close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה צריך לדעת לפני שקונים מיניוואן?

מערכת שורשכה ניסן, תשעה14/04/2015

אלו שיקולים לקחת בחשבון לפני רכישת רכב 7 או שמונה מקומות

תגיות:
דודג ג'ורני
צילום: יח"צ החברה
אם אתם זקוקים לרכב להסעת כל בני המשפחה, אם אתם אוהבים לצאת לטיולים ולעשות קומזיצים בים ובטבע קרוב לוודאי שיהיה זה חכם לקנות מיניוואן שיוכל להכיל את כל בני המשפחה ולשרת אתכם נאמנה. במאמר זה נגולל בפני הקוראים את כל הנקודות החשובות אודות רכישת מיניוואן.

מדוע לקנות מיניוואן
מיניוואן הוא הפתרון האידיאלי לכל משפחה שמעוניינת ליהנות מרכב מרווח ונוח. חשוב לדעת שיש מיניוואנים שמתאימים לשבעה נוסעים, כמו למשל דודג' journey ויש מיניוואנים שמתאימים לשמונה נוסעים ויותר ולכן חשוב מאוד לבצע אפיון מקדים ולהגיע להחלטה באשר למספר המקומות בהם אתם מעוניינים ומהו דפוס הנסיעה שלכם ברכב. רוב המשפחות להן יש יותר משלושה ארבעה ילדים בוחרים לקנות מיניוואנים וזאת על מנת ליהנות מנוחות מקסימאלית בעת הנסיעה. אם עד היום משפחות מרובות ילדים היו צריכות לצאת לטיולים ואירועים שונים עם שני רכבים, דבר שהצריך כפל ביטוחים, כפל הוצאות דלק ואחריות כבדה מאוד על הנהיגה של אדם אחד, כיום כבר לא צריכים להתאמץ יותר מדי וזאת משום שיש רכב שמתאים לכל המשפחה וניתן לצאת איתו לטיולים, אירועים, להסיע את כל הילדים לארוחת חג אצל הסבתא, לצאת יחדיו לנופש ועוד.

פרמטרים חשובים – בחירת רכב
בחירת מיניוואן מחייב הכנה מקדמה שכוללת אפיון מקדים של אותו רכב לו זקוקים, התקציב שיש ברשותכם לקנייה של מיניוואן והפרמטרים הבאים:
  • כמות נוסעים- יש סוגים רבים של מיניוואנים ולכן חשוב מאוד להגדיר מראש האם אתם מעוניינים במיניוואן שיספיק לשבעה נוסעים, שמונה או יותר.
  • תא נוסעים- חשוב להגיע להחלטה באשר לאבזור הפנים בו אתם מעוניינים בתא הנוסעים ודרישות נוספות, כמו למשל מרווח מסוים, מערכת שמע, חימום גם מאחור ועוד.
  • תא מטען- חשוב להחליט מראש מהו גודל תא המטען שדרוש לכם.
  • מנוע ותיבת הילוכים- יש להחליט האם הרכב ישרת אתכם בעיקר לנסיעות על כבישים סלולים או גם לנסיעות בשטח. בהתאם תוכלו להחליט מהו נפח המנוע שיתאים לכם. בנוסף, חשוב להגיע להחלטה האם מעוניינים בתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית.
  • נוחות- אחד מהפרמטרים החשובים ביותר הוא הנוחות. חשוב לקחת את המיניוואן לנסיעת מבחן וזאת על מנת לבדוק עד כמה הרכב נוח בעת נסיעה ועד כמה הוא מבודד בפני רעשים.
  • בטיחות- פרמטר נוסף חשוב מאוד הוא לבדוק עד כמה המיניוואן בטוח להסעת המשפחה שלכם. חשוב לברר מה הציון אותו הוא קיבל במבחני הריסוק, האם יש בו איזופיקס, חגורות בטיחות מתכווננות, אפשרות של נעילת הדלתות בעת נסיעה ומערכות מתקדמות שונות שעיקרן הוא יציבות הרכב, בלימת חירום במקרה של סכנה ועוד.


לסיכום, טרם קניית מיניוואן חשוב להגיע להחלטה באשר לתקציב הקיים ברשותכם ומה הוביל אתכם להחלטה לקנות מיניוואן. השלב השני יהיה לבחור רכב שיתאים בצורה המושלמת ביותר לכל הצרכים שלכם ולתקציב הקיים ברשותכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה