close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

זו לא רדיפה, זו שמירת חוק

פנחס עבוט אדר א, תשעא13/02/2011

פנחס טוען שצו המעצר נגד הרב דב ליאור הוא לא רדיפה, הוא שמירת חוק דמוקרטי. אם יש קשיים עם זה, צריך לשנות את החוק ולא להאשים את המשטרה.

הגיע הזמן להודות, יש בעיות ושחיתויות בכל מקום. אחרי הניקוי הכללי שעורכים בימינו בכל מקום- בצבא, בכנסת, בממשלה ובשלטון, הגיע הזמן שגם רבנים יכנסו למשבצת הזו. זה נראה נורא, אבל יש חוקים למדינה וכל אחד צריך להקפיד עליהם. כמובן, צריך להעביר חוק שמותר (ואולי אפילו חובה) לרבנים להגיד מה שהם רוצים, אבל כל עוד אין חוק כזה, כולם צריכים לשמור את החוק.

כלומר- אני לא חושב שיש כאן רדיפה פוליטית או בדיחה אחרת דומה לזה, זה סך הכל שמירת החוק, שמירת החוקים של המדינה זה התפקיד של המשטרה וכשהיא נתקלת בהפרה של חוק, היא חייבת לחקור, להזמין לחקירה, לשגע, לתזז ולגלות את האמת. אני לא חושב שיש מי שמאמין באמת שיש שוטרים שיושבים בבית או במשרד ומחליטים- היום נשגע את הרבנים הדתיים, זה לא עובד ככה. יש להם מספיק עבודה, מספיק פושעים להתעסק איתם... אלא מה? שיש חוקים והם חייבים לשמור על החוק כמו שהוא כתוב, ואם רוצים שלא יחקרו רבנים על אמירות, זה חייב להיות במסגרת החוק.

אנשי המחלקה היהודית בשב"כ, אנשי המשטרה, אנשי הצבא וכדומה... חוקרים רק פשעים, ורק מי שלדעתם עושה פשע. אין להם כבוד מיוחד לרבנים, לצערנו, אבל אין גם "רדיפה פוליטית", זו בדיחה להגיד את זה. הרבנים יכולים לפסוק, להנחות את קהל מרעיתם ולכתוב, בתנאי שלא יעברו על החוק הכתוב. יש למישהו בעיה עם החוק? שיפעל לשנות את החוק עצמו, לא את המשטרה ששומרת עליו. כל מי שמכיר את המחלקה היהודית בשב"כ יודע שהם רק רוצים למנוע פיגועים, לא יותר ולא פחות וכל אמירה אחרת היא רדיפה, או מחלת הרדיפה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה