close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פגישות, מתחילים מבראשית

הרב יוני לביאטו כסליו, תשעד18/11/2013

ושוב אני לבד. חוזר לנקודת האפס וחייב להתחיל את הכול מהתחלה. איך, ריבונו של עולם, איך עושים את זה?!

תגיות:

"כמה קיוויתי שהפעם זה ילך. כבר שנים אני בעסק של הדייטים, אבל הפעם באמת חשבתי שזה זה. לא היה לי הרבה קשרים של חמישה חודשים, בטח שלא כל כך זורמים וטובים. כבר התחלתי לדמיין איך אני מפתיע את כולם ומודיע להם שהרגע הגדול הגיע ומצאתי את החצי השני שלי. אבל גם הפעם זה לא קרה. כשהגענו לשלב קבלות ההחלטות היא תפסה פתאום רגליים קרות וברחה.

ושוב אני לבד. חוזר לנקודת האפס וחייב להתחיל את הכול מהתחלה. איך, ריבונו של עולם, איך עושים את זה?! מאיפה מוצאים את הכוחות לאסוף את השברים ולהתחיל שוב להציג את עצמי, ולגשש, ולהתלבט ולבנות מהתחלה?! איך מתגברים על

השחיקה והאכזבה, ומה עושים עם הייאוש שכבר התחיל לנעוץ את ציפורניו?!

אין תשובות טובות לשאלות האלו ואין פתרונות קסם. אני חושב שכל מי שיגיד שיש לו – פשוט משקר. אבל אני מאמין שיש דברים שיכולים לעזור. קודם כל, האמונה. גם כשאני 'לבד', באמת אני אף פעם לא לבד. תמיד ה' איתי, ואני מתאמץ להתחזק באמונה שכנראה הוא מתכנן לי משהו יותר מוצלח. דבר שני, שקשור לראשון – "ישועת ה' כהרף עין". אי אפשר לדעת מה יהיה. יכול להיות שהזיווג שלי מחכה לי מעבר לפינה, וזה הולך לקרות הרבה יותר מהר ממה שאני מדמיין לעצמי. דבר שלישי הוא - הפסקה. אני בן אדם ולא קרש. כדי להיכנס באמת לקשר אני חייב אנרגיות ורצון ושמחה. אני בטוח שהם קיימים בתוכי, אך אחרי האכזבה האחרונה הם קצת מתחבאים בפנים. כדי לא להכשיל את הסיכויים של הדבר הבא אני חייב להיות מוכן לקראתו. בפרט אחרי קשר ארוך כמו הקודם, אני חייב קצת לחזור לעצמי. וחוץ מזה, מה אתכם? יש לכם איזו הצעה טובה בשבילי? זוכרים להתפלל עלי?".

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה