close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחליפים את הרכב – איך?

מערכת שורשז אדר ב, תשעד09/03/2014

מעוניינים להחליף את הרכב ברכב חדש, מתקדם יותר? תוהים כיצד עובדת עסקת טרייד אין ומה היא מציעה במסגרתה?

תגיות:

מעוניינים להחליף את הרכב ברכב חדש, מתקדם יותר? תוהים כיצד עובדת עסקת טרייד אין ומה היא מציעה במסגרתה? מתלבטים האם אכן העסקה הזו מתאימה לכם? אם כן, הנה כמה פרטים חשובים בעניין שכדאי לכם לדעת ושוודאי גם יעזרו לכם ליהנות מעסקה משתלמת ומהחלפה בטוחה ונכונה יותר.

חשוב לציין שיש הרבה מקומות ומקורות להחליף את הדרך והרבה דגמים של כל מני חברות רכב שיעזרו לכם להשיג את הרכב שלהם בעסקה כזאת או אחרת.

מהי עסקת טרייד אין
ישנן לא מעט שיטות לרכישת רכבים. זו יכולה להיות עסקת

ליסינג פרטי למשל או עסקה של טרייד אין, המאפשרת להחליף את הרכב הישן ברכב חדש יותר. עסקאות טרייד אין מוצעות על ידי חברות שונות בארץ והן הזדמנות "לעלות" לרכב טוב יותר ובמחיר אטרקטיבי. בעוד שבעבר הוצע מגוון מצומצם מאד של רכבים במסגרת עסקה כזו, הרי שכיום, כמו בעסקאות ליסינג למשל, מוצעים בה מבחר של רכבים בדגמים שונים ובטווח רחב של מחירים. מדובר ברכבים באיכות וברמה גבוהה, רכבים מתוחזקים כהלכה הזוכים לטיפול מלא עד לרכישתם. מי שרוצה, יכול לבצע עסקת החלפת רכבים גם במסגרת עסקת הליסינג.

מגוון של יתרונות בעסקה אחת
עסקאות אלו יכולות להתאים כמעט לכל אחד. הן יכולות להתאים לאנשים פרטיים וגם לחברות שיש ברשותן צי של רכבים. הן מציעות לא מעט יתרונות ההופכים אותן למשתלמות וכדאיות הרבה יותר מעסקאות אחרות. הנה כמה מיתרונותיהן של עסקאות הטרייד אין:

חיסכון בזמן – במקום לחכות עד למציאת קונה לרכב הישן (שמותנית ברכישת הרכב החדש), אפשר לפנות למקור אחד, ותחת קורת גג אחת, ליהנות משתי עסקאות: גם ממכירת הרכב הישן וגם מקניית הרכב החדש. מדובר בחיסכון משמעותי בזמן ובאפשרות לבצע את ההליך במהירות רבה ובביטחון מלא.כתובת שניתן לפנות אליה בכל עניין – עסקאות הטרייד אין, המוצעות על ידי היבואנים, חברות הליסינג או חברות הטרייד אין השונות בארץ, מאפשרות לכל מי שבוחר בהן ליהנות מכתובת אמינה שניתן לפנות אליה בכל בעיה (בין אם מגלים תקלה ברכב החדש, בין אם מעוניינים גמישות בביצוע העסקה ועוד).פתרונות לחברות גדולות – עבור חברות, שבבעלותן ציי רכב גדולים מאד, החלפתו של צי זה בצי חדש, הינה הליך לא פשוט. ובכל זאת, ניתן לעשות זאת בצורה יעילה וחכמה הרבה יותר אם מבצעים את ההליך מול חברות טרייד אין או חברות ליסינג המתמחות בכך. בדרך זו יכולים עובדי החברה ליהנות מרכבים חדשים ומתקדמים יותר, והחברה עצמה יכולה ליהנות מעסקה משתלמת וכדאית מאד.

עסקאות החלפת הרכב הן הזדמנות טובה עבור רבים לנסוע על הכביש ברכב מתקדם וטוב יותר, ובו זמנית גם למכור את הרכב הישן שברשותם במהירות רבה יותר. חשוב לבצע בדיקה מעמיקה על האפשרויות המוצעות כיום בתחום זה ולוודא שפונים אל חברת החלפת רכבים המתמחה בתחום. כדאי לבדוק גם את דגמי הרכב המוצעים ולוודא שהרכב המוצע, במקום הרכב הישן, אכן עונה על כל הצרכים הקיימים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה