close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יוצאים לפנסיה? כך תבדקו שקיבלתם את כל מה שמגיע לכם

מערכת שורשכו תשרי, תשעח16/10/2017

איך תדעו כמה כסף יש לכם בפנסיה והאם קבלתם הכל?

תגיות:
רגע לפני שאתם יוצאים לפנסיה ומתכננים להגשים חלומות כמו טיול מסביב לעולם, לימודים, קניית יאכטה, כתיבת ספר או עזרה לילדים, עליכם לבדוק היטב מהו סך מקורות ההכנסה שיעמדו לרשותכם לאחר שתפרשו בכבוד מהעבודה ותצאו לפנסיה. לקראת הפרישה מהעבודה עליכם להיערך כלכלית לקראת היום בו המשכורת תפסיק להיכנס לחשבון הבנק שלכם, ועליכם לוודא כי תקבלו את כל מה שמגיע לכם.

לשמחתכם יש חברה מקצועית ואמינה המבצעת בדיקות קפדניות ומעמיקות לחישוב הכספים שצברתם בקרנות פנסיה, קופות גמל ואפיקי חיסכון פנסיוני נוספים כמו ביטוחי מנהלים. חשוב לציין כי בבדיקה הקפדנית עשויות להתגלות טעויות אנוש רבות של שנים במחלקת הנהלת החשבונות של המעסיקים שלכם, חברות הביטוח ועוד. טעויות רבות נובעות משינויים במסלולי החיסכון הפנסיוני, מעבר מקרנות פנסיה וותיקות לחדשות, טעויות אנוש בחישוב רצף תשלומים לפנסיה בגלל מעבר בין עבודות ועוד.

כמה כסף תקבלו לאחר הפרישה?
רוב הישראלים אינם יודעים כמה כסף יקבלו לאחר הפרישה מהעבודה. רובם בטוחים כי הפקידו מספיק כסף לאורך השנים בהן עבדו כשכירים או כעצמאים, אך המציאות עלולה לטפוח על פניהם, והם עלולים לגלות, כי הקצבה החודשית שיקבלו נמוכה ואינה מספיקה כדי לשמור על אורח החיים אליו הורגלו.

באמצעות בדיקת פוליסות ביטוח חיים ומנהלים ובדיקת קופות גמל וקרנות פנסיה, ניתן לגלות טעויות רבות שחלו בחישוב הכספים שצברתם. לעיתים הטעות נובעת מכשל במערכת, במקרים אחרים מדובר בטעויות אנוש, ויש מקרים בהם חברות ביטוח התמזגו או נרכשו, ובמהלכים הללו חלו טעויות במערכות המחשוב והרישום. לא פעם עשויות להתגלות טעויות בחישובי המס אצל חברות הביטוח, חישוב סך הכספים לפיצויים ולפנסיה ובסכומים שהופקדו לאורך השנים על ידי המעסיקים ובאופן עצמאי.
רק לאחר בדיקת ערכי פדיון ביטוח מנהלים באמצעות חברת פוליסי צ'יק ובדיקות נוספות של כספי הפנסיה שחסכתם, תוכלו לאתר כספים אבודים, לגלות טעויות ולקבל בדיוק את מה שמגיע לכם. ההפרש עשוי להסתכם בכסף רב, לו אתם זקוקים להגשמת החלומות שלכם.

עושים סדר לפני היציאה לפנסיה
רגע לפני שאתם יוצאים לפנסיה אתם חייבים לעשות סדר בניירת, ולבצע בדיקות קפדניות מול הגופים הרלוונטיים. כדי להימנע מטעויות ומקשיים פיננסיים בגלל קצבה נמוכה ממה שחשבתם שתקבלו, אתם חייבים לבדוק את פוליסת ביטוח המנהלים שלכם, וכן את הכספים העומדים לרשותכם באפיקי חיסכון פנסיוני נוספים כמו: קופות גמל, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות.
חשוב לציין כי ברוב המקרים כאשר מבצעים בדיקות באמצעות חברה מקצועית, מגלים טעויות שעשויים לזכות אתכם בכסף רב. באמצעות הבדיקה ניתן לקבל את כל הכספים שמגיעים לכם ולעתים מדובר בהבדל של מאות אחוזים. לאחר גילוי טעויות חישוב, תוכלו לקבל את ההפרש שמגיע לכם ישירות לחשבון הבנק שלכם בתוספת ריבית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה