close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אמונה בצדקת הדרך ופוליטיקה

מתניה ידיד/ חברים מקשיביםכ חשוון, תשסו22/11/2005

בשנה שעברה צבענו את הארץ בכתום, הגענו לעשרות אלפי בתים בישראל, יצאנו אל הכיכרות וקרה מה שקרה. חייבים לשלב ידיים גם הפעם בהליכה ברורה ואחידה אל הציבור הגדול שתמך בנו ושלא ניתנה לו ההזדמנות לבטא את מאוויו במשאל עם

כולנו חשים את הכאב והזעם לאחר שנה כל-כך קשה לעם ולארץ ויותר מזה אנו חוששים לא פחות גם מפני הבאות ביודענו כי ניסיונות קשים עוד נכונו לנו, מהלך ההתנתקות עוד לא נגמר והתחושה היא שהוא רק החל ועל כן דאגה ולב כבד מלווים את ארועי הימים האחרונים. איננו נוהגים לעסוק בפוליטיקה אבל גילינו על בשרנו כי יש חשיבות מכרעת למעמד הפוליטי שלנו. לא ניתן להתעלם מכך כי תוכנית ההתנתקות בסופו של דבר היתה צריכה לעבור בכנסת, ומספר האצבעות שהצביעו בעד התוכנית גבר על אצבעות הנגד. לפעמים אנחנו מזניחים את הכח הפוליטי באומרנו כי הוא מושחת, כי הוא חסר ערכים ואידיאולוגיה ודואג
אך ורק למעמדו ויוקרתו בדורסו את כל השאר, אך חייבים לומר את האמת, חייבים להגדיל את הכח החיובי בזה, חייבים להתאחד ולהתלכד סביב האמירה הברורה בעד העם והארץ, אין כאן מקום לשום שיקול אחר! הנציגים שלנו שיושבים בבית המחוקקים חייבים לדעת שהציבור הרחב דורש אך ורק אידיאולוגיה, אך ורק ערכים שימנעו מהעם כולו את הסבל הנורא והטרגדיה שידענו בקיץ האחרון.
אנו מתחננים בפני כל מי שידו לפלגנות ולקיטוב, להקמת מפלגות ימין חדשות ולהצלת העם והארץ בנסיונות כושלים להכנס לכנסת, להימנע מזה בפעם הזאת. לוותר על התסיסה הפנימית שקיימת בלב כולנו ולהתאחד סביב ברירת המחדל הטובה יותר או פחות אבל מסוגלת להרים יותר אצבעות אולי מאי פעם בעבר, בהצבעות החשובות באמת.

הציבור שלנו כציבור יודע לצאת לרחובות, יודע להפגין את כוחו ומסוגל גם לתרגם את זה ככח אלקטורלי אמיתי שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו. זאת המשימה שלנו עכשיו. בשנה שעברה צבענו את הארץ בכתום, הגענו לעשרות אלפי בתים בישראל, יצאנו אל הכיכרות וקרה מה שקרה. חייבים לשלב ידיים גם הפעם בהליכה ברורה ואחידה אל הציבור הגדול שתמך בנו ושלא ניתנה לו ההזדמנות לבטא את מאוויו במשאל עם ונבקש ממנו לתת את האמון בחינוך ובערכים שהוא מאמין בהם ושנגזלו ממנו בכח בשלש שנים האחרונות. אך ורק בפניה מאוחדת אל הציבור ובכח אמוני וגם פוליטי נזכה לראות בשינוי חיובי ומרענן לעם ולארץ.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה