close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שמן מרווה כמקור לאומגה 3, שמן הפלא?

מערכת שורשכג תמוז, תשע05/07/2010

על חשיבות האומגה שלוש לגוף, על הדרך הנכונה לצרוך אותה... ועל מוצר חדש ומהפכני שניתן להשיג גם בחנות של שורש- שמן מרווה עם הרבה יתרונות.

מאמרים רבים התפרסמו בשנים האחרונות על חשיבותו של אומגה 3. לבריאות הלב, כלי הדם ושפעה חיובית על תפקודי מוח, קשב וריכוז והפחתת עד העלמת מיגרנות.

מכל המחקרים והנתונים נראה שאין מחלוקת בין החוקרים שאומגה 3 יעילה, המחלוקת היא רק כמה. המצמצמים מדברים על תועלת ללב, כלי הדם עייפות (אלו הוכחו מדעית). המרחיבים מדברים עליה כמחליפת רטלין ומונעת מיגרנות. חשוב להבין שלוקח זמן עד שמחקר מקבל גושפנקא מדעית והאומגה 3 כבר קיבל גושפנקא כזו. לכן כדאי לקחת את האומגה 3 גם נגד מיגרנות וכתחליף רטלין. כמו כן הוכח שיש בשמן המרווה נוגדי חימצון הידועים בתועלתם הרבה לגוף.
אולם גם אם החלטתם לקחת אומגה שלוש, צריך לדעת איזו בדיוק לקחת. באופן עקרוני וככלל אצבע, כל תוסף מזון בקפסולות הוא פחות יעיל בגלל שיש עוד תהליכים שהגוף צריך לעבור בדרך לספיגה- שמן נספג יותר טוב בגוף. במוצר הארוז בקפסולות יש גם תשלום על עצם האריזה... חבל. קניית בקבוק שמן וצריכתו בכפית מוזילה בחצי את המחיר לעומת מוצרי מרווה בקפסולות (שבתוכן, למעשה, שמן).
כמו כן חבל לקנות מוצר בשיטת פירמידה- בתנאי שהרצון הוא לשפר את בריאותך ולא להפוך לסנג'ר של איזו חברת ענק.

להלן מאמר מאת אבי יחזקאל כותב מדור בריאות במספר עיתונים-

אומגה 3 צמחית

אבי יחזקאל, חדרה: בהשוואת מחירים שערכתי בין אומגה 3 של חברת מרוולוס, שעליה המלצת במדור בעבר, לאומגה 3 המיוצר משמן דגים ומוצרים דומים הנמצאים בחנויות הטבע, מצאתי פער גדול לטובת המתחרים. מה האמת מאחורי השיווק האגרסיבי של מרוולוס, ואיך יש להתייחס לאיכות המוצרים השונים של אומגה 3 הצמחי?
תשובה: לפני כחצי שנה נחשפתי למוצר של חברת מרוולוס, וכתבתי עליו בהתלהבות. את עיקר ההשוואה עשיתי מול אומגה 3 המיוצר משמן של דגי מים עמוקים, כמו דג הסלמון. לא בדקתי את עלות המוצר, ועל כך אני מתנצל. קוראים רבים כבר פנו אליי והתלוננו על המחיר הגבוה (קופסה המכילה 60 כמוסות נמכרת ב-230 שקל לערך).
התברר לי כי חברת מרוולוס אינה מוכרת את המוצרים שלה בחנויות טבע או בבתי מרקחת, אלא משווקת אותם באמצעות סוכנים. כדי שגם החברה וגם כל הסוכנים ירוויחו, מחירו של המוצר מרקיע שחקים, והכול על חשבון הצרכן. במחירים הללו עדיף כבר לקנות אומגה 3 המיוצרת משמן דגי סלמון, או את המוצר של סולגר. הואיל וצרכנים רבים מתקשים לעמוד לאורך זמן בעלויות הגבוהות של מרוולוס,
בדקתי שוב את המוצרים המצויים בשוק, קרי אומגה 3 צמחי המופק מזרעי המרווה. נודע לי כי חברת 'סופר חוסן' למוצרים טבעיים מפיקה ומשווקת שמן אומגה 3 מסוג זה, הנושא אישור של משרד הבריאות. למיטב ידיעתי עולה שמן זה מבחינה בריאותית על המוצרים המקבילים הנמצאים בשוק:
בדיקת מעבדה העלתה כי יש בו 52 אחוז אומגה 3, שיעור גבוה מכפי שיש בשמנים של החברות האחרות.
השמן נמכר בבקבוקים של 100 מ"ל, ומחירו כשליש ממחיר המוצר של חברת מרוולוס.

כעת אנו מציעים כאן באתר שורש, באגף המומלצים, את שמן המרווה של חברת חוסן. אנו שומרים על רמת אמינות גבוהה. לא הבאנו את המוצר עד שבדקנו אותו מכל הכיוונים.
דוד קאפח- מטפל בצמחי מרפא ובנו של הרב קאפח זצ"ל חוקר הרמב"ם המליץ על המוצר בחום.
וכן עוד מספר של חוקרי צמחים בכירים איתם בדקנו את הנושא לעומק.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה