולא תאמין- הביא לבחור חייט במיוחד שיתקן לו את התפרים בחיזוק כפול ומכופל- את זה ראיתי במו עיניי. כעבור כמה ימים הלך הבחור לרחוץ בים בחוף הנפרד בהרצליה המאושר כידוע על ידי הוועדה לחופים ודגים. לגמרי בשגגה המעיל נפל והחליק מידו למרחק של חמש מאות מטרים מהחוף. הרב חנדל לא נח ולא שקט, הזמין דייגים והללו שלו את המעיל ולא עוד אלא שבכיס המעיל נמצא דג לכבוד שבת. זה עוד לא סוף הסיפור כי בבטנו של הדג נמצאה מרגלית שאפשרה לבחור לרכוש מעיל על פי מידותיו. כל זה לא ראיתי בעצמי אך שמעתי מהרב חנדל בעצמו שכידוע לא מגזים לעולם ללא אישור מהוועדה לגוזמאות בתרומות. אני יודע שגם הוועדה לחופים ודגים עלולה לייחס לעצמה את המעשה אך אני אישית יודע שהיוזמה הברוכה הייתה של הרב חנדל.
אחרי שסיפרתי בשבחו של הרב חנדל לא מלאני ליבי לבקש תרומה לפרוייקט המסטיק ללא מסטיק בדו"צה והבדיחות המאושרות על ידי הרב חנדל והוועדה לשמחה מבוקרת. אך מכיוון שהרב חנדל בעצמו אמר לי שכדאי שאכין מכתב- חזקה עליי פקודתו.
אלא שעליי לסיים סופו של מעשה. הבחור המשיך ללכת עם המעיל אלא שהזיע מאוד והיה ריחו נודף למרחקים. הרב חנדל היה רגיש לתלונות השכנים ועשה מעשה שהפליא את כל שומעו בגאונותו. ומעשה שהיה כך היה: הבחור התהלך לו ברחובות בני ברק בחום של חודש אב. מחוייך קריר עם ריח של טבת. כל בני ברק התפלאה כיצד התרחש הפלא. ומכיוון שסיפרתי לבחור בדיחה אחת מתוך האוסף שלי נאות הבחור לגלות לי את הסוד. הוא פתח את כנף מעילו ולעיניי נגלה- לא יאומן כי יסופר. מזגן כיס. על המזגן התנוסס שלט לעילוי נשמת קדושי סיביר שנהרגו על ידי הבולשביקים יימח שמם. לא אוכל להתאפק מלגלות שהרב חנדל לקח על עצמו את כל עלויות התפעול השוטף של המזגן הנייד.
כל זאת שמעו אזנינו וישמח ליבנו. אשרי הדור שאלו פרנסיו. ואשרי שזכיתי להדבק בפרננסים ובתלמידיהם. בעוד שלושה ימים וועדה מטעם הרב חנדל תגיע למפעל שלי ואני כבר לא יכול לחכות. אעדכן בהתפתחויות.
אם תקרא את המכתב שלי עד אז אז תספר לעוד תורמים ואם לא אז אל תספר.
 
.......................

הוסף תגובההדפסהמלץ לחברשמורגודל אות:+-
הוסף תגובה-
שם מלא:
כותרת:
תוכן:
סגור
.......................

 
תגובות
 
 
 
תכנים
מגזין
כתבות
ערוצים
מאמרים
דעות
שירותים
המרת תאריך עברי ללועזי
מילון עברי/ אנגלי
ייעוץ ובניית אתרים
קידום אתרים
תיבת דואר שורש
דפי אבות ובנים
הנצחות וברכות
כיף
סאטירה
משחקי פלאש
כרטיסי ברכה ממוחשבים
עוד בשורש
מפתחות לכתבי הרב קוק
אמירת קדיש לע"נ
למורים, בעין חינוכית
סדנאות למורים בנושאי אמונה
שותפים לדרך
אינטראקטיב
חתונות ושמחות
3i-mind Blog
יוני לביא- הרצאות על אינטרנט
פיתוח פלאש
קשר
צור קשר
אי מייל ישיר