close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור אולמות לבת מצווה

מערכת שורשא טבת, תשעב27/12/2011

עצות מעשיות לבחירת אולם מתאים לחגיגת בת מצווה. מה כדאי לבדוק, מהצריך לדעת ועל משוב מראש.

תגיות:

ישנו כיום מבחר גדול מאוד של אולמות לבת מצווה, חלקם גדולים ומפוארים וחלקם קטנים ואינטימיים. חשוב לבחור במשכן המתאים לטעמכם, רצונותיכם ויכולותיכם הכלכליות.

בבחירת מועדונים לבת מצווה חשוב לחפש מקום מספר חודשים מראש, כדי שתוכלו למצוא מקום פנוי, קרוב למקום המגורים ומתאים לדרישות. לפני בחירת אולמות לבת מצווה, החליטו מהו התקציב העומד לרשותכם וחפשו אולם שיתאים לתקציב זה. חשוב לזכור שככל שאתם מארגנים אירוע גדול עם הרבה מוזמנים כך עולה מחיר המשכן. בדקו אם האולם מספק שירותי אוכל ושתייה, ואם לא - שקללו במחיר ההוצאות את שירותיי הקייטרינג הנלווים. בנוסף, בדקו עם בעלי האולם איזה ציוד נלווה יסופק, כי ייתכן שאת חלק מהציוד תצטרכו לארגן בעצמכם, כגון מפות וכלי אוכל מיוחדים.

בחרו במשכן שיתאים לאירוע שאתם עומדים לערוך. אם אתם מתכננים מסיבת ריקודים מופרדים, בדקו אם לאולם יש רחבת ריקודים מופרדות ואם הוא יכול לבצע הפרדה מוחלטת בכל שלבי בת המצווה. אם אתם מתכננים הופעה של להקה דתית, בדקו שיש באולם במה להופעות. אם אתם רוצים להקרין סרט, בדקו שיש במשכן מקרן תקין, ואם מגיעים למסיבה אורחים מבוגרים בדקו שיש במקום מפלס או אזור נטול רעש.

אחת הדרכים החשובות לבדוק האם משכן משביע את רצונכם, היא לבקר בו בשעה שמתקיים אירוע. האולם ייראה אחרת לגמרי בזמן אירוע מאשר כשהוא ריק. בדקו את ניקיון המקום והשירותים, את איכות המוסיקה ורמת הרעש, וכמו כן בדקו את התאורה. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק את רמת השירות במשכן ואת הסבלנות ואדיבות הצוות כלפי הילדים והמוזמנים.

אחרי שהבנתם את גודל התקציב העומד לרשותכם ואת אופי המסיבה שאתם רוצים לערוך, הגיע הזמן למצוא אולם. ראשית יש לבדוק בתי כנסת בקרבת מקום ומה הם מציעים על מנת לערוך את האירוע שלכם תחת קורת הגג שלהם. זה תלוי כמובן, בהעדפה שלכם, האם ללכת לפי מיטב המסורת או לשכור מקום גדול יותר עם יותר שירותים לאורחים.

הדרך הטובה ביותר למציאת משכן טוב היא המלצות של חברים. בררו ושאלו בני משפחה, ואת הוריהם של בני כיתתה של ביתכם, על אולמות מוצלחים באזור מגוריכם. כפי שאומרים - אין חכם כבעל ניסיון. אם לא מצאתם אולם בעזרת חברים, כנסו לאינטרנט, שם תמצאו מבחר גדול מאוד של משכנים המתמחים באירועי בת מצווה. מיינו את האולמות לפי הצרכים שלכם: גודל המקום, מחירים, רחבת הריקודים, אטרקציות, מוסיקה, הפעלות, שירותי אוכל, אזור נפרד לקרובי משפחה וכדומה. לבסוף בחרו במועדון המתאים לדרישותיכם.

אחרי שבחרתם מועדון, חשוב לדאוג לפעילויות ואטרקציות לילדים. אמנם רחבת הריקודים והאוכל יכולים להעסיק אותם לפרק זמן, אך זה לא מספיק לילדים בימינו, ובכדי שביתכם לא תחזור הביתה בדמעות, חשוב שיהיו אטרקציות ופעילויות באירוע. חשוב לדעת שהרבה משכנים מספקים שירותים אלו. מומלץ לבחור במועדון שמספק לכם אטרקציות, כי הדבר יכול לחסוך לכם הרבה התרוצצויות וארגונים. אז שיהיה במזל טוב, תיהנו מחגיגיות הבת מצווה באולם שבחרתם ונתראה בשמחות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה