שורש פרוייקטים אמוניים והרב יניב חניא מציעים שורה של הרצאות, שיחות וסדנאות לציבור הרחב ולאנשי חינוך במגוון נושאים הקשורים לעבודה השוטפת של שורש ולניסיון הרב של הרב יניב חניא בתחומים אמוניים, התמודדות עם מדיה, חוסר צניעות ועוד...




אנו מציעים כשש הרצאות או סדנאות ל"חדרי מורים לומדים", למפגשים חברתיים של גרעינים, לאנשי חינוך, ועדי עובדים וכדומה.

1. סדנא למורים ואנשי חינוך, התמודדות עם אינטרנט-

היישר מחזית המאבק, על התמודדות עם האינטרנט והמדיה בימינו. למורים, הורים, מנהלים וצוותים חינוכיים. סדרת הרצאות או "חדר מורים לומד" עם הרב יניב חניא, העוסק בנושא "ההתמודדות עם המדיה והאינטרנט", חובה לכל איש חינוך והורה בימינו, החל מהורים לנוער ועד לראשי ישיבות, אולפנות, מנהלים, מדריכים ועוד.
זה קשה, מורכב, אתגרי מאין כמוהו, אבל אתם חייבים לדעת, פשוט חייבים.
כולל מידע חי, המתעדכן כמעט מידי יום על הזירה החינוכית הבוערת ביותר של ימינו. ישירות מהשטח, מהתוכנות, הסמלילים וענקי הטכנולוגיה והטלפונים החכמים של כולנו. שיקוף חסר תקדים...
דברים שאפילו לא דמיינתם- איך עובדת המערכת? איפה הילדים נמצאים? איפה אנחנו בהתמודדות? מה הסיכוי שלנו לנצח את המדיה? מה אפשר לעשות אם בכלל? למה זה כל כך קשה וחשוב להתמודד?
בסדרה כמה חלקים, לפי נושאים שונים... והיא כוללת בתוכה גם מספר מסמכים- עצות להורים, כלים חינוכיים לבתי ספר ורבנים, הפניות לקישורי בדיקה (בחן את עצמך- האם אתה מכור לאינטרנט?) ועוד...

הקורס נועד יותר לאנשי חינוך והורים, פחות לתלמידים.  (ניתן לצפות בחלק קטן ממהרצאה הפותחת כאן)

2. הרצאה לתלמידים, התמודדות עם אינטרנט ומדיה-

האינטרנט כבש את העולם, וגם לחיינו הוא חדר ושינה אותם לבלי היכר. אך לצד השימושים החיוביים הרבים שהכלי הזה מעניק לנו, השימוש בו גם גורר סכנות גדולות. חשוב להיות מודעים להן כדי לדעת כיצד להתמודד איתן.
אנו רוצים להציע לכם הרצאה חינוכית מיוחדת העוסקת בנושא "ההתמודדות עם האינטרנט", ומיועדת לבני נוער בכיתות ז'-יב' ולהוריהם, וכן למוסדות חינוכיים על תיכוניים (מכללות, מדרשות וכדו'):
הרצאה ייחודית עם ניסיון חי מהשטח.

3. בהמשך לזה- סדרה נפרדת, של שלושה שיעורים, למכורים לאינטרנט ולפורנוגרפיה ברשת.


4. סדנא למורים- התמודדות עם שאלות אמונה מודרניות.

כמורים, אנו עומדים פעמים רבות בחזית הראשונה מול ההתלבטויות של תלמידינו בנושא אמונה ושמירת מצוות ולעיתים קרובות אין לנו מספיק כלים להתמודד עם הקשיים, העולים מכל כיוון כמעט. מטרת הסדנא שפיתחנו בשורש היא לסקור בפני המורים את בעיות האמונה המודרניות, לנסות להציע משנה סדורה להתמודדות היום יומית הזאת ובעיקר לתת כלים מעשיים להתמודדות בכיתות. שאלות האמונה והמקרים שאנו מביאים באים ישירות מהניסיון הרב של שורש והרב יניב חניא במענה על שאלות אמונה. ויש בקורס כלים, כולל מערכים מובנים לשיעורי כיתה בנושאי התמודדות עם בעיות אמונה.


5. הרצאה תורנית- הירושלמי כבסיס לתורה שבעל פה

איך יכולות בעיות הגרסא להפוך ליתרון גדול בלימוד "נבואי". הרצאה העוסקת בשיטת לימוד ירושלמי, מציגה את היתרונות והקשיים ומציבה גישה ייחודית לגבי השאלה האם בעיות הגרסא הן יתרון או חסרון ומה ניתן ללמוד מהן. ואיך החוויה של לימוד ירושלמי היא מפגש בלתי אמצעי עם תורה שבעל פה. ההרצאה יכולה להיות פתח לגישה מעמיקה יותר וחדשנית לתורה שבעל פה. לתלמידים שמתקשים ל":הבין את הגמרא" ולמה צריך ללמוד גמרא... ובכלל כגישה ללימוד תורה והרחבה בה.


6. זוגיות וחיי אישות בעידן האינטרנט והמדיה

הרצאה ייחודית ומארג שלם של מי שענה על עשרות אלפי שאלות בתחום של צניעות, יחסים, קשיי זוגיות ובעיות בתחום בעידן המדיה והאינטרנט.
איך המדיה משנה את מוחנו וההשפעה שלה על זוגיות ומחשבה זוגית בימינו. סיכום של 16 שנות מענה על שאלות בתחום הזוגיות, המיניות וחוסר הצניעות של האינטרנט. מה זה עושה לנו, לזוגיות שלנו, לזהותנו הדתית וחיי האישות שלנו ואיך זה משנה אותנו מבפנים. מה ניתן לעשות ומה צריך לזכור... עולם שלם "מתפוצץ" בפנינו ואיך אנחנו מגיבים?

מעוניינים באחת ההרצאות למוסד שלכם? לערב מיוחד ומחכים? מחפשים בנושאים קרובים? אנא השאירו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם מטעם שורש.


שם ומשפחה: טלפון:
כתובת/ עיר: דוא"ל
מוסד חינוכי?
שם ומשפחה:
טלפון:
כתובת:
דוא"ל:
הערה:
סמנו לצורך אבטחה