close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לטוקבקים מתסיסים יש שימוש כלכלי

מערכת שורשטו אדר, תשעז13/03/2017

לא יאמן- מערכת בינה מלאכותית מייצרת טוקבקים מרגיזים מלאכותים כדי לייצר תנועה באתרים

תגיות:
חברת ההייטק הישראלית Spot.IM, הפועלת עם מאות אתרי חדשות ותוכן מהגדולים בעולם, רשמה פטנט על פיתוח חדש ששולב באתרים ומאפשר להם להגדיל הכנסות בעזרת שימוש בטוקבקים שקשה להישאר אדיש אליהם.
 
טוקבקים מכתבות שונות מוצגים באופן בולט במודל של תוכן העשוי לענין את הגולש, כדי לעודד את מי שנתקל בהם להיכנס לכתבה ולהוסיף את תגובתו לנושא. כך מתאפשרת השארת גולשים באתר בפעילות חברתית של שיח רשת ומתאפשרת הגדלת הכנסה מהפרסום המצוי בו. זו חלופה למודל הכנסה הנפוץ כיום שמספק לאתר תמורה כלכלית על הפניית הגולשים לאתר זר.
 
לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM: "אנו מביאים לתחום המלצות התוכן קונספט חברתי של מעורבות הגולש בשיח הרשת. כבר לא מדובר בהזמנה הפסיבית והמוכרת שמציעה לקרוא תוכן שעשוי לענין, אלא חושפת אותו לדעות מגוונות של הגולשים כדי שיגיב וייקח חלק בשיח המתפתח. השארת הגולשים באתר חשובה כיום יותר מאי פעם מאחר והאתרים מתמודדים עם תחרות גוברת על הגולשים מצד הרשתות החברתיות."
 
פיתוחים של Spot.IM מותקנים באתרי חדשות מהגדולים בעולם כולל Forbes, Time, AOL, HuffingtonPost. מוצרי הסטארטאפ נחשפים בכל חודש על ידי 4 מיליארד צפיות ובכל חודש מסכמים 410 מיליון כניסות ממחשבים ומוצרי מובייל שונים.
 
חברת Spot.IM גייסה 13 מיליון דולר בסבב השקעה ראשון שהובל על ידי הקרנות Index Ventures, AltaIR  ומשקיעים נוספים. החברה הוקמה על ידי נדב שובל וישי גרין, כעת מועסקים בחברה 36 עובדים  בישראל וארה”ב והיא נמצאת בתהליך גיוס עובדים לטובת חדירה לשווקים נוספים ופיתוח טכנולוגיות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה