close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תן לסמארטפון להביא לך לקוחות!

מערכת שורשכט ניסן, תשעז25/04/2017

אם אתה נוהג להימצא עם האצבע על הדופק בוודאי כבר הבנת עד כמה הסמארטפון יעיל לשמירה על קשרים עם לקוחות, אך אולי אינך יודע שהוא מסוגל לעשות עוד הרבה יותר למענך, בקלות ובעלויות מגוחכות

תגיות:

הצמיחה המטאורית במספר הגולשים דרך הסלולרי וכן השיפור המתמיד באפליקציות, הובילו לשינוי משמעותי בהתייחסות אל הסמאטרפון ככלי שיווקי. אם אתה בעל מקצוע או בעל עסק כדאי שתקרא את השורות הבאות ותכיר מושגים חדשים, כמו למשל כרטיס ביקור דיגיטלי.

בשעה שכל כך הרבה אנשים מסתייעים במכשירים ניידים עבור איתור עסקים, רכישת מוצרים וקבלת שירות דרך הרשת – לא ניתן להתעלם מהכוח העצום שמחזיקים הסמארטפונים. אם אתה נוהג להימצא עם האצבע על הדופק בוודאי כבר הבנת עד כמה הסמארטפון יעיל לשמירה על קשרים עם לקוחות, אך אולי אינך יודע שהוא מסוגל לעשות עוד הרבה יותר למענך, בקלות ובעלויות מגוחכות.

כרטיסים דיגיטאליים כדוגמא

כרטיסי הביקור החכמים של חברת פרו כארד מהווים דוגמא מצוינת להגברת האפקטיביות של הנייד. את הכרטיסים שיושבים למעשה על הסמארטפון תוכל להזמין ולעצב תוך דקות ספורות, וכבר להתחיל לשלוח לכל מי שתרצה. יש בהם את כל מה שצריך (לוגו, מספרי טלפון, כתובת וכדומה) ועוד הרבה יותר. למשל, דרך הכרטיס המרשים אפשר להגיע בלחיצת כפתור אל גלריית תמונות, סרטוני וידיאו ביוטיוב, שירותי מיקום עם ווייז, לדף פייסבוק עסקי ולאתר האינטרנט. מצד שני, הכרטיס גם אוסף למענך את פרטי האנשים שהתקשרו ושומר אותם באופן מאורגן ומסודר, כך שתוכל לחזור אל כולם מבלי לפספס איש.

הגדלת כמות הלקוחות והמכירות

כרטיסי ביקור דיגיטליים מגבירים את המכירות ואת כמות הלקוחות, ומגדילים מאוד את הפוטנציאל של הסמארטפון ככלי שיווקי במספר מישורים:

  • מכיוון שניתן לשלוח אותם מכל מקום ובכל עת הנייד עובד בשבילך ללא הפסקה, גם אם אתה בפגישת עבודה, בנסיעה עסקית לחו"ל או מבלה עם הילדים.
  • הכרטיס יוצר מייד רושם מכובד ורציני שמשפיע על הנטייה לרכוש מוצר או לקבל שירות ממך.
  • הפונה מקבל מיידית את כל הפרטים הנחוצים ויכול לצפות באינספור תכנים שיווקיים שבחרת להציג. זהו יתרון משמעותי הן מבחינת מהירות התגובה שלך והן מבחינת שביעות הרצון של הפונים.
  • בעזרת הכרטיס אתה גם מתקדם במנוע החיפוש של גוגל. אמנם לא כל ספקיות השירות מציעות זאת אבל עם הרציניות שבהן כמו חברת פרו כארד תוכל ליהנות ממספר שירותים חשובים בתחום. מדובר בין היתר בעמידה בפרוטוקול האבטחה המתקדם של גוגל, בפרסום מאמרים מטעמך בבלוג החזק של החברה, בהופעה באינדקס כרטיסים, ועוד.

לא לשכוח להתאים את האתר למובייל

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם כאמור דוגמא אחת ליצירת נוכחות רצינית, מושקעת וייחודית בסלולרי וברשת, שהופכת את הסמארטפון שלך לכלי ראשון במעלה. יחד עם זאת, אסור לשכוח עוד היבטים חשובים ושינויים שנדרשים ברוח הזמן, וביניהם בניית את רספונסיבי או התאמת האתר הקיים לכל המכשירים הסלולריים. מאחר שרוב הגלישה ברשת מבוצעת כיום דרך הסלולר פשוט חובה לבצע את ההתאמה על מנת שהגולשים יוכלו לצפות, לנווט ולבחור בתכני האתר בקלות וביעילות, ומעבר לכך להתאמה יש השפעה מהותית על המיקום בגוגל. אם כבר הזכרנו לעיל את חברת פרו כארד, ראוי גם לציין היא מציעה סל שירותים מקיף תחת קורת גג אחת לרבות בניית אתרים רספונסיביים, הקמת וניהול דפי פייסבוק, כתבות תוכן איכותיות באתרי חדשות מובילים, קמפיינים ממומנים בגוגל – ועוד.

 

היכנס לקישור הבא כדי לקבל את כל החדשות והעדכונים על כרטיסי ביקור דיגיטליים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה