close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

vod לשומרי שבת?

מערכת שורשיח אדר ב, תשעד20/03/2014

שירות vod כשירות ייחודי לשומרי שבת. הייתם מקליטים תוכניות אהובות למוצ"ש?

הלכות שבת אוסרות כידוע על הפעלת מוצרי חשמל במהלך שבת ובין השאר גם על צפייה בתוכניות טלוויזיה האהובות שמשודרות ביום המנוחה. אז כיצד תנהגו אם דווקא במהלך שבת מוקרנת התוכנית שאתם מעוניינים לצפות בה? בדיוק לשם כך נועד שירות מיוחד של חברות כבלים ולווין שמאפשר לשומרי השבת להמשיך וליהנות מהתוכניות האהובות המשודרות בטלוויזיה מבלי להפר את חוקי השבת. שירות זה נקרא VOD והוא מאפשר להקליט את התוכניות האהובות על מנת לצפות בהן בשלב מאוחר יותר. את הזמנת ההקלטה ניתן לבצע מראש, כך שבמהלך השבת לא יהיה צורך להפעיל את הטלוויזיה ולבצע פעולות האסורות ביום זה. על השירות

הזה, על הייחודיות שלו, על התאמתו לציבור שומר השבת ועל הדרך בה הוא פועל, תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

כיצד עובד שירות VOD
שירות VOD המהפכני מוצע ללקוחות של חברות כבלים ולווין על מנת לשפר את רמת השירות ולשדרג את חוויית הצפייה. השירות הזה מאפשר צפייה בתכני הטלוויזיה המוקלטים על גבי הממיר, מה שמקל על מעקב אחרי הסדרות האהובות. היתרון הבולט ביותר של שירות זה עבור לקוחות השומרים על שבת, בא לידי ביטוי באפשרות להקליט את התכנים המשודרים בטלוויזיה במהלך בשבת על מנת לצפות בהם לאחר צאת השבת. על מנת לבצע את ההקלטה, יהיה עליכם להזמין את ההקלטה מראש, לפני כניסת השבת והממיר יפעיל את עצמו אוטומטית בשעה שבה תתחיל התוכנית שאתם מעוניינים להקליט. מכיוון שאת הזמנת ההקלטה ניתן לעשות כמה ימים מראש, זה לא מצריך מכם להתעסק ביום שבת עם הטלוויזיה הממיר והשלט. בצאת שבת תכנסו לתוך מערכת ה-VOD באמצעות השלט שברשותכם והתוכנית תמתין לכם מוקלטת על גבי הממיר, בה תוכלו לצפות בזמן הנוח לכם.

האם השירות אושר על ידי הרבנות
שירות VOD כולל בתוכו כמה מאפיינים טכנולוגיים שונים ששירות ההקלטה הוא רק אחד מהם. החדשות הטובות הן שאפשרות ההקלטה הטמונה בתוך VOD נבדקה על ידי הרבנות ואושרה לשימוש של שומרי השבת. השימוש באפשרות ההקלטה מיועד במיוחד לשומרי השבת שאינם מעוניינים לפספס את התוכניות האהובות המוקרנות ביום שבת. הנכם מוזמנים ליהנות ממנו ולשדרג את חוויית השימוש שלכם בשירותים המתקדמים של שירותי הכבלים והלוויין שמשתדרגים ומשתכללים על מנת לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר עבור ציבור המשתמשים בשירותי הטלוויזיה. במידה וברצונכם לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר עבור הצטרפות לשירות הזה, הנכם מוזמנים לפנות למוקד המתאים. במוקד ישמחו להסביר לכם כיצד עובד השירות, מה עליכם לעשות על מנת להתחבר אליו וגם ימסרו לכם פרטים נוספים הקשורים להלכות שבת ולשימוש בשירות. אלפי שומרי שבת כבר מנצלים את היתרונות של שירותי VOD ונהנים מחוויית צפייה איכותית שאינה מתנגשת עם הלכות שבת וגם אתם מוזמנים להצטרף לקהל לקוחות VOD על מנת לצפות בתוכניות האהובות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה