close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המחקר הנכון שיש לבצע לפני קניית שטיחים

מערכת שורשג אלול, תשעד29/08/2014

בצעו את המחקר הנכון לפני קניית אביזרים לבית או לעבודה ולא תתחרטו. מחקר כזה יעזור בעתיד גם במוצרים אחרים, או אם תרצו לרכוש שטיח נוסף בתור מתנה

תגיות:
אתר בית השטיחים
צילום: יח"צ החברה

צרכנות נכונה מבוססת על השוואת מחירים. מלבד החיסכון הכלכלי, השוואה מן הסוג הזה היא כלי חיוני עבור השגת עסקה טובה ואטרקטיבית. באמצעות סקר שוק מוקדם ומעקב אחר מבצעים, הנחות והטבות ניתן לרכוש כמעט כל מוצר וליהנות מיחס אידיאלי של עלות מול תועלת. מעבר לכך, מחקר מבטיח שקט נפשי והוא מתאים לרכישות ועסקאות בהיקף קטן או גדול. אך כיצד מבצעים מחקר נכון ואיך הוא בא לידי ביטוי לפני שקונים שטיחים?

הגדרת מטרות וקביעת תקציב

השלב הראשון בכל מחקר הוא הגדרת מטרות וצרכים. מחקר מוכוון מטרה עדיף על מחקר מוכוון מחיר היות והוא כולל בתוכו את כל היתרונות. ראשית, לאחר הגדרה של מטרות וצרכים קל יותר להימנע מבזבוז זמן או משאבים על פנייה לחנויות לא מתאימות. שנית, לכל אחד מאיתנו יש מטרות אחרות ולכן גם הצרכים משתנים. בעזרת הגדרה סובייקטיבית ומוקדמת טרם ביצוע המחקר ניתן להבטיח רכישה שתענה על כל הדרישות. בהקשר של פריטי נוי ורהיטים, מטרת הרכישה יכולה להיות בין היתר עיצוב מחדש של הסלון, שדרוג המטבח, החלפת חדר האמבטיה, שיפוץ כללי של הבית וכן הלאה.

השלב השני עבור מחקר נכון הוא קביעת תקציב. יש היצע רחב מאוד של דגמי שטיחים, גדלים, צורות ועיצובים. קל להתבלבל בין השפע הגדול וכדאי לעשות זאת על בסיס תקציב קבוע מראש. ניתן כמובן לבצע התאמות ושינויים בהתאם לנתונים חדשים המתווספים למחקר, אך תמיד כדאי להתחיל עם מסגרת ברורה. את התקציב המשפחתי אפשר לקבוע לדוגמא תוך התייעצות עם בני הזוג או אפילו עם הילדים, בעוד תקציב של עסק או משרד ידרוש אישורים וחתימות של גורמים מוסמכים.

כך תדעו איפה לקנות את המוצר

בשלב השלישי והחשוב ביותר תוכלו להשתמש בכל הנתונים שאספתם על מנת לדעת איפה כדאי לקנות את המוצר. כאן הדגש הוא על חנות, אתר אינטרנט או משווק מורשה שיכול להעניק עבורכם את חווית הצרכנות הטובה ביותר. תוכלו לקבל המלצות על חנויות מסוימות, להתייעץ עם חברים ובני משפחה או לקבל מידע אובייקטיבי דרך אתרי האינטרנט העוסקים בתחום. אל תתביישו להגיע לחנות ולתאם פגישה לפני הרכישה. נסו להתרשם מכמה שיותר קטלוגים ומוצרים וקבלו החלטה העולה בקנה אחד עם המטרות והתקציב.

אפשר ליהנות מתהליך הרכישה והקנייה לא פחות מאשר מהמוצר עצמו. רצוי להשקיע לפחות כמה ימים ברכישה של מוצרים יקרים אשר צפויים ללוות אתכם לאורך זמן, אך באותה מידה גם לשמור על ראש פתוח. הרשו לעצמכם לפרוץ את ההגבלות הרגילות ונסו לקבל רעיונות חדשים. בצעו את המחקר הנכון לפני קניית אביזרים לבית או לעבודה ולא תתחרטו. מחקר כזה יעזור בעתיד גם במוצרים אחרים, או אם תרצו לרכוש שטיח נוסף בתור מתנה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה