close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ממשיכים את המהפך, שדרוג חסר תקדים לדואר שורש

מערכת שורשכ אדר א, תשעד20/02/2014

לאחר שנים של עבודה עם המערכת הקיימת של דואר שורש, אנחנו שמחים לבשר על שדרוג משמעותי ביותר של מערכת דואר שורש

תגיות:

בשיתוף, עם חברת האבטחה והסינון ענן-עד מחיפה, אנחנו עוסקים בשדרוג משמעותי וחסר תקדים למערכת הדואר של שורש. המערכת הקיימת תוחלף, כולה, במערכת חדשנית ויציבה ביותר מבית מיקרוסופט ותבוסס על שרת הexchange של מיקרוסופט ואחסון בענן.

לאחר שנים של עבודה עם המערכת הקיימת של דואר שורש, אנחנו שמחים לבשר על שדרוג משמעותי ביותר של מערכת דואר שורש. במסגרת השדרוג, המתבצע בשיתוף חברת ענן-עד, נחליף את המערכות של דואר שורש במערכות דואר המבוססות על מערכת Exchange של מיקרוסופט, גרסת 2013. המערכת החדשה תהפוך את הדואר המסונן של שורש לא רק לדואר הנקי ביותר,

כי אם גם לדואר החכם והנח ביותר, והיא תיתן חווית משתמש זהה לתוכנת Outlook המוכרת, מכל מקום ובכל זמן. המערכת החדשה תאובטח מפני דואר ספאם ווירוסים, וכן תפעיל שירותי סינון הדואר מתועבה ופרסומים לא ראויים שפותחו על ידי חברת ענן עד. כך תתקבל חווית משתמש שלימה: דואר מושלם, מהיר, עם אפשרויות שליטה מכל סוגי המכשירים, בצירוף לניקיון מפרסומות או מדואר בעייתי של שורש וענן עד. תיבת הדואר החדשה תציע שירות של ניהול יומנים משותפים, ניהול משימות ואנשי קשר ועוד. התיבה תהיה זמינה במכשירים ניידים, מחשבים, דואר WEB וכן גישה על ידי תוכנות דואר שונות, ביניהן Outlook בכל גרסאותיו.

השדרוג לבעלי תיבות הדואר של שורש יתבצע בצורה שקופה לחלוטין, ולא יצריך מהמשתמשים שינויים כל שהם. התוכן של תיבות הדואר יועבר לשרתים החדשים על ידי החברה וללא צורך בהתערבות.

לכל בעלי תיבות הדואר בשורש- באופן מעשי, ההחלפה של הדואר למערכת החדשה מתוכננת לסוף השבוע הבא, ובמשך זמן קצר מסויים יתכן ולא תהיה גישה לדואר של שורש. העברת תוכן התיבות תהיה במהלך ימים אלו ובשלב זה יתכן ולחלק מבעלי התיבות יהיה מצב שבו לא יראו את הדואר הקיים. חשוב לציין שאנחנו שומרים את כל תוכן התיבות על מחשב חיצוני והתוכן יוחזר לרוב המשתמשים עד יום ראשון, ולאחרים במיטב המהירות, בשלבים.

אנחנו רואים בשדרוג הדואר של שורש ובשותפות עם מערכות הסינון הסופר מתוחכמות של ענן עד פריצת דרך אדירה ברמת השירות של הדואר ומהלך שיגרום לכך שהדואר שלנו יהיה גם הנקי ביותר, גם הטוב ביותר וכל זאת מבלי שמישהו קורא את הדואר שלכם או הפרטים האישיים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה