close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בדקו- האם אתם צריכים מדרסים

מערכת שורשד אדר, תשעה23/02/2015

נראה שכל מי שנוהג לרוץ, יוכל להרגיש הרבה יותר טוב בנעלי ריצה עם מדרסים איכותיים. כך, אפשר גם להגשים את החלום על נעלי ריצה מושלמות, רכות ונעימות

תגיות:
מדרסים
צילום: אתר חברת אכילס
האם גם אתם מרגישים שנעלי הריצה החדשות כבר לא כל כך נוחות וטובות כמו שהיו כשקניתם אותן לפני כשבועיים? ובכן, זה בגלל שהמדרסים הזולים שמגיעים עם נעלי הריצה שלכם, מתחילים להתבלות.

אם יש חלק אחד בנעלי הריצה, שבו החברות מנסות לחסוך, זה המדרס. בדרך כלל עלות המדרסים בנעלי הריצה נעה סביב כמה שקלים בודדים. ההבדל בין מדרסים מקוריים בנעליים, לבין היקרים יותר שמיוצרים על ידי מותג מפורסם – הוא ריפוד שמחזיק מעמד כמה מאות קילומטרים נוספים. המדרסים הממותגים לא יתפרקו כבר לאחר כמה עשרות קילומטרים בלבד, כמו מדרסי הנעליים המקוריים.

האם באמת צריך להשקיע כסף עבור רכישת מדרסים לריצה שהם איכותיים יותר? ובכן, אם אתם לא רצים ביוניים – התשובה לשאלה זו היא כן!

קראו את השאלות הבאות. אם התשובה שלכם לאחת או יותר היא חיובית, נראה שתוכלו להפיק תועלת רבה אם תחליפו את המדרסים המקוריים ברפידות ממותגות:
  • האם אתם מרגישים שהריפוד בנעלי הריצה שלכם מתבלה מהר מדי?
  • האם אתם מתקשים למצוא נעלי ריצה עם תמיכה מספקת לקשת כף הרגל שלכם?
  • האם אתם חשים בכאב בכף הרגל לאחר הריצה?
  • האם התקציב שלכם לא מאפשר לכם לרכוש יותר משני זוגות נעלי ריצה בשנה?
  • האם אתם רצים רוב הזמן על גבי משטח בטון או אספלט?
  • האם אתם נפצעים לעיתים קרובות?
  • האם אתם רוצים ריפוד נוח יותר לנעלי הריצה שלכם?

כדי לקבוע איזה סוג של מדרסים יהיה היעיל ביותר עבורכם ומה כדאי לכם לקנות, קראו את הרשימה הבאה ובדקו באינטרנט מי מהמותגים הידועים, מציע את סוג המדרסים שמתאים לכם.

מדרס שמציע ריפוד מתאים למי ש:
חושבים שהנעליים שלהם מתבלות מהר מדי.
רצים בעיקר על בטון או אספלט.
רוצים שנעלי הריצה יהיו מרופדות יותר
מדרס שמציע יציבות מתאים למי ש:

זקוקים לתמיכה נוספת בקשת כף הרגל.
כף הרגל שלהם מאופיינת כ-Over Pronate (גלגול מוגזם של כף הרגל פנימה).
נפצעים לעיתים קרובות.

מדרסים מרופדים
רוב הרצים מתלוננים על בלייה מהירה של נעלי הריצה שלהם באזור קדמת כף הרגל. לכן, כאשר אתם מחפשים מדרסים חדשים, וודאו שהמדרסים מציעים ריפוד גם בעקב וגם בקדמת כף הרגל.

מדרסים יציבים
המדרסים היציבים מציעים לרצים תמיכה נוספת בקשת כף הרגל יחד עם משהו שקרוב מאוד למדרס מותאם אישית. חשוב לבחור במדרסים שנותנים מענה לצרכים האישיים שלכם, כמו: עדיפות למדרסים עם ריפוד ותמיכה בקשת כף הרגל; עדיפות למדרסים שיכולים לרסן את ה-Over-Pronate של כף הרגל שלכם; או עדיפות למדרסים שימנעו את הפציעות.

נראה שכל מי שנוהג לרוץ, יוכל להרגיש הרבה יותר טוב בנעלי ריצה עם מדרסים איכותיים. כך, אפשר גם להגשים את החלום על נעלי ריצה מושלמות, רכות ונעימות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה