close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרשת ענת קם היא רק דוגמא

חיליק/ הגולןכד ניסן, תשע08/04/2010

פרשת עיתונאית הארץ שעסקה בריגול באופן אידיאולוגי לטובת השמאל העולמי, חושפת את הפן המאוד מסוכן של שלטון התקשורת בישראל. זו רק דוגמא לכוחםפ השלילי

פרשת עיתונאית הארץ שעסקה בריגול באופן אידיאולוגי לטובת השמאל העולמי (חשוב- שימו לב לתגובת עיתון הארץ, הם מדברים על "חשיפת דברים שצה"ל עשה בשטחים", אפילו בהכחשה שלהם הם מתייחסים לנושא הפוליטי), חושפת את הפן המאוד מסוכן של שלטון התקשורת בישראל. זו תקשורת שמאלנית, עם אג'נדה, עם כיוון ועם דרך עולם אידיאולוגית... והם מוכנים לעשות שימוש בכוחות הללו כדי להשפיע על מדינת ישראל. ענת קם הורידה מסמכים, שמרה עליהם והעבירה אותם לעיתונאי בהארץ מתוך מטרה פוליטית. זה מפחיד. כי להארץ יש השפעה במדינה, להארץ יש כתבים שמתחככים עם פוליטיקאים ועם אנשי צבא והם "כאילו" אוביקטיבים, כאילו בעד זכות הציבור לדעת, כאילו עיתונאים שמטרתם לחשוף סיפורים... ובעטיפה הזו יש סכנה אדירה של חומרים מסווגים, של סודות ושל מטרות פוליטיות במימון אירופה שבוחשים בקדירה... הסיפ]ור הזה הוא דוגמא קטנה לסכנות, ליכולת של העיתונאים להילחם בעד עצמם, להגיד דברים כמו "בפרשה יש פגיעה נוראית בחופש הביטוי" ודברים דומים שיהפכו את צה"ל ואת המדינה לרשעים גדולים. הכח העצום של הגופים הללו, היכולת שלהם להשפיע על הציבור יופנו כנגד המדינה, מסיבות אידיאולוגיות.
מי שלא הפנים שידע- להארץ, ידיעות, ווינט וכדומה, יש אג'נדה פוליטית ורצון לשנות את המדינה מבחינה פוליטית, זה מסוכן וזה בוחש תמיד מאחרי הקלעים. סתם שתדעו כשאתם קוראים עוד כתבה בוואלה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה