close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנה מקורית ליולדת

מערכת שורשי אדר ב, תשעד12/03/2014

הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם.

תגיות:

קניית מתנה ליולדת יכולה להיות משמחת ומרגשת.

אפשר לקנות לתינוק כל דבר החל מבגדי תינוק דרך אביזרים לתינוקות וצעצועים, ולכן ההתלבטות היא לפעמים לא קלה. כדי לעזור לכם, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם.

1. לקנות מתנה לחיים. פמוטים לשבת הם מתנה מיוחדת לתינוקת שתשמש כל חייה כמזכרת מיום הלידה. כשהבת תגדל, בכל שבוע כשתדליק נרות שבת, היא תזכור ממי היא קיבלה מתנה זו כשנולדה. מתנה בעלת אופי דומה היא שרשרת זהב עם תליון בצורת מגן דוד. מתנה זו מתאימה גם לבן וגם לבת וגם היא נועדה להישמר כמזכרת מרגשת לאורך כל החיים. מתנות שכאלה אפשר להעביר במשפחה מדור לדור, כך שישמחו לא רק את היולדת והתינוק כעת, אלא גם בני משפחה חדשים שיתווספו בשנים הבאות שבעזרת השם יבואו עליהן לטובה.

2. לקנות משהו שישמש את התינוק בתדירות גבוהה. כשמחפשים מתנה ליולדת לפעמים כדאי שהיא תהיה משהו שימושי לאם ולתינוק. למשל, אפשר לקנות משחות וקרמים לתינוקות, חיתולים, מגבונים, וגם קרמים ליולדת עצמה, שמתאימים לאישה אחרי לידה.

3. כל התינוקות משתמשים בחיתולים ואף אימא לא יכולה להיות בלי חיתולים אף לא יום אחד. רוב האמהות יעריכו מתנה מעשית זו כי הן בוודאי יקבלו מספיק מתנות אחרות מחברים ומקרובי משפחה. בעזרתכם, ההורים לא יצטרכו לרכוש חיתולים לתינוק למשך זמן מה. זוהי מתנה מאוד נוחה ודי מצילה... אפשר להוסיף גם סבון רחצה מיוחד לתינוקות, שיוסיף ניחוח נעים לחבילה.

4. אפשר גם לקנות אחד מאותם מארזים מקסימים כמו ערכה עם שם התינוק שכוללת חיתולי טטרה, תופסן למוצץ ושמיכה שנושאים את שם התינוק.

5. לקנות משהו מהנה עבור התינוק. אפשר לקנות צעצועים. צעצועים טובים הם אלה שמתנועעים ומפיקים צלילים נעימים. אפשר לקנות מובייל שאפשר להתקין מעל למיטת התינוק. אפשרויות נוספות הן נדנדה, מושב קופצני, כיסא גבוה או הליכון. הרשימה היא אינסופית. בחרו במתנה שגם תסייע בהתפתחות השכלית של התינוק באמצעות צבע, צליל וחומר.

6. לקנות בגדים חמודים. אם אינכם בטוחים במידה, נסו לקנות מידת גדולה מספיק, כך שהתינוק יוכל ללבוש מספר פעמים את הבגד שקניתם. הקפידו שהבד יהיה נעים ושהלבישה תהיה נוחה (למשל, בגד שצריך להעביר דרך הראש חשוב שיהיה עם פתח שניתן לפתוח ולסגור). חשוב גם שהבגד יהיה נוח בעת להחתלה ולא יצריך הורדה של כל הבגדים לשם החלפת החיתול.

7. לקנות משהו שימושי לאימא. זה רעיון נהדר לקנות מתנה ליולדת שתסייע לה בטיפול בתינוק. למשל, מנשא נוח שיאפשר לאם להתעסק בדברים שונים בבית ובו בזמן לשאת את התינוק עמה.

8. לקנות משהו גם לאם עצמה. אפשר לקנות ספרי אמהות או מגזינים על הורות. אפשר להכין ארוחה חמה לכל בני המשפחה כך שהאם תהיה פטורה מעבודת הבישול. אפשר גם להציע לקחת את הילדים הגדולים יותר לבילוי מחוץ לבית, ולשחרר את האם מהטיפול בהם. ומה דעתכם פשוט לפנק את האם עם מארז יפהפה של פינוקי שוקולד?

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה