close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לראשונה: חרקים מועילים במכירה ישירה לצרכן

מערכת שורשד אדר ב, תשעו14/03/2016

במקום לרסס בחומרים מזיקים, אפשר מעתה לרכוש בחנות צרעות טפיליות, עכבישונים וחרקים אחרים שיחסלו את המזיקים בגינה ובעציצים

תגיות:
אם נתקלתם במכת מזיקים בגינה תוכלו מעתה להזמין בחנות עכבישונים, צרעות טפיליות וחרקים מועילים אחרים שיחסלו אותם בדרך טבעית.
ההדברה הביולוגית הבריאה, שנעשתה עד כה בשטחי החקלאות, זמינה לראשונה גם לצרכנים הפרטיים וכך מי שמטפחים עצי פרי, גינות תבלין וירקות או צמחי נוי יוכלו לרכוש לעצמם את החרק המתאים שיחסל את המזיקים ביעילות. זאת במקום לעשות שימוש בחומרי הדברה כימיים שעלולים לפגוע בבריאותם.

ביו-בי מקיבוץ שדה אליהו, מהחברות הגדולות בעולם בתחום ההדברה הביולוגית, חתמה על הסכם עם רשת הידרושופ ובמסגרתו תשווק הרשת את החרקים המועילים לצרכנים ברחבי הארץ. החרקים, שכבר זמינים לרכישה, כוללים אקריות (עכבישונים) פרסימיליס שמחסלות אקריות מזיקות,  צרעות טורפות אפידיוס נגד כנימות עלה, אקרית סבירסקי לעש הטבק, קריפטומלוס לקמחיות ונוספים
החרקים המועילים הם בגודל מיקרוסקופי, כך שקופסה קטנה יכולה להכיל עשרות אלפי חרקים רעבים לטרף. הם אינם מסוכנים ולא מציקים בשום דרך לבני אדם או לבעלי חיים, מלבד אלו שהם נועדו להילחם בהם, ולכן אין חשש לפזר אותם בקרבת בית המגורים ועל עצים וצמחים שנועדים למאכל.
השימוש בהדברה הביולוגית התרחב בשנים האחרונות בעקבות דרישת הצרכנים והרשתות לרכוש תוצרת חקלאית נקיה ופיתוח חרקים שמחסלים את המזיקים בדרך טבעית. ביו-בי שדה אליהו היא אחד השחקנים הגדולים בתחום זה בעולם ומשווקת את מוצריה בישראל, אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה, אפריקה ובמזרח הרחוק.

החרקים ימכרו בסניפי הידרושופ בתל אביב, כפר ביל"ו, יוקנעם, ירושלים, נתניה (כפר נטר), אשקלון, באר שבע, באזור התעשייה צח"ר בגליל העליון ובקרוב גם בחולון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה