הוסף למועדפים|
 
תכנים|שו"ת ברשת|תמונות|מוצרים|אתרים 
 
 
התחברות-
 
 
חדש?הירשם|פתח תיבת דואר|קרא דואר
 
הכה את הטורקים- בדוצה פרק אחרון
 
עוד מרענן זיו
הפיל והיתד
שואב המים- אגדה אורבנית חדשה
גיל עקיביוב מגיש: שיר תפילה לברכת גשם בניחוח חב"די
הכה את הטורקים- בדוצה פרק אחרון
כמה טוב לגור בבני ברק
תחושה שמשהו לא בסדר...
שוקו ולחמניה- בדוצה פרק רביעי
אין משימה קטנה
מסטיק בדוצה פרק שלישי. – גדעון מגלה את שמעון
מסטיק בדוצה. קומדיה של תאויוט. סאטריה מנוקבת.
 
עוד בנושא קריאה ובדיחות
עוד כמה בדיחות יהודיות
בדיחות דתיות ויהודיות
בדיחות "פוליטיות"
מדבקות על פגושים
מקבץ בדיחות חדש...
לתת לקשישים להזדקן בכבוד
נמצא עמלקי- עכשיו אפשר לקיים את המצווה
דף יומי לפורים... פלפול
מקבץ בדיחות
תרגיל קרקע
 
 
הכה את הטורקים- בדוצה פרק אחרון

רענן זיו  יט אב, תשעא  8/19/2011

הם הגנו עם הידיים על הראש כאילו שאני הולך להכות אותם. חילקתי להם מסטיקים ואמרתי להם שפניי לשלום. עליתי על הבמה והרציתי להם על הצחוק שיביא חיוך לעולם.
.......................

09\9\29 אי שם.
לגדעון ישראל המכונה. ג.י. קראתי בעיון את הדוחו"ת שלך. בימים הקרובים תצא למשימה מסעירה בלב ים. משימתך להכות בכמה שיותר טורקים בצורה כמה שיותר אכזרית בלב ים. האמן לי ג.י מדובר בנבלים אמיתיים אל תתרשם מהחולצות וכובעי השלום שהם ילבשו. ובטח שלא מהמצלמות והצלמים. הכה בהם ככל יכולתך.

09\9\29 רחוב הרצוג 61 רמת גן.
1 בלילה.
המפקד, כולי התרגשות. אני לא יכול להסתיר את התחושה שאני גאון. הייתה לי תחושה שהסיפור בשגרירות הטורקית הוא חלק ממהלך גדול הרבה יותר. הרעיון של להשאיר את מכתביי על גדר השגרירות הוכיח את עצמו. אני בעיצומן של ההכנות להכות בנבלים. (כאן אגלה שהעקבות שלי עד עתה היו בגלל שמורי הסיני לימד אותי להכות רק במי שהוא רע באמת) קניתי מזוודה ירוקה מלאה במסטיקים כדי לתת אותם לירום וחבריו כי כבר עכשיו הם מציקים לי בשאלות.

09\9\29
רחוב הרצוג 62. בני ברק.
לכבוד התורם הנכבד.
כולי התרגשות. היום הגיע אליי הרב חנדל והציע לי הצעה שאי אפשר לסרב לה. הוא וחברי הוועדה אמרו שחזון הבדיחה לכל ילד שלי הוא חזון נפלא. אך מכיוון שיש חששות בהתחלה, הם מסדרים לי נסיעה ללב ים על יד טורקיה. שם אתחיל את הניסוי על טורקים ואחרי שהוא יעבור בהצלחה על טורקים נוכל להתחיל לנסותו בבני ברק. הם מציידים אותי במזוודה מליאה מסטיקים כדי שאם הבדיחות לא יעבדו אחלק קצת מסטיקים לחימום האווירה. אני יודע שטורקים הם אנשים חסרי הומור ולכן מדובר על ניסוי קשה במיוחד. כפי שמספרת הבדיחה: "יהודי אחד היה מספר בדיחה שכל מי ששומע אותה מת מרוב צחוק. כך נהרגו כמה אנשים (אל תדאג לא באמת זה רק בדיחה) בכל אופן נהרגו כמה אנשים והזמינו את היהודי למשפט בטורקיה כי זה קרה כשהוא היה בטיול ונהרגו כמה תיירים שם בטורקיה. היהודי מגיע למשפט ואומר לשופט הטורקי- מה עשיתי? בסך הכל סיפרתי בדיחה והאנשים מתו- אומר השופט אם כך אני צריך לשמוע את הבדיחה- אומר לו היהודי לא כדאי לך. אומר השופט ספר -ספר. היהודי מספר את הבדיחה לשופט הטורקי. המתורגמן מת מייד, השופט מת כעבור חצי שנה"
בקיצור תתפללו עליי ותאחלו לי בהצלחה.

09\9\30 אס.אמ.אס.
שגרירות טורקיה לאוניית השלום המרה- מרה-מרה.
היום בצהריים יגיע אליכם ישראלי אדיוט בשם גדעון ישראל. אדיוט אבל חזק מאוד. תנו לו להכות כמה שיותר פעילי שלום וצלמו היטב את הישראלי האלים. אנו כבר נשעה מזה מטעמים בתקשורת העולמית.

09\9\30 אס. אמ. אס.
הוועדה למען הכיס- למוסטפא צבאח. באוניית מבסוט אל מברוק.
היום יגיע אליכם אדיוט בשם שמעון ישראל עם מזוודה כחולה מליאה אקסטזי. קחו ממנו את הסחורה ותשאירו קצת במזוודה כדי שיהיה לשוטרים על מה לתפוס אותו. תכניסו אותו לכלא הטורקי לכמה שיותר שנים.

09\9\30
בני ברק. שעה אחד וחצי לילה.
לכבוד התורם הנכבד.
שלום וברכה.
העניינים הסתבכו ואנחנו צריכים סיוע.
הכל התחיל על החוף באנקרה. ראיתי אותו מסתובב שם. את הכפיל שלי. הפעם זה היה ממש מוגזם! שאלתי אותו מה הוא עושה כאן ולמה הוא רודף אחריי לכל מקום. הוא אמר שהוא עסוק במשימה שהשתיקה יפה לה ולכן הוא לא יכול לספר לי שהוא הולך להרביץ לנבלים טורקים. אמרתי לו שלא יפה להרביץ והעיקר שלא יפריע לי ומרוב כעס ותסכול לקחתי את המזוודה שלו. כשפתחתי אותה נדהמתי לגלות שיש בתוכה מסטיקים מהמפעל שלי. טוב אם התוכן אותו דבר- אז לא נורא אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. הגעתי לספינה המלאה בטורקים עם כובעי שלום וחולצות. הם הגנו עם הידיים על הראש כאילו שאני הולך להכות אותם. חילקתי להם מסטיקים ואמרתי להם שפניי לשלום. עליתי על הבמה והרציתי להם על הצחוק שיביא חיוך לעולם. ציטטתי את דברי הנביאים על שלום ועל גר זאב עם כבש. אני מאוד אוהב לקרוא בנביא ישעיהו ואמרתי להם כל מה שזכרתי.
אחר כך החזירו אותי לחוף ושלחו אותי ככה בלי כלום. פתאום הגיע מישהו ממשרד ראש הממשלה וסיפר לי שראו אותי בשידור חי בהמון טלוויזיות בעולם ובפרט באל ג'אזירה. הוא העלה אותי על ספינה ובדרך סיפרו לי שזאת הייתה מזימה מרושעת של השגרירות הטורקית שרצו לצלם ישראלי מרביץ לפעילי שלום. אחר כך הזמינו אותי למשרד ראש הממשלה, הצטלמתי עם ראש הממשלה ונתנו לי מדליה.
כשחזרתי לבני ברק. אמרו לי שעצרו את הרב חנדל כי הוא שלח מזוודה מליאה בכדורי אקסטזי לטורקיה. אני בטוח שזו עלילה מרושעת ואני מבקש ממך לקיים מצוות פדיון שבויים ולסייע בשחרורו המהיר.
בתודה מראש.
שמעון ישראל.

09\9\31 רחוב הרצוג 61 רמת גן.
לכבוד מפקד יחב"ל משטרת ישראל.
אני מודה לכם על הפרס הבינלאומי שקיבלתי מכם ומהאינטרפול. אני מתאר את השתלשלות העניינים.
הגעתי למזח באנקרה. ראיתי שם מישהו שמאוד דומה לי, היה איזשהוא ויכוח קטן ובטעות החלפנו מזוודות. הצטערתי על המסטיקים שהלכו לאיבוד. פתחתי את המזוודה שלו וראיתי שהיא מליאה בכדורי אקסטזי. מייד הבנתי שהיה כאן תרגיל עוקץ ורוקנתי את תכולת המזוודה לים. כעבור כמה דקות ראיתי את הדגים קופצים לגובה של שני מטר בערך.
עד שהספקתי לחשוב מה קורה באה סירה לקחת אותי. עליתי על הסירה והגעתי ליאכטה שנראתה כמו יאכטה של פושעים. (הם שתו בירה ישר מהבקבוק) הם התחילו לצעוק עליי ואחד מהם שמן במיוחד ניסה לדחוף אותי לים. זזתי והוא נפל לים בעצמו. ואז התנפלו עליי שניים זזתי והם נגחו אחד בשני- דחיפה קלה וגם הם היו בים. רצו עוד כמה ואני נאלצתי להשתמש באמצעי שאני לא כל כך אוהב.- בעיטה בבטן והופ לים. האחרון שלף סכין גדולה זרקתי לו כוכב נינג'ה לתוך הגרון וגם אותו זרקתי לים. אחר כך השטתי את היאכטה לכיוון לב ים עד שבאתם ופגשתם אותי. שמחתי לשמוע שמדובר בפושעים בינלאומיים. אני מודה לכם גם על המסוק לאולם החתונות ועל הטלפון שלך אדוני המפקד לעדנה. היא הייתה זקוקה לקצת גאווה.
הקהל בחתונה היה בטוח שההגעה במסוק משטרתי זה אפקט לכבוד החתונה- אבא שלי ממש התרשם מזה.
אז תודה על הכל. מחכה למשימה הבאה.

גדעון ישראל.
נ.ב זה בסדר, אני לא אשאיר יותר מכתבים על גדר השגרירות הטורקית

סוף
 
.......................

הוסף תגובההדפסהמלץ לחברשמורגודל אות:+-
הוסף תגובה-
שם מלא:
כותרת:
תוכן:
סגור
.......................

 
תגובות
 
 
 
תכנים
מגזין
כתבות
ערוצים
מאמרים
דעות
שירותים
המרת תאריך עברי ללועזי
מילון עברי/ אנגלי
ייעוץ ובניית אתרים
קידום אתרים
תיבת דואר שורש
דפי אבות ובנים
הנצחות וברכות
כיף
סאטירה
משחקי פלאש
כרטיסי ברכה ממוחשבים
עוד בשורש
מפתחות לכתבי הרב קוק
אמירת קדיש לע"נ
למורים, בעין חינוכית
סדנאות למורים בנושאי אמונה
שותפים לדרך
אינטראקטיב
חתונות ושמחות
3i-mind Blog
יוני לביא- הרצאות על אינטרנט
פיתוח פלאש
קשר
צור קשר
אי מייל ישיר