close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

וילה למשפחות דתיות – למה כדאי לשים לב?

מערכת שורשיב אייר, תשעד12/05/2014

בחירת וילה למשפחות דתיות לא מוכרחה להיות משימה בלתי אפשרית. אם תתייחסו לפרמטרים מסויימים

תגיות:
וילה גליליי בצפת
צילום: מתוך אתר וילה גליליי

ישנן לא מעט וילות למשפחות בארץ, המציעות שפע של מתקנים ונוחות רבה מאד לשוהים בהן. וילות אלו ממוקמות באזורים שונים בארץ והן הזדמנות ליהנות מחופשה מיוחדת מאד עם כל הילדים. וילה למשפחות דתיות מאפשרת למשפחות, שחשוב להן להמשיך ולשמור על המסורת גם במהלך החופשה, למצוא את כל המתקנים ואת הנוחות הנדרשת להן, ויחד עם זאת גם ליהנות מחוויה של חופשה בלתי רגילה. אם אתם משפחה דתית או שומרת כשרות ואתם מחפשים וילה כזו, הנה כמה פרמטרים שחשוב שתבדקו לפני הזמנת הוילה:

האם היא נמצאת קרוב לבית כנסת – אחד הפרמטרים החשובים, כשמחפשים וילה למשפחות דתיות, היא מיקומה של הוילה, ובעיקר מידת קרבתה לבתי כנסת. אם אתם מחפשים וילה למשפחות במהלך החגים או בכל מועד שהוא, בדקו היכן היא נמצאת ועד כמה רחוק בית הכנסת ממנה. באופן כללי, מרבית הוילות המיועדות למשפחות דתיות, נמצאות במרחק קצר מאד מבית הכנסת, על מנת לאפשר לשוהים בהן להגיע בקלות ובמהירות אליו.
האם יש בה פלטה חשמלית – אם אתם מתכננים לשהות בוילה במהלך סוף השבוע, חשוב שתהיה בה פלטה חשמלית. בדקו זאת מול בעלי הוילה וודאו שאכן יש אחת כזו בה. במידה ולא, בקשו מבעל הוילה לרכוש אחת כזו וציינו בפניו שמדובר באלמנט חשוב מאד עבורכם, ואף גם הכרחי מאד.
האם יש בה כיורים מופרדים – בדומה לבתיהם של משפחות דתיות, גם בוילות אפשר למצוא כיורים מופרדים, המשמשים את המשפחה הדתית במטבח. אם אתם מתכננים לערוך ארוחות חלביות וגם בשריות בוילה, חשוב שתבדקו לפני שאתם מזמינים אותה, שאכן יש בה כיורים מופרדים, אחד לכלים המיועדים לבשר והשני לכלים המיועדים לחלב.
האם יש בה כלים לבשר וכלים לחלב – בין אם אתם משפחה דתית או משפחה שומרת כשרות, חשוב שיהיו בוילה שבחרתם כלים לבשר וכלים לחלב. בנוסף, מומלץ לכם גם לדאוג להביא מהבית כלים חד פעמיים, שיוכלו לשרת אתכם במהלך השהות, במידה ואין מספיק כלים שיתאימו לכם בוילה.
אילו פעילויות יש בסביבה – לא לכל משפחה מתאימה כל פעילות, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במשפחה דתית. חשוב שתבדקו אילו פעילויות מוצעות סביב הוילה ועד כמה הן מתאימות לכם ולילדים שלכם. טיולים רגליים, למשל, יכולים להיות אפשרות נפלאה וגם ביקור בחופי רחצה מופרדים.
אם יש בוילה בריכה זהו פתרון נהדר, וגם פעילויות שאתם תוכלו לארגן בחצר של הוילה הן אפשרות מתאימה לא פחות.

לסיכום
בחירת וילה למשפחות דתיות לא מוכרחה להיות משימה בלתי אפשרית. אם תתייחסו לפרמטרים המצויינים מעלה ותדאגו גם להזמין את הוילה כמה שיותר מוקדם, תוכלו אתם והילדים שלכם ליהנות מחופשה כיפית מאד וגם מזמן איכות משותף.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה