נדיר ומיוחד- היו שותפים בסיומי מסכת. וזכו לכל הסגולות של הסעודה

סעודת סיום מסכת היא דבר מיוחד במינו, סעודת מצווה שנערכת בסיום של לימוד רציני, ארוך טווח ויש בה שמחה גדולה. חכמים מספרים בגמרא שאביי היא מקפיד לערוך את סעודות הסיום של חכמים, והיא עושה על חשבונו את הסעודה של תלמידיו שסיימו מסכת.

זו לא סעודת מצווה ש"באה מאליה", אלא אחרי טרחה רבה וארוכת זמן.

אנחנו, בבית הכנסת רבי חי טייב בצפת, זכינו שיש לנו מספר גדול של סיומים. סיומים של מסכתות רבות, בתלמוד בבלי ובתלמוד ירושלמי, של סדרים רבים (סדרי גמרא), סיומים של זוהר, מדרש ועוד... רוב הסיומים נערכים על ידי הרב יניב חניא שלומד מידי יום בבית הכנסת. הרב יניב חניא דורש



על פי בקשה של רבים, ומתוך הכרת הערך הסגולי של סיומי המסכת... אנחנו מציעים למי שירצה להשתתף במימון של סעודות המסכת שלנו!! בתחילה זה נראה רעיון מוזר, אולם רבים כל כך ביקשו, עד שהבנו כמה זה חשוב ליהודים להיות חלק מהעניין.

הילדים מנגנים בסיום


אז עכשיו אתם יכולים להיות חלק מהסיום מסכת הבא, או סיום סדר. אתם גם יכולים לבחור האם אתם רוצים מסכת בתלמוד הבבלי, להיות שותפים בסיום של מסכת מהתלמוד הירושלמי, או אולי של סדר שלם (שזה כמובן יותר נדיר...).

אם אתם רוצים להיות חלק מהסעודה הבאה של סיום המסכת אצלנו, ולזכות לכל הסגולות של חגיגת סיומה של תורה, אנא השאירו שם ומייל, ואנחנו נהיה בקשר.

ניתן כמובן להקדיש את הסעודה לזכות כל דבר שתרצו, לרפואה, לברכה ועוד... אנחנו נזכיר זאת בסעודה.
כמו כן ניתן לקבל תמונה מהסיום...

לצפיה בסרטון מסעודת סיום הירושלמי שנערכה בבית הנכסת, הקליקו כאן.
(כמובן שסעודת ירושלמי היא מיוחדת במינה, הסעודות האחרות "רגועות" יותר).



מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם.
שם ומשפחה:
טלפון:
כתובת:
דוא"ל:
הערה:
סמנו לצורך אבטחה