close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניהול מוניטין- האם זה דורש גם מודעות ממומנות?

מערכת שורשיט כסליו, תשעח07/12/2017

ניתן לדחוק ולהסיר תוצאות שליליות בחיפושים בגוגל. צריך לדעת איך...

תגיות:
אם לאחרונה נתקלתם בסיקור תקשורתי או דיון ציבורי שלילי סביבכם, סביר להניח שאתם כבר מבררים על שירות ניהול מוניטין שיאפשר לכם לדחוק אחורה את האזכורים השליליים לגביכם, ולקדם אזכורים חיוביים יזומים. ייתכן שגם ידוע לכם כבר, שתהליך זה מבוסס על עקרונות הקידום האורגני, באמצעותו ניתן לקדם תכנים נבחרים אל ראש דף תוצאות החיפוש, ובאופן זה לדחוק תכנים מזיקים או תכנים שאינכם מעוניינים שיופיעו למעלה... אחרים.

מה שאתם אולי לא יודעים, שבתהליך של ניהול מוניטין מקצועי ישנו בהחלט מקום גם לפרסום ממומן בצמתי אינטרנט מרכזיים, ברשתות סושיאל ובמנועי חיפוש מובילים, ואפילו באתרים מקצועיים הרלוונטיים לתחום פעילותכם.

קידום ממומן בתהליך
בגוגל, ארבעת תוצאות החיפוש הראשונות מוקדשות לתוצאות ממומנות, קרי 4 תוצאות החיפוש הראשונות תהיינה למעשה פרסומות ממומנות שנראות לכאורה כמו תוצאות חיפוש אורגניות. סביר להניח, שמידע שלילי לגביכם לא יקודם בכסף, כך שמידע שלילי כזה לא יופיע בין 4 התוצאות הראשונות, אך הוא כן יופיע בתוצאה החמישית, השישית והשביעית, ולכן חשוב מאוד שאתם תתפסו את המקומות הראשונים עוד לפני שהמשתמש מגיע אל המידע שאליו אתם לא רוצים שהוא יגיע.

למה צריך קידום ממומן בתהליך ניהול מוניטין?
הקידום הממומן בתהליך ניהול מוניטין מיועד להשיג מטרה אחת בשלב הראשון של ניקוי תוצאות חיפוש. הקידום הממומן מאפשר לכם שבתוצאות הראשונות בעמוד שאליהם נכנסים מרבית האנשים יהיו תוצאות שאתם בחרתם ובכך למנוע מחלק מהאנשים שיחפשו את שמכם בגוגל, לראות את התוצאות השליליות .

פעילות מקצועית לרוחב האינטרנט
במקביל, עליכם לפעול בעיקר במישור האורגני, על מנת להבטיח עד כמה שניתן, שכל דף התוצאות הראשון ואף יותר מכך, יהיה נקי מכל אזכור שלילי לגביכם גם ברמה של מחיקת מידע מהאינטרנט כדוגמת מחיקת פסקי דין. בצורה זו תוכלו להבטיח שגם אם חוויתם אירוע כלשהו לאחרונה, שפוגע במוניטין שלכם, המידע לגבי אותו אירוע יהפוך בפועל לבלתי זמין עבור הציבור הרחב. תהליך זה של ניהול מוניטין, המיועד לקדם אזכורים חיוביים ולדחוק אחורה אזכורים שליליים לגביכם, הוא תהליך מקצועי שצריך להתנהל במספר מישורים ובמספר ערוצי תוכן באינטרנט, ולכן חשוב שגורם מקצועי שמומחה לנהיול מוניטין ולקידום אתרים אורגני יהיה מעורב בתהליך ויבצע אותו בעצמו או שינחה אתכם איך מומלץ לנקות את השם שלכם מגוגל. המוניטין שלכם יכול להיות שווה לכם המון כסף, לבטח הרבה יותר מהעלות של שירות ניהול מוניטין מקצועי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה