close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניתוח אף- גם בציבור הדתי

מערכת שורשיח סיוון, תשעד16/06/2014

בשנים האחרונות הציבור הדתי החל לגלות עניין בטיפולי אסתטיקה שונים אשר כמובן לא מפרים שום סעיף הלכה בנושא צניעות

תגיות:

בשנים האחרונות הציבור הדתי החל לגלות עניין בטיפולי אסתטיקה שונים אשר כמובן לא מפרים שום סעיף הלכה בנושא צניעות, ניתוח אף הוא אחד מאותם ניתוחים פלסטיים אשר הציבור הדתי יותר מאמץ לחיקו ועלייה חדה נרשמת משנה לשנה בביצוע ניתוח זה עבור מטופלים דתיים.

בעמוד זה תקבלו סקירה מורחבת על ניתוח האף, נסביר כיצד הוא מתבצע, מהם הסיכונים שבו, מהן התוצאות הצפויות ועוד... את המידע שנציג בתוכן זה קיבלנו בהשראה ממדריך ניתוח האף: http://www.ניתוחי-אף.org.il/ בו תוכלו גם לקבל הצעות מחיר מטובי המנתחים שקיימים בתחום.

כיצד מתבצע בפועל ניתוח האף?
ובכן הליך זה מתחיל כמובן בתכנון קפדני של הרופא המנתח, למעשה הרופא עצמו מגלם תפקיד של רופא לצד תפקיד של פסל אומנותי, כל סטייה קטנה מקווי המתאר יגרמו לכישלון הניתוח בכך שהמראה החיצוני של האף עלול לא להתאים לתווי הפנים ובכך ליצור עיוות בפנים שהוא בדיוק ההפך ממטרת הניתוח.

בשלב התכנון על הרופא להתחשב ברצונות המטופל אך ביחד עם זאת לבצע התאמות לתווי הפנים, לאחר מספר פגישות של מדידות, צילומי פנים ובדיקות רפואיות אחרות המאשרות את מצבכם הרפואי לניתוח שכזה, יקבע לכם תור לניתוח.

הניתוח עצמו יחל עם זריקת הרדמה מקומית בשילוב עם זריקת טשטוש עמוקה ( נדיר שרופאים מנתחים בוחרים בהרדמה מלאה בסוג זה של ניתוח מכיוון וצינורות ההנשמה מפריעות להם לעבוד ), לאחר מכן יבצע המנתח חתכים פנימיים באזור תעלות האף דרכם יחל להוציא חתיכות סחוס, רקמות עור ועצם אשר למעשה מקבעות את האף למקומו וברגע שהן מוסרות המנתח יכול לשחק עם מיקום האף, אורכו וגובהו.

לאחר שכל רקמות העור, חתיכות הסחוס והעצמות הוסרו ימקם המנתח את האף על פי התכנית המקורית ויקבע אותו באמצעות סד גבס וטמפונים מיוחדים הנכנסים לתעלות האף ומטרתם היא לסייע לקיבוע יחד עם ספיגת הנוזלים שצפויים לצאת מהאף לאחר הליך זה. השלב הבא בניתוח יהיה התאוששותו של המטופל בחדר ההתאוששות מול צוות רפואי המשגיח כי הגוף מגיב היטב להלם שעבר עליו ושהמדדים של המטופל מתאימים לנורמל שלאחר ניתוח שכזה.

התוצאות של ניתוח האף
את תוצאותיו הסופיות של ניתוח האף יהיה ניתן לראות רק לאחר מספר חודשים כאשר הנפיחות שסובבת את אזור הניתוח תעלם לחלוטין, במהלך כל תהליך ההחלמה יש להישמע להוראותיו של המנתח ולהישמר מלקבל מכות וזעזועים באזור הניתוח מחשש כי הקיבוע לא ייתפס בצורה הרצויה ומראה האף יקבל צורה אחרת אשר עלולה להיות עקומה או לאת מתאימה לתווי הפנים של המטופל.

הסיכונים שטמונים בניתוח זה
בכל ניתוח או הליך כירורגי כזה או אחר טמונים לא מעט סיכונים העלולים להתרחש ולצוץ במהלכו או בזמן ההחלמה ממנו, כמו כן גם בניתוח האף, הסיכונים הבאים שנפרוש בפניכם הם אלו אשר נפוצים ביותר לניתוח האף.

זיהומים אשר עלולים להופיע לאחר הניתוח ( כלומר בזמן ההחלמה ממנו ).עיוות בצורת האף כתוצאה מניתוח לא מוצלח או ממכה שקיבלתם במהלך ההחלמה.סתימה של תעלות האף לזרימת אוויר תקינה.איבוד חוש הריחצלקות

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה