close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

וילה עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף למשפחות – חופשת חורף בצפון

מערכת שורשב אלול, תשעד28/08/2014

אטרקציות לנופשים בצפון בעונת החורף

תגיות:
תמונת יח"צ מהאתר

את הריח הנפלא המופיע אחרי הגשם לא יוכל גם הבושם היוקרתי ביותר להחליף, הריחות של אחרי הגשם ממלאים אותנו בתחושות של ניקיון ורעננות. חופשות בצפון בחודשי החורף משלבות צמחייה ירוקה, מרחבים כפריים, אוויר צח, מים זורמים בנחלים, נופים מרהיבים וגם וילות עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף למשפחות. לאחר שנים רבות בהן נהגנו למקד את כל הוצאות הנופש בחודשי הקיץ, גילינו בשמחה כי חופשות חורף הן תענוג של ממש, כאשר שוכרים וילה עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף, החופה תהיה נפלאה עוד יותר.

אטרקציות לנופשים בצפון בעונת החורף

טיולים בחיק הטבע, זה הזמן לנעול מגפיים אטומות למים, ללבוש מעיל קל ולצאת אל השבילים. קשה יהיה לתאר עד כמה הצפון יפה יותר בעונת החורף. לא נשכח להמליץ על אתר הנופש החורפי המרכזי, אל תוותרו השנה על השלג בחרמון. אם התמזל מזלכם לצאת אל הצפון בימים קרים במיוחד תיהנו גם משלג במושבים הסובבים את הר החרמון.

מסעדות טובות אפשר למצוא בשפע באזור הצפון, יהיו אלו מסעדות כפריות מיוחדות המשלבות ירקות טריים, עשבי תיבול ישירות מהשדה, נתחי בשק מובחרים ושלל טעמים. האוויר הצח והנופים הקסומים מעשירים את הטעמים עוד יותר. בין המסעדות בצפון תמצאו מסעדות בשריות, מסעדות המציעות ארוחות בוקר נהדרות וגם מסעדות טבעוניות או צמחוניות. האירוח מתאים גם לילדים וניתן להזמין מנות מתאימות. על פי רוב, כל וילה עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף תכלול גם מטבח בו תוכלו לבשל, פינת ברביקיו ואפשרות להזמין את הוילה ארוחות שף מוכנות טריות.

חובבי שטח יוכלו למצוא מתחמים לטיולי ג'יפים בצפון, רכיבת סוסים וגם טרקטורונים או אופניים. הטיולים מתקיימים בקבוצות, זוגות או משפחות. פרטים נוספים אודות האטרקציות העדכניות ביותר תוכלו לקבל מבעלי הוילות.

מה מציעה וילה עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף למשפחות?

ראשית, תהיה זו חופשה עם חדרי שינה מאובזרים, נוחים וחמים, וילות נופש מציעות חדרי שינה זוגיים וגם חדרי שינה לילדים. אם בחרתם וילה ללא חדרי שינה לילדים, ניתן יהיה לשכן אותם בחדר שינה זוגי. מפני מזג האוויר הקר תברחו אל תוך אמבטיות ג'קוזי חמות ומפנקות, בריכות מחוממות ומתחמים פנימיים מחוממים בהם ניתן לצפות בסרטים, לשחק סנוקר או ליהנות מערב של קריוקי.

וילה עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף תעניק למשפחה מפלט מחיי השגרה האפורים והמשעממים. הילדים ישמחו מאוד לגלות בריכה עם מים חמים למשחקים ומרחבי דשא ירוקים ורעננים. אל תשכחו לשלב גם ארוחות משפחתיות בערב שישי או ארוחת בוקר חגיגית בבוקר יום  שבת. וילות עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף למשפחות מתאימות גם לאירוח משותף של שתי משפחות או יותר, אם תרצו לצרף לחופשה גם משפחת חברים ניתן יהיה לשכור וילה עם 4 חדרי שינה ואף יותר.

הוסף תגובה
תמונת יח"צ מהאתר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה