close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי שטיחים מקצועי- האם זה הכרחי?

מערכת שורשיט סיוון, תשעד17/06/2014

בחלק גדול מהמקרים תוכלו לנקות את כתמים בשטיח לבד בעזרת מספר טיפים. ובחלק מהפעמים הכתמים יחייבו התערבות מקצועית

תגיות:
ניקוי שטחים מקצועי
צילום: אתר אשר שטיחים- יח"צ

שטיחים הם חלק בלתי נפרד מכל בית בישראל, בחלק מהבתים קיימים 2-3 שטיחים במקומות מרכזיים בעוד בחלק השטיח הוא מקיר לקיר ומכסה כמעט כל פינה בבית. שטיחים אלו מועדים לפורענות כאשר יש ילדים בבית, הם עלולים להיות מוכתמים בשאריות אוכל, שתייה ובוץ מהנעליים בחלק גדול מהמקרים תוכלו לנקות את הכתמים לבד בעזרת מספר טיפים שנביא בפניכם מיד בהמשך ובחלק מהפעמים הכתמים יהיו כל כך חזקים שהתערבות מקצועית תהיה הכרח. מלבד זאת כאשר מדובר על שטיחים פרסיים יקרי ערך עדיף שלא לקחת סיכונים ולשלוח את השטיח לטיפול מקצועי גם כאשר מדובר על כתמים קטנים וזאת מכיוון כי הליך הניקוי יכול לגרום לנזק במידה ולא עושים זאת נכון.

ניקוי שטיחים מקצועי מהו?
חברות ניקוי שטיחים מקצועיות כגון: אשר שטיחים מבצעות את תהליכי הניקוי באמצעות מכונות אדים תעשייתיות אשר בזכותן ניתן להגיע לכל סיב וסיב של השטיח בצורה יעילה ויסודית ולנקות ממנו את הלכלוך, אך הליך זה הוא ממש לא פשוט וקל כמו שהוא נשמע, בשילוב עם מכונת האדים יש להוסיף טיפול בחומרים ניקוי שונים אשר מסייעים לאדים להסיר את הכתמים, השימוש בחומרים אלו חייב להיעשות בצורה מקצועיות ובעלת ניסיון מכיוון כי לכל סוג שטיח עמידות שונה בפני חומרים שכאלו והסיכון כי הצבע ידהה מהשטיח היא גבוה במידה והמינון יהיה לא נכון.

מספר טיפים לניקוי עצמי לפני שפונים לניקוי שטיחים מקצועי
· כתמי בוץ על השטיח- במידה ובוץ הכתים את השטיח שלכם דאגו קודם כל להסיר את חתיכות הבוץ הקשות בידיים, לאחר מכן שפכו מעט חומץ על הכתם ושפשפו היטב עם מטלית לחה, לא ירד הכתם? גשו למנקה שטיחים מקצועי שיסייע לכם להסירו בקלות.

· כתמי שתייה- במידה ומיץ תפוזים, יין או כל משקה אחר בעל צבע נשפך על השטיח אל תיבהלו, שפכו על הכתם חומר ניקוי כלשהו שפשפו עם מטלית לחה ולאחר מכן שפכו מעט חומץ ושפשפו שוב, ברוב המקרים הכתם יעלם כלא היה, לא נעלם הכתם? פנו לשירות ניקוי שטיחים מקצועי בכדי להעלימו.

· שערות של בעלי חיים- בעלי חיים נוהגים להשיר שערות בעונות שונות, שערות אלו כאשר נופלות על השטיח נכנסות בדרך כלל בין הסיבים וקשה מאד להסירם עם שואב האבק, במידה וזה המקרה שלכם, קחו מטאטא בעל שערות גומי ובצעו טאטוא על פני השטיח, השערות יצאו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה