close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הרבי שלי הוא הכי בעולם

הרב יניב חניאכ סיוון, תשסז06/06/2007

הרבי שלי הוא הכי בעולם, הוא גדול, ענק, חכם מכולם.... הוא הרבי של כל עם ישראל , נביא, הוא המשיח והוא הגואל... והוא יודע הכל, הכל. יש לו רוח הקודש, יש לו דיבורים עם אלוקים, הוא יודע את כל התשובות ואין אצלו שאלות.

הרבי שלי הוא הכי בעולם, הוא גדול, ענק, חכם מכולם.... הוא הרבי של כל עם ישראל , נביא, הוא המשיח והוא הגואל... והוא יודע הכל, הכל. יש לו רוח הקודש, יש לו דיבורים עם אלוקים, הוא יודע את כל התשובות ואין אצלו שאלות. הוא פותח בזוהר, קורא בקפה, הוא רק מסתכל עליך ורואה את הכל... הוא חכם כל כך, שכולם לידו הם כלום. הרבי שלי.

והאמת, אם הרבי שלי כל כך חשוב ויודע, זה הופך גם אותי לקצת חשוב, לא? אתם מבינים,אני לא סתם חסיד של איזה רב פשוט ורגיל... אני החסיד של המשיח, בכבודו ובעצמו!! אני החסיד של הרב של כל עם ישראל!! וואו, מי היה מאמין שאני,
הקטן כל כך, אתחבר לרבי הכי בעולם... שיודע הכל, שאין לו שאלות.

כשאני חושב על זה, כדאי שתקשיב לי, יהודי פשוט, אני הרי לא אומר דברים משלי... אני אומר דברים מפיו של הרואה הגדול... ותאמין לי, אני יודע מה רוצה. שהרי לעיתים הוא קצת לא מובן, כוונתי שאנשים רגילים כמוך לא תמיד מבינים אותו, ולכן אתם צריכים שמישהו יפרש לכם אותו, יסביר לכם מה הוא מתכוון באמת.

בנינו, אם הרבי שלי הוא כל כך גדול, הרי תודה ותסכים שגם אני גדול, לפחות קצת. לפעמים, וזה ממש בנינו, אני גם מרגיש שאני יודע יותר טוב ממנו מה הוא רוצה, הרבי שלי. לפעמים גם אין לו כח להמשיך באותן עוצמות כמו פעם... ולכן- אני פה! אני עוזר לשמור שהדברים יתנהלו במלוא בעוצמה, כמו פעם, כמו שהאמת דורשת! מתוך כפיפות מלאה לרבי שלי, שהוא הגדול בעולם.

הרבי שלי הוא הכי בעולם, הוא גדול, הוא ענק, חכם מכולם... וזה... הופך גם אותי לחשוב (לפחות יותר ממך), כי אני לא סתם חסיד של מישהו רגיל, לא?
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה