close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הלכות שמיטה ויובל לרמב"ם עם תמונות ומפות צבע מרהיבות

מערכת שורשט ניסן, תשעד09/04/2014

חדש- קונטרס מרהיב עין, הכולל את הלכות שמיטה ויובל לרבנו הרמב"ם על פי נוסחן המעולה של כתבי יד תימן

תגיות:

השנה הבאה עלינו לטובה (ה'תשע"ה) תהיה שנת שמיטה, והזריזים מקדימין להתכונן לקראתה כבר מעתה. בגלות לא זכו אמנם ליישם את המצוות התלויות בארץ בכלל ואת מצות השמיטה בפרט באופן מעשי, אך הם הותירו לנו ירושות רבות ערך גם בתחום זה: הראשונה, כתבי יד משובחים של משנה תורה לרבנו הרמב"ם, ובכללו גם של ספר זרעים שהלכות שמיטה

ויובל חותמות אותו. השנייה, מסורת לשון מדויקת ומשובחת של לשון חכמים בתורה שבעל פה. והשלישית, מדרשים וחידושי תורה בעניינים אלו.

שלוש הירושות היקרות הללו התאחדו ובאו בתוך קונטרס מרהיב עין שיצא לאור ממש בימים אלו, הכולל את הלכות שמיטה ויובל לרבנו הרמב"ם על פי נוסחן המעולה של כתבי יד תימן, כשהן מנוקדות בקפידה על פי מסורת לשון חכמים של יהודי תימן, מבוארות באופן תמציתי ובהיר השווה לכל נפש, ועליהם נלווים נספחים חשובים וייחודיים: תמצית חידושי ופסקי הרב יוסף קאפח זצ"ל והרב חיים כסאר זצ"ל - שני מבארי הרמב"ם בדור האחרון לחכמי תימן, לקט מספר המצוות להרמב"ם, ילקוט מדרשי תימן, פירושי המקראות מהרמב"ם ומבנו רבנו אברהם, תמונות צבע מרהיבות של הצומח בהלכות שמיטה ויובל, מפות צבעוניות עדכניות של תחומי הארץ, לוח מועדי הביעור, לוח מידות ומשקלות ועוד.

דגש מיוחד ניתן גם לצד החזותי, כך שמדובר בקונטריס מאיר עיניים וידידותי מאד למשתמש, קנקן חדש מלא ישן (נקודה זו הובעה באמצעות הכריכה העכשווית, כשברקע צילום כתב יד תימני עתיק של הלכות שמיטה ויובל - באדיבות אוסף יהודה לוי נחום ובאמצעות ידידנו מר עדיאל בן שלום).

קונטריס ייחודי זה יוצא בשיתוף פעולה של מגוון אנשי תורה ומדע, מהשורה הראשונה איש איש בתחומו, אשר חברו יחדיו כדי להגיש בפניך - הלומד, הקורא והמעיין - את המוצר המיטבי, אשר יפתח בפניך את השער ללימוד מהנה ומועיל בענייני השמיטה הבאה עלינו לטובה בשנת ה'תשע"ה.

היוזמה להפקת הקונטריס הייחודי יצאה מקהילת 'שערי ציון' ביד בנימין, קהילה צעירה שרשמה לזכותה פעילויות ומיזמים רבים, חלקם בשיתוף האגודה לטיפוח חברה ותרבות. הקונטריס נמכר במחיר שווה לכל כיס - ישוטטו רבים ותרבה הדעת. לדברי המוציאים לאור, אין ספק שהלימוד מקונטרס זה יהווה חוויה רוחנית ליחיד ולציבור, לצעירים ולמבוגרים, לאבות ולבנים.

להורדת דוגמא מהספר כולל לוח מידות ומשקולות חינם לחצו כאן

לרכישה לחצו כאן או בטלפון 050-5076190

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה