close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדיסק האולטימטיבי (דיסק שמע)-BWP™ Ultimate CD

דירן אילנהה אדר א, תשעא09/02/2011

כתבה פרסומית המספקת מידע אודות הדיסק האולטימטיבי, דיסק שמע שנועד לטפל במח, לתת לו יכולות מיוחדות ולהתמודד עם בעיות שמקורן המח באנושי.

מה עומד מאחורי הדיסק האולטימטיבי של עוצמת גלי המוח™?
במשך עשורים רבים הוכח כי כאשר המוח מוצג עם גירוי קצבי כמו מנגינה או מקצב ישנו שיקוף של דחפים (פולסים) חשמליים של המוח (מקובל לכנותם גלי מוח). מסיבה זו, כאשר אנחנו רוצים להירגע, אנחנו מנגנים מוזיקה קלאסית או מאזינים לצלילים מרגיעים של הטבע, לעומת זאת כאשר אנו רוצים להיות פעילים יותר, אנחנו מקשיבים למקצבים מהירים יותר, כגון רוק כבד. הדיסק האולטימטיבי של עוצמת גלי המוח™ מורכב מקטעי שמע המפעילים את גלי המוח (בשימוש אוזניות סטראופוניותת), קטעי השמיעה מבוססים על טכנולוגיית צלילי בינאוראל (Binaural beats brainwave entrainment), טכנולוגיה שהוכחה מדעית- מבוססת על מחקרים רבים של שנים רבות באוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים רבים ברחבי העולם.
דאב היינריך וילהלם (מדען-פיזיקאי ידוע) גילה את השפעת צלילי הבינאוראל בשנת 1839. בעוד שהמחקר על צלילים אלו המשיך אחרי זה, הנושא נשאר עדיין בגדר משהו של סקרנות מדעית, עד 134 שנים מאוחר יותר, עם פרסום המאמר של ד"ר ג'ראלד אוסטר "פעימות השמיעה במוח" ("סיינטיפיק אמריקן", 1973). המאמר של אוסטר זיהה וכינס את מחקרים הרלוונטיים בנושא מאז דאב , הוא הציע תובנה חדשה עם ממצאי מעבדה חדשים על מחקר צלילי הבינאוראל. מאז החלה בנוסף התפתחות מחקרית נרחבת של עוד מחקרים רבים, כגון מחקר מפורסם על שימוש צלילי בינאוראל כעזר לבעלי לקויות קשב וריכוז (שהראה חיוניות) ועוד, המחקרים השונים העלו ממצאים רבים ומרשימים.

איך צלילי בינאוראל עובדים?
בטכנולוגיית צלילי הבינאוראל גלי המוח נוצרים על ידי המוח עצמו, תהליך זה יתרחש כאשר אנו נשמע תדר טון שונה בכל אוזן, לדוגמה כאשר טון אוזן ימין הוא בתדירות 110Hz וטון אוזן שמאל בתדירות100Hz המוח יתחיל לסנכרן (להתאים) את הטון הנמוך לטון הגבוה 110H)z) ע"י פעילות משלו אליו. המוח מסנכרן מחזורי חשמל משלו היוצרים מצבי מוח שונים, כגון רגיעה עמוקה או ערנות מוגברת. התופעה ידועה בקהילה המדעית כתדר בעקבות תגובה (FFR).
כאשר צלילי הבינאוראל מושמעים הם גורמים לסנכרון המוח בכל החלקים המהדהדים מאותו הטון. הסנכרון גורם למסלולים העצביים לעבוד יחד במהירות רבה יותר. בכך ששני צדי המוח המוח עובדים כאחד המוח מגיע לרמות ביצועים יוצאות דופן שלא ברות השגה ללא שנים של תרגול אם לא בכלל. לכן בדוגמה שהובאה המוח ישלים את תדר הטון בתהליך שמיעת אוזן שמאל בעוד שההשלמה היא לתדר טון 110Hz, נמצא שהמוח עצמו הופעל במחזור חשמל של10Hz. זהו גל מוח בטווח אלפא הקשור להרפיה, בטווח זה אנו מתחילים להרגיש נינוחים. צלילי הבינאוראל מחקים את פעילות גלי המוח, הצלילים פועל בתת הכרה (כשמורגשים על ידי אוזן). כאמור ההפרש בין תדר של אוזן ימין לשמאל קובע את רמת תדירות גלי המוח, ככל שההפרש גדול יותר רמת תדירות הפולסים החשמליים במוח תהיה גדולה יותר (השם המקובל לפולסים אלו הוא גלי מוח), ההבדל בין תדירות טון אוזן ימין לתדירות טון אוזן שמאל צריך להיות נמוך מספיק כדי שהמוח יחקה את דפוסי המוח (מקובל לומר לפי המוגדר מדעית מתחת ל-30 הרץ).
מקובל לחלק את רמת תדירות גלי המוח לכמה טווחי תדרים בשמות של אותיות יווניות.
דלתא ( ידוע כמצב שינה עמוקה), תטא (ידוע כמצב שינה), אלפא (ידוע כמצב של הרפיה עם מודעות, שלב ראשוני במהלך השינה), ביתא (ידוע כמצב ערנות ודריכות).
לכל מצב אפשרי בחיינו יש את גלי מוח המאופיינים לו. לכן שימושים רבים יש לצלילי הבינאוראל. כשבעצם צלילים אלו יכולים לקדם אותנו לכל מצב שנרצה לממשו. שיווק צלילי הבינאוראל הוא רב שימושי, דוגמאות: טיפול בקשיי הירדמות, הרפיה, ניהול כאבים, שחרור הורמון הגדילה, העלאת יכולת הלימוד, עזר ללימוד שפות, טיפול לטווח הקצר ולטווח הארוך בהפרעות קשב וריכוז ובהיפראקטיביות, פיתוח הדמיון, פיתוח היצירתיות, מדיטציות ועוד.

הגדרות שימושיות של תדרי גלי המוח נחקרו ונבדקו ע"י שמיעת צלילי הבינאורל, שימושים רבים נמנו מתוך התדרים השונים שהפעילו הצלילים, שימושים המגדירים הרבה מצבים ומשימות שנמצא בהם האדם במהלך חייו.
לדוגמה- מחקר מפורסם הוכיח עליה בממוצע של כ- 8 IQ לנבדקים ששמעו במהלך המבחן צלילי בינאוראל בתדרים הידועים כקשורים לתפקוד קוגניטיבי טוב. עוד מחקר ידוע הציג שיכולות זכירה שונות מופעלות ע"י גלים מטווח התדרים תטא.
עם זאת דבר פשוט הוא שהמוח עצמו הוא היודע באופן הטוב ביותר אלו תדרי גלי מוח מתאימים לשימושים השונים, אך לצערנו ידיעת המוח לא ברת מימוש פעיל באופן מלא, בד"כ אין ביכולת המוח לבדו להפעיל את כל הפולסים החשמליים המתאימים (במקביל) בכדי להגיע לתוצאות אופטימליות ביותר.

כיום הולכת ורווחת ההבנה שיש קשר מהותי בין יכולות מוחיות גאוניות להפעלה מסונכרנת של גלי המוח וחלקיו. בדיסק האולטימטיבי באמצעות טכנולוגיית ™Ultiwave האפשרות לסנכרון גלי המוח וחלקיו למטרת משימות חשיבה היא פשוטה וקלה להפליא, המוח מכוון אותך להתאמה מלאה של גלים שונים מטווחים שונים, הגלים פועלים יחד בו זמנית, ההתאמה נעשית באמצעות הקף תדרי מוח הנשלחים אל המוח באמצעות צלילי הבינאוראל. המוח יחקה במחזורים חשמליים את הטונים המפעילים את התדירויות השונות הפועלות במקביל בתאימות למצב הרצוי. הדרך לגאונות לא רחוקה!
לדוגמה, שילוב בו זמני של הפעלת טווח ביתא1 לקשב וריכוז עם טווח טתא המגביר את יכולות הזכירה השונות וטווח אלפא המגביר את היצירתיות מהווים תאימות אופטימלית יותר ללמידה.
ע"י טכנולוגיית הקף התדרים ™Ultiwave שפותחה על ידי עוצמת גלי המוח™ ניתנת האפשרות למוח להפעיל את הגלים האופטימליים ביותר למצב הרצוי, ההפעלה נעשית ע"י העדפה של המוח להפעלת התדרים המתאימים ביותר למטרה של המאזין, הטונים האלו הם היוצרים את גלי המוח האופטימליים מתוך כל מבחר אפשרויות הפעלתו.
כך נפתחת למוח אפשרות שלא הייתה לו בעבר! האפשרות לממש את הפוטנציאל שלו ברמות גבהות מאוד, היות ובד"כ כשאין למוח את מבחר הפעלת התדרים ע"י הטונים הוא אינו יכול להפעיל את כל התדרים הרצויים. במקרים מסוימים המוח אף לוקה ביכולת, מה שמאופיין בד"כ כבעיה כגון הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות.

יתרונות יחודיים וחסרי תקדים בטכנולוגיית הקף התדרים ™ Ultiwave! (בקטע השמיעה האולטימטיבי) לסיכום נמנה את היתרונות הכלליים:
? דיסק אולטימטיבי- באמצעות טכנולוגיית הקף התדרים נכללו בדיסק כל אפשרויות השימוש במוח- מה שמעניק התאמה לכל מטרה שיבחר המאזין.
? התאמה יעילה למטרה של המאזין- התאמה יעילה מאוד, המוח עצמו יודע הכי טוב מה הם גלי המוח המתאימים והיעילים למשימה שיבחר בה המאזין, לכן בטכנולוגיית ™Ultiwave, בה המוח הוא הבוחר את גלי המוח מובטחת ההתאמה הטובה ביותר למשימה הרצויה.
? מהירות הספיגה- המוני הטונים והמבחר העצום של תדרי המוח המושמעים למאזין מעניקים ספיגה יעילה ומהירה מאוד.
? סינכרון רב עוצמה- סינכרון חיצוני- סינכרון (פירושו התאמה בין חלקי המוח) באמצעות המוני הטונים בין אוזן ימין לשמאל. סינכרון פנימי- סינכרון של חלקי המוח באמצעות הפעלת הקף תדרי מוח המהדהדים בתוכם.
? אפשרות שימוש בזמן אמת (realtime) בכל מצב בו נתון המאזין.

תוכניות מיקוד מטרה באמצעות קטע השמע האולטימטיבי
המאזין יבחר כל מטרה שירצה- כגון איזה מצב מנטלי רצוי או פיתוח יכולת כלשהי או עזר למטלות שונות. הוא ישתמש בתוכניות מיקוד המטרה בזמן שמיעת קטע השמע האולטימטיבי במשך תקפה כלשהי לפי החלטתו-
כל שהוא צריך לעשות הוא פשוט לבחור לו כל מטרה שירצה ולהתמקד בה במהלך מספר דקות של ישיבה זקופה עם עיניים עצומות.
במהלך ההתמקדות המוח יבחר ויפעיל את גלי המוח היעילים ביותר בכדי מימוש המטרה שלו!

טיפול בהפרעות קשב וריכוז ובהיפראקטיביות
השימוש בצלילי בינאוראל לטיפול בהפרעות אלו הוכח מדעית ע"י מחקרים רבים, טיפול זה נושא יתרונות רבים ומשמעותיים על שאר טיפולים המשווקים בשוק, כמו שנראה בהמשך.
קטע השמע אולטימטיבי- בנוי בטכנולוגיית אולטיוויב™, הטונים מציעים למאזין את כלל אפשרויות הפעלת המוח, כאשר המוח הוא הקובע את גלי המוח השונים אשר יפעלו במקביל בהתאמה למצב הרצוי.
קטע עזר כנגד הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות– בנוי מגלי ביתא1 (12-16Hz)- גלים המפיקים יכולת קוגניטיבית טובה, גלי מוח אלו חסרים בפעולתן אצל אנשים הסובלים מהפרעות, בעוד שטווחי תדירות אחרים הם הדומיננטיים (בהפרעות קשב וריכוז- גלי תטא או אלפא או ביתא 2 3. ביתא 2 3 גם אופייניים אצל היפראקטיביים). חיסרון היכולת בהפעלת גלי המוח ביתא1, אשר הם הגלים הקשורים למטלות הקוגניטיביות, גורם ליכולת לקויה של שחרור חומרים שונים שמחדלם הוא גורם ללקויות, חומר כגון הדופמין- מוליך עצבי במוח אשר הוכח כי החיסרון שלו הוא מהגורמים להפרעות קשב וריכוז. הצלילים בנויים גם מטונים מיוחדים המשפעים על פן החשיבתי ועל הפן המנטלי.

המאזין מונחה ע"פ תוכנית טיפול שכוללת: (בקצרה)
תוכנית התמקדות- שמיעת קטע השמיעה האולטימטיבי במשך כ- 10 דקות לפחות תוך כדי התמקדות למטרות קשב וריכוז, המוח מפעיל מתוך מבחר טונים את גלי המוח המתאימים ביותר למטרות הקשב והריכוז.
תוכנית ביתא1- אחרי שמיעת הקטע האולטימטיבי (או בכל זמן שיצטרך) ישמע את קטע השמע ביתא1 במשך לפחות כ- 15 דקות (או כפי שתצרכו).
הקטע מפעיל את גלי הביתא1 ומשחרר את חומרים שונים המביאים את המאזין להתאמה למשימות הדורשות קשב וריכוז.
הקטע נבנה מתדרי טון יחודיים המביאים את המאזין לאיזון מנטלי וכמו כן גם איזון מוחי.

המאזין ישתמש בתוכנית הטיפול במשך כשמונה שבעות (עם אפשרות הפסקה של יום אחד בשבוע), או עד מתי שיצטרך, השימוש בתוכנית ההתמקדות עם קטע השמע האולטימטיבי מומלץ תמיד (גם לכאלה שאינם סובלים מלקויות).

יתרונות יחודיים לטיפול באמצעות צלילי הבינאוראל של עוצמת גלי המוח™ (קטע השמע האולטימטיבי) הבנויים בטכנולוגיית אולטיוויב™ -
כמו שהסברנו ישנה חיוניות גדולה לסנכרון גלי המוח (הפעלת גלי מוח שונים, מטווחי תדירות שונים ומחלקי מוח שונים). באמצעות הסנכרון המוח מגיע לרמות ביצועים יוצאות דופן שלא ברות השגה ללא שנים של תרגול אם לא בכלל.
הטיפול אינו גורע את דפוסי חשיבה של המאזין- כידוע אצל אנשים עם הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות יש דומיננטיות של תדרי חשיבה שיכולה להועיל רבות ליכולות החשיבה, זאת כאשר מתקיים שיתוף של גלי ביתא 1, לכן הטוב ביותר הוא להוסיף את הגלים החיוניים לטיפול לשאר תדרים שהיו כבר דומיננטיים, מה שייצור סנכרון נפלא בין גלי המוח ביתר קלות אפילו ממי שלא היו לו לקויות מעולם!
הטיפולים המוצעים בשוק נותנים דומיננטיות לגלי הביתא1 על חשבון שאר הגלים שדומיננטיים אצל המטופל (בלא השפעת הטיפולים השונים), מה שנותן יתרון חד משמעי לאנשים שלא סובלים מהפרעות על אלו שכן סובלים, כי מטבע החשיבה הוא שמעורבים גם גלי מוח מטווחים שונים בו זמנית, הם המהווים חלק אמיץ בהליכי החשיבה שלנו כמו שהמחקרים גילו, כמובן שחבל להפסיד אותם, חבל לקבע ולצמצם את יכולת החשיבה!
לכן בניגוד לטיפולים אלו קטע השמע האולטימטיבי מאפשר לטווחי גלים אחרים לפעול יחד כאשר הוא רק מוסיף על החסר (ולא גורע ממנו), לכן הדרך להצלחה לא רחוקה!
הטיפול באמצעות הקף הטונים מניב השפעות מהירות להפליא, הן לטווח הקצר (ספיגה מהירה) והן לטווח הארוך.
התדרים המותאמים ע"י המוח מטפלים ביתר יעילות- הן מצד האצת התהליך, הן מצד שיפור יכולת החשיבה.
יתרון שחשוב לציין שוב הוא שהטיפול נבנה על המצב המחשבתי הקיים ולא "נלחם" בדפוסי החשיבה שכבר קיימים מה שמאיץ את תהליך הטיפול ומשפר משמעותית את יכולות החשיבה, כפי שכבר שהסברנו.


קורס קריאה תלת-ממדית- קריאה מהירה
עוצמת קריאה שלא הכרת, קרא במהירות מעבר למה שחשבת!
כיום משווקים בשוק קורסים לקריאה מהירה בשיטה בה הקריאה מסנכרנת בין מוח ימין למוח שמאל, הסנכרון הוא גורם המאיץ משמעותית את יכולת הקריאה שכוללת כמובן גם הבנה וזיכרון טובים יותר.
עוצמת גלי המוח מציגה- קורס קריאה תלת ממדית באמצעות קטע השמע האולטימטיבי.
המאזין מונחה בתוכנית התמקדות מיוחדת למטרת קריאה מהירה בעת שמיעת הקטע השמע האולטימטיבי.
כמו שהסברנו לעיל כך גם כאן, המוח יכוון את גליו בהתאמה למטרה, רכישת היכלות לקריאה מהירה ומסונכרנת- פשוטה, מהירה ויעילה מתמיד!
יתרונות -
? נוח- מודרך בספרון, הקורס לא דורש יותר מהמוצר שרכשת.
? קל לשימוש- בניגוד לקורסים המשווקים כיום הדורשים קריאה של עשרות ספרים בתוקפה קצרה מאוד כדי לרכוש את יכולת הקריאה. הקורס המוצע הוא פשוט ולא דורש הרבה מאמץ.
? משתלם- קורסים המשווקים כיום נמכרים בשוק בעלות של אלפי שקלים ובנויים ממספר מפגשים, כאן כל הקורס מונח לפניך ב- 240 ש"ח בלבד.

כמו שכבר הסברנו, המוח יכוון את גליו בהתאמה למטרה, רכישת היכלות לקריאה מהירה ומסונכרנת- פשוטה, מהירה ויעילה מתמיד!
הדיסק האולטימטיבי יביא אותך אל היעד!

קורס שיפור הראייה- כולל תרגילי עיניים
עוצמת הראייה- קורס המבוסס ע"פ שיטת ד"ר בייטס- לטענת ד"ר וילאם ה. בייטס אפשרי לאזן את לקויות הראייה באמצעות תרגילי עיניים, במקרים מסוימים ניתן אף להיפטר מהמשקפיים לגמרי, כמו כן ניתן לשפר את הראייה הרבה מעבר לגדר תקינותה, לכן הקורס מיועד לכל אחד, גם לאנשים שאינם לקויי ראיה!
תרגילי העיניים בשילוב שמיעת הדיסק האולטימטיבי נמצאו כמאיצות את תהליך הרפיית העיניים והשפעת התרגילים, שיפור ראיית העיניים יהיה עוצמתי ומהיר מן הרגיל!

בקרוב הדיסק הבא : CD Anti-Aging לפרטים לחצו.

ניתן לרכוש את הדיסק גם בחנות של שורשים

כל הזכויות שמורות לדירן טאפט ©
להזמנה: 02-6560712, למידע נוסף: [email protected]

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה