close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמנת כרטיסי טיסה דרך האינטרנט

מערכת שורשטו סיוון, תשעד13/06/2014

השיטה הנכונה כיום להזמנת כרטיסי טיסה היא דרך הרשת. מדריך פשוט וקל

תגיות:

חלפו הימים שבהם מי שנסע לחו"ל היה צריך לגשת למשרד סוכן הנסיעות המקומי ולרכוש כרטיס טיסה באמצעותו. היום, האינטרנט הוא אופציה הרבה יותר קלה שהופכת את רכישת כרטיסי הטיסה למשימה פשוטה ונוחה מאוד.

אתרי נסיעות רבים באינטרנט מציעים כרטיסי טיסה לחברות תעופה שונות יחד עם הנחות גדולות. אם אתם לא רוצים לבזבז כסף רב עבור כרטיס הטיסה, מומלץ מאוד להשוות בין מחירי החברות. יש אתרים באינטרנט שמציעים לכם השוואה שכזו בלחיצה קלה על העכבר.

רכישת כרטיסי טיסה באינטרנט מבטיחה דרכים מהירות וקלות, יכולת לערוך השוואת מחירים בין מספר חברות תעופה, ואפשרות להדפיס את כרטיס העלייה למטוס במדפסת הביתית.

היתרונות של הזמנת כרטיסי טיסה און ליין

נוחות – המשמעות שאתם יכולים להזמין כרטיסי טיסה באינטרנט היא שאתם יכולים לעשות זאת בכל שעה משעות היום, בכל מקום שבו אתם נמצאים. אתם יכולים להזמין טיסה כשאתם בבית, בזמן שאתם עובדים במשרד, וגם כשאתם בדרככם ממקום למקום, באמצעות מחשב נייד או טלפון חכם.

רכישת כרטיסי טיסה באינטרנט חוסכת מכם את הצורך לצאת ולנהוג, לבזבז דלק, לחפש מקום חנייה בסמוך למשרד חברת הנסיעות, להמתין בתור עד שמישהו במשרד יתפנה אליכם או להרגיש באיזה שהוא לחץ. תוכלו להזמין טיסה מיידית במחשב הביתי, מבלי לתכנן מראש ולחשוב מתי יזדמן לכם לגשת לסוכן הנסיעות כדי לרכוש את הכרטיס.

מחירים – כאשר מזמינים כרטיסי טיסה באינטרנט, אתם חופשיים לעבור מחברה לחברה ולבחור בהצעה הזולה ביותר. נוסעים שרוכשים כרטיסי טיסה באמצעות סוכן נסיעות בודד או חברת תעופה מסוימת, לא זוכים לחופש מסוג זה. רכישת הכרטיסים און ליין אומרת שאתם יכולים לבדוק מחירים של חברות תעופה רבות לפני שתבצעו את הבחירה הסופית שלכם.

צ'ק אין מוקדם – כשאתם מזמינים כרטיסי טיסה באינטרנט, תוכלו לחסוך זמן המתנה רב בשדה התעופה, אם תעשו גם את הצ'ק אין באמצעות האינטרנט. בדרך כלל אפשר לעשות צ'ק אין 24 שעות לפני זמן הטיסה. פשוט נכנסים לאתר חברת התעופה, מוצאים את ההזמנה, מזינים את המידע הנדרש ומדפיסים בבית את כרטיס העלייה למטוס. חברות תעופה גדולות מציעות גם אפשרויות של צ'ק אין במכשיר הנייד, כך שכרטיס העלייה למטוס נשלח ישירות לטלפון הסלולרי שלכם ומופיע בצורת ברקוד על גבי מסך הטלפון הנייד.

שינויים וביטולים – שינוי או ביטול כרטיס טיסה הוא די פשוט כשאתם מזמינים את כרטיסי הטיסה באינטרנט. במקרים רבים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגלוש לאתר האינטרנט של חברת התעופה בו רכשתם את הכרטיס ולהקליד את המידע על ההזמנה שלכם. שם תוכלו לשנות בפשטות את תאריך הטיסה למועד מאוחר יותר, לשדרג את רמת המושב או לבטל את ההזמנה שלכם. יתרון נוסף הוא שאם רוכשים כרטיסים בסוכנות נסיעות רגילה, אתם עלולים להידרש לתשלום נוסף, במקרה של שינוי או ביטול הכרטיס. אבל יש סוכנויות אחרות שעשויות לוותר על התשלום הנוסף אם תהיו מסוגלים לסיים את השינויים באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט של חברת התעופה.

המאמר באדיבות - http://www.deasy.co.il/

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה