close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניית אתרים- הכללים החשובים

מערכת שורשיז חשוון, תשעח06/11/2017

השכילו לבחור חברת בניית אתרים שיודעת לבנות אתרים פשוטים אבל גדולים, שמשיגים את המטרה של הלקוח בלי לבלבל לגולשים את המוח ועושים את העבודה

תגיות:
טוב, אז כולם הבינו שצריך אתר באינטרנט, אבל האם כולם השכילו להבין כי אתר דורש גם קידום כדי להיות נוכח. ועוד דבר חשוב לומר בעניין זה, בנייה נכונה של אתר מאפשרת קידום, לא כל אתר יכול להיות מקודם, זה עניין טכנולוגי. לכן רצוי מאוד שאת האתר שלכם תקים חברת בניית אתרים מקצועית.

לכאורה זה נראה דבר פשוט, יש תבניות ובוחרים תבנית ומקימים אתר, אבל רק כאשר הוא באוויר אפשר לגלות את הטעויות שנעשו, כי איכשהו הוא לא מתקדם, לא זז, גולשים נוטשים אותו ובטח יש לזה סיבה.

מכירים את חנויות הירקות האלה שעל הארגזים בכניסה שלהם, הם מסדרים את הפירות והירקות כאילו מדובר ביהלומים? זה בדיוק מה שצריך לקרות לאתר שלכם, הגולשים צריכים לחשוב שהם הגיעו לאתר שאפילו המטלית פיבר החדשה שהם פיתחו עכשיו היא יהלום נוצץ.

באינטרנט, כיוון שאפשרויות התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאליים קרי הגולשים הם רק על צג המחשב, צריך לדעת לנצל כל מילימטר בצג הזה, כדי לגרום לגולשים לאהוב אתכם.

איך שומעים שכשוך מים באתר?
מי שרוצה להצליח בתחום של בניית אתרים, חייב לשים את עצמו בצד ולתת ללקוח להיות במרכז הצג. כלומר- מכירים את ההצגות האלה שמרוב עבודת בימוי לשחקנים כבר אין מה להיות יצירתיים, והם משחקים כמו בובה על חוט, ככה זה בדיוק עם אתרים שיש בהם יותר מדי עבודת בימוי. אתר צריך לזרום, להיות נעים ואם אתם מוכרים מים, אז צריך לשמוע את שכשוך המים. אתר שמצליח להביא את התמונות הכי נכונות ואת התוכן הכי הולם, יצליח לגרום לכם לשמוע זרזיף מים...

ככל שתגלשו יותר באתר הזה, כך תירטבו.
רוצה לומר שתפקידו של אתר הוא להיות מותאם במאה אחוז ולא פחות לנושא של הלקוח, ולתת לנושא הזה לככב בם בויז'ואל וגם בתוכן.
יש המון מעצבי אתרים שיודעים יותר מדי על עיצוב, אבל הם חייבים לדעת מה מינון העיצוב שהאתר באמת צריך, לא מה מינון העיצוב שהם רוצים ליצור כדי להפגין את הידע המקצועי שלהם. זה פסול.

אתר פשוט- אבל גדול!
זה ידוע שככל שעושים דברים יותר פשוט, ככה הם יותר מצליחים. הכי קשה זה לעשות דברים פשוטים אבל טובים. זה כמו ציור נוף. לא צריך לצייר את כל הנוף כדי לצייר טוב, אפשר לצייר טוב רק עץ אחד אבל כזה שבא לך לקטוף ממנו עלה.
אם אתם מצליחים לעשות בחירה נכונה של אלמנטים, דפים, תמונות ותוכן באתר, הוא יעורר את החושים של הגולשים והם לא ינטשו אותו. אתר טוב הוא אתר שלא מנסה להתחכם עם הגולשים ולא להרשים אותם יותר מדי אלא פשוט מייצג נאמנה את הלקוח, החנות, בעל המקצוע ועוד.

כמה שפחות אלמנטים זו בניית אתרים נקייה. זה גם קשור לאסתטיקה שהגולשים רואים. אתר עמוס באלמנטים, פלשים, יותר מדי צבעים ואילוסטרציות שלא לצורך, עושה כאב ראש לגולשים.

השכילו לבחור חברת בניית אתרים שיודעת לבנות אתרים פשוטים אבל גדולים, שמשיגים את המטרה של הלקוח בלי לבלבל לגולשים את המוח ועושים את העבודה, בעצם נוכחות של גולשים, זמן שהייה באתר ועוד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה