close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכשירי חשמל אופנתיים למטבח

מערכת שורשיט סיוון, תשעד17/06/2014

עיצוב מחדש של המטבח מבטיח שינוי מוחלט במראה הבית

תגיות:

עיצוב מחדש של המטבח מבטיח שינוי מוחלט במראה הבית. לא חייבים לשבור קירות או להיכנס להוצאות מיותרות על מנת להשיג את המטרה הזו, ובאמצעות רכישה של מכשירי חשמל אופנתיים ניתן להשיג הרבה יתרונות. ראשית, מכשירי חשמל איכותיים ומודרניים חוסכים בהוצאות אנרגיה ומציעים ביצועים מרשימים. חובבי בישול, אופים מקצועיים וגם הורים עם זמן מוגבל יידעו כיצד להשתמש במכשירים הללו על הצד הטוב ביותר. שנית, מכשירי חשמל אופנתיים משפרים את איכות החיים היות והם מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת. התפעול של המכשירים אינטואיטיבי לחלוטין ויש היצע מוצרים רחב המתאים לדירות שכורות, בתים גדולים של משפחות עם ילדים וגם משרדים ועסקים המעוניינים להציע לעובדים תנאים נוחים להפסקות.

כדאי להתחיל את הסקירה של מכשירי חשמל אופנתיים למטבח עם קולט אדים. בחירת קולט מתבצעת על בסיס קריטריונים כגון מותג, טווח מחירים, סוג המוצר, ארובה וסינונים נוספים. יש לבדוק את המפרט הטכני של הקולט ולברר לגבי הספק שאיבה, גוף המכשיר, תאורה ורוחב. ברמה המקצועית, מיקום הכיריים במטבח הוא מגוון ולכן קולט מתחת לארון אינו מתאים לכל המטבחים. קולט פינתי מיועד עבור כיריים המוצבים בפינה וקולט אי לכיריים הנמצאים באמצע. קולט ארובה מתאים לכיריים המוצבים על שיש ללא פתרונות אחסון או ארונות מעל.

כיצד בוחרים תנורי אפייה?
קשה לנצל את היעילות של מטבח אופנתי ללא תנורי אפייה. ההמלצות כאן הן על בחירת תנור אותו ניתן לנקות בקלות. השימוש בתנורי אפייה הוא יומיומי והתחזוקה שלהם היא חלק בלתי נפרד מעלות ההשקעה. כדאי לבחור תנור אפייה עם ציפוי אמייל שניתן להסיר ממנו כתמים. עוד חשוב לברר על חלקים פנימיים של התנור, לרבות דפנות ומסילות נשלפות. לאחר מכן יש לשים לב האם קיימות תכניות עזר לניקוי התנור והאם הטמפרטורה המקסימאלית מתאימה לצרכים המיועדים.

בכל הנוגע אל מקרר, ההמלצה היא לאבזר מטבח אופנתי עם מכשירי חשמל מתקדמים השומרים על עקרונות אקולוגיים. שילוב נכון של מכשירי חשמל אקולוגיים עם מקרר חסכוני ואמצעי קירור יבטיחו תנאים אופטימאליים במטבח גם בימי הקיץ החמים ביותר. רצוי למדוד את האורך, הרוחב והגובה של המקרר עוד לפני שמגיעים לחנות או לאולם התצוגה. גם הקיבולת של המקרר משמעותית לשביעות הרצון שלכם, בעוד קריטריונים אחרים המבחינים בין מקררים אופנתיים יספקו נתונים על נפח, רעש, ניקיון, תו תקן ישראלי ודירוג אנרגטי וכמובן אחריות.

לסיכום, מכשירי החשמל האופנתיים מיועדים לשיפור איכות החיים וחווית הבישול, האפייה ואפילו הניקיון. רצוי להתחיל עם רכישה של מוצרים בסיסיים אך לשמור מקום בתקציב גם עבור מוצרי חשמל אחרים. בנוסף, השיפוץ של המטבח יכול להתבצע בכל רגע נתון וללא היערכות מוקדמת. עדיף להשקיע את משאבים כלכליים במטבח מפנק וגדול וכך ליהנות ממנו לאורך זמן.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה