close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ורנה – עיר של עבר, הווה ועתיד

מערכת שורשד תמוז, תשעז28/06/2017

סקירה מהירה וחשובה אודות ורנה- עיר שהפכה ליעד תיירותי חשוב לישראלים

תגיות:

ורנה היא העיר השלישית בגודלה בבולגריה, ולא סתם היא הפכה ליעד מועדף על הרבה מאוד ישראלים. העיר ממוקמת לחוף הים השחור, במפרץ שקט וקסום, והיא הפכה לעיר קיט שוקקת תיירים מכל העולם – בכל ימות השנה ובעיקר בקיץ.

איך מגיעים?

מישראל יוצאות טיסות לבולגריה באופן שוטף, והמלונות בעיר מזמינים וחביבים. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן, כאב ראש וברוב המקרים גם כסף, כדאי שתבחרו דיל מתוך הרשימה הארוכה של דילים לורנה. כל חברת נסיעות מציעה היום מגוון רחב של אפשרויות ביקור בעיר, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור מתוכם את החופשה שמתאימה לכם. כמובן שכדאי לבחור בדיל שמציע כמה שיותר ימים בכמה שפחות כסף, אבל רגע לפני שאתם עושים הזמנה – שימו לב לשעות הטיסה. תמיד עדיף לבחור דיל שבו הטיסה לוורנה יוצאת מוקדם בבוקר והטיסה חזרה יוצאת בשעות הערב.

מה יש לעשות בוורנה?

יש הרבה מה לעשות בעיר, ורק צריך להתאים את הבילויים למצב הרוח בו אתם נמצאים:

·         חופשה בראש שקט – העיר ורנה היא עיר שנועדה לנופש, וזאת בזכות החופים המרהיבים שלה. כל חוף יהיה מדהים, ואם תגיעו לאזור חולות הזהב הנמצא כ-18 קילומטרים מצפון לעיר, תראו חופים שתדברו עליהם הרבה אחרי שתחזרו מהחופשה. כל מה שצריך לעשות הוא רק לקחת הוא רק מגבת, משהו לאכול, הרבה מים וקרם הגנה, ופשוט ליהנות מחופשה כמו שצריכה להיות חופשה.

 

·         הקתדרלה של ורנה – הכנסייה המיוחדת הזאת נבנתה במאה ה-19, אך נחנכה רק בתחילת המאה ה-20. מדובר במבנה ארכיטקטוני מרשים במיוחד – ולא רק מבחוץ. מומלץ מאוד להגיע אל הקתדרלה ולהתרשם ממנה מבחוץ ומבפנים, כמו גם לטפס במעלה 133 המדרגות אל מגדל הפעמון ולראות מלמעלה את יופייה של העיר.

 

·         מרחצאות רומיות עתיקות – המרחצאות האלה הן עדות ברורה לקיומה של העיר הרומאית אודסוס, העיר שעל חורבותיה הוקמה ורנה עצמה. המרחצאות נבנו במאה השנייה לספירה וניתן לשוטט ביניהן ולהרגיש ממש איך אתם חוזרים לעבר.

 

·         פארק הים – פארק המשתרע על פני 8 קילומטרים של רצועת חוף, ובו מתקני שעשועים לילדים, דולפינריום, אמפיתיאטרון, תעלת מים שבה אפשר לשוט בסירות ועוד. חוויה מקסימה למשפחות. אם החופשה שלכם היא מסוג חופשה בורנה עם הילדים – זה בהחלט המקום עבורם – ועבורכם.

 

·         יער האבנים – יער שכל כולו מלא בעמודי אבן בגבהים מרשימים (עד 12 מטרים!). חלק מהעמודים מזכירים בצורתם חיות, אחרים מזכירים מזרקות, ובכל מקרה – מדובר בתופעת טבע מרהיבה שאם מגיעים לוורנה חייבים לראות.

 

בנוסף לכל אלה יש בעיר הרבה מאוד מוזיאונים (המוזיאון הימי, המוזיאון הארכיאולוגי ועוד) וגם הרבה מאוד בתי קפה, מסעדות, מועדונים, פאבים ועוד. לכן, לא משנה אם אתם מגיעים בטיסה סדירה ומתאכסנים במלון שמצאתם בנפרד, או אם בחרתם דיל מתוך דילים לורנה המיועדים למשפחות – אין בכלל ספק שמהטיול הזה תיהנו מאוד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה