close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אומגה 3 ושמן מרווה- סיכום בניים

מערכת שורשב אב, תשע13/07/2010

לאור התגובות הרבות שקבילנו בנושא האומגה שלוש ממקור מרווה צ'יה, אנחנו מביאים סיכום בניים וקישורים רבים בנושא, כולל שירות מיוחד חדש...

במשך כמה שנים אתר שורש מגיש לכם כתבות בנושא תזונה. ערוץ הבריאות שלנו הצטיין באמינות ומקצוענות. לאחרונה עלה למודעות נושא האומגה 3, נושא שכתבנו עליו מספר כתבות, שחלקן זכו למספר תגובות רציניות מגורמים חשובים. תגובות שגרמו גם למערכת שלנו לבדוק את הדברים לעומק עם מספר מומחים. בדקנו עם מיטב המומחים וכולם אמרו פה אחד שמדובר על תוסף תזונה חשוב ביותר.
לחלק ניכר מדעות המומחים, אומגה 3 מועיל למניעת שקיעת שומנים וסוכרים בדם, עירנות, מניעת מיגרנות וכן לבעיות קשב וריכוז.

מקורות לאומגה 3
אומגה 3 נמצא בדגים וכן במקורות צמחיים כגון זרעי פשתן, שמן פשתן, שמן מרווה מרושתת ושמן מרווה צ'יה.
הדגים משווקים בקפסולות ויש לזכור שכל חומר מהטבע יעיל יותר ככל שהוא יותר קרוב לצורתו הטבעית כלומר זרעים או מיצוי בכבישה קרה (שמן) הדבר הוכח במחקרים בקשר לויטמין סי שהוכיחו שהוא נספג בגוף היטב כאשר אכלו תות שדה או קיווי והרבה פחות כאשר צרכו את החומר הישיר ב"קפסולות".

אמינות המשווקים ושיווק רשתי
כאשר בחרנו לשווק דרך חנות של שורשים שמן מרווה. הייתה חשובה לנו יותר מכל אמינות המשווקים.
שמן מרווה מרושתת נמכר כיום על ידי גורמים שונים בשיטת השיווק הרשתי, ובאריזה בקפסולות, שני דברים שיש להם השפעה ישירה על המחיר- אריזה של 30 סמ"ק שמן מרווה מרושתת עולה 230 ₪. (גם בנושא הכשרות- צריך לזכור שמכיוון שהקפסולה עצמה לא כשרה למהדרין, מנחים את הלקוחות בכשרות מהדרין לנקב את הקפסולה ולשתות את השמן)

לעומת זאת בדקנו את שמן המרווה צ'יה. הגענו לשלושה יצרנים. שלושתם מומחים בעלי שם בתחום הבריאות, ששמו את כל הנתונים על השולחן בשקיפות מלאה.

אציק בכר מחברת סופר חוסן. נטורופת וותיק וישר דרך. מר בכר הינו תלמיד של ד"ר מינה פארן (מבכירות חוקרות הצמחים בישראל) ודרך מחקריה הוא הגיע למרווה צ'יה.
ד"ר פארן הייתה הראשונה שגילתה ששמן מרווה צ'יה הינו בעל הריכוז הגבוה ביותר של אומגה 3 – 64%

נמרוד פרנס, בעליה של חברת תבואות, מר פרנס מלווה על ידי ד"ר הילה גבע אבירם מחברת מדיטבע, והגיע גם הוא למסקנה ששמן הצ'יה הינו הפתרון הטוב ביותר במחיר סביר כמקור לאומגה 3. ד"ר גבע אבירם מדגישה את איכותו של שמן מרווה צ'יה כמקור יציב ובלתי מתחמצן לאורך זמן של אומגה 3.

דוד ברמן- מחברת שומשום ירושלים שהוקמה לפני כמאה שנים על ידי משפחת ברמן. דוד הינו מוותיקי היצרנים של מוצרי בריאות בישראל. חמאת השומשום וחמאת השקדים שלו הם ממוצרי הבריאות המובילים בישראל. דוד ברמן מלווה על ידי פרופ' גמליאל וערך למוצר בדיקות מעבדה דקדקניות. מר ברמן קובע ששמן המרווה אומגה 3 צי'ה הינו בעל הערכים הטובים ביותר של חומציות נמוכה במיוחד וריכוז גבוה ביותר של אומגה 3. הוא גם פיתח אריזה ייחודית ששומרת עוד יותר טוב על איכותו של השמן האיכותי בלאו הכי.

הפער המדהים במחיר
שמן המרווה צ'יה עולה 119 ₪ בלבד! לבקבוק שמכיל 100 סמ"ק שמן.
שימו לב לפער העצום בין שיטות האריזה השונות! כפי שכבר אמרנו ישנם גורמים חיצוניים שמייקרים את המוצר.
לעניות דעתנו, שמן המרווה צ'יה בחישוב של עלות מול תועלת הינו המשתלם ביותר. הוא נותן ריכוז גבוה במיוחד של אומגה 3. בצורה נוחה לצריכה. (משווקי שמן הצ'יה לא מסתירים את העובדה שגם זרעי הצ'יה יעילים אלא שזה פחות מרוכז ולא נוח לאכול כמה כפות זרעים ביום).
חשוב להבין. מדובר על תוסף תזונה ולא על תרופה. תוסף תזונה מועיל בצריכה קבועה ונוחה ולכן גם המחיר וצורת הצריכה הם מרכיב חשוב.

חלוקה ייחודית לשורש- קו הבריאות
אתר שורש מכריז על קו חלוקה ייחודי – קו הבריאות.
במחיר של 15 ₪ תקבל לביתך את שמן המרווה. (בערים הגדולות, ביישובים השמן יישלח בדואר)
אנו ממליצים לצרף גם את חמאת השומשום (טחינת בריאות משומשום מלא) ואת השקדיה. חמאת השקדים האיכותית ובכך להשלים חבילת תזונה חודשית של אומגה 3 אומגה 6 וסידן- תוספי התזונה החשובים ביותר.

אנו בשורש מתחייבים להביא לביתכם את השמן הטרי ביותר, באריזה הטובה ביותר עד לביתכם.

הזמינו עכשיו באמצעות המערכת המאובטחת של האתר. או בטלפון.

אנו שמחים לבשר שיש לנו גם אפשרות לייעוץ. אנו משווקים את יצרני שמן מרווה צ'יה הטובים ביותר ובייעוץ טלפוני נתאים לכם את היצרן שהכי מתאים לצורככם

התקשרו עכשיו- 0523930084

קישורים: סופר חוסן- http://www.super-hosen.com/
תבואות- http://www.tvuot.co.il/
שומשום ירושלים- http://www.somsom.co.il/
שומשום ירושלים בדיקות מעבדה
http://www.somsom.co.il/?CategoryID=245


מאמר מקיף של ד"ר מינה פארן באתר עילם- האגודה לצמחי מרפא. במאמר סוקרת ד"ר פארן את סוגי המרווה. משבחת את המרווה מרושתת אך משבחת עוד יותר את המרווה צ'יה slavia Hispania))כנוגדת שומנים וסוכרים בדם. ומספרת על תוצאות מדהימות של ניסוי מדעי בנושא הזה.
http://www.herbology.org.il/pages/one_plant.asp?id=302&cid=4
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה