close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סדנת בישול לקהל הדתי

מערכת שורשח תמוז, תשעד06/07/2014

טרנד סדנאות הבישול הצליח לכבוש גם את הקהל החילוני וגם את הקהל הדתי. הסדנאות מאפשרות העשרת ידע ותחביב שכמעט כל אדם מרגיש קרוב אליו

תגיות:

לסדנת בישול כשרה יש לא רק יתרונות אלא גם תועלת: היא מעשירה ומעצימה את הביטחון העצמי והתקשורת מול אנשים וכן מעשירה את כל מה שקשור בנושא של בישול כשר.

סדנת אוכל יכולה להיות במגוון תחומים החל מבישול ארוחה גדולה (כמו ארוחת שישי או ארוחת חג) וכן יכולה להיות גם בתחום הקונדיטוריה, האפייה ועוד.

מה לומדים בסדנת בישול כשרה?
סדנת בישול כשרה היא סדנה שונה משאר הסדנאות המוכרות בקרב הקהל החילוני. סדנת בישול המוצעת לקהל החילוני לא מתבצעת במקום כשר ולעתים לומדים בישול של מאכלי ים ועוד מאכלים אחרים שאינם כשרים כמו כן, המקום שהסדנה מתבצעת בו אינו מבדיל בין חלב ובשר ושאר פסקי הלכה החשובים מגזר הדתי בעת הבישול.

סדנת בישול המועברת לקהל דתי חייבת להיות כשרה בצורה מושלמת ללא ויתורים ופשרות. המטבח וכלי העבודה השונים חייבים לעמוד בכשרות מתאימה, הבדל בין כלים חלביים ובשרים, בישול כשר לחלוטין ועוד. כאשר לומדים בסדנה מסוג זה מתמקדים בשדרוג של המאכלים הכשרים , אותם כולנו מכירים. במהלך הקורס המרצים מלמדים את הקהל אך לקחת אוכל שגרתי לחלוטין המבושל בכל משפחה יהודית כשרה ולעשות ממנו ארוחת גורמה שתעודד אנשים לבקש עוד ועוד.

סדנת בישול כשרה תגרום לבישול ולארוחות בבית להריח אחרת לגמרי, להיראות אחרת לגמרי והכי חשוב הטעם יהיה מדהים ובלתי נשכח.

אוכל כשר
אחד הדברים שהכי מעסיקים את השפים של היום הוא נושא הכנת האוכל הכשר ויצירת מתכונים כשרים. ישראלים רבים וכן תיירים המגיעים לארץ מעדיפים לאכול אוכל כשר הן מסיבה דתית והן מסיבה אסתטית ולכן שפים רבים צריכים להתאים את האוכל שלהם לקהל הדתי.

כחלק מהשינוי שחל בעולם האוכל והמעבר להכנת אוכל כשר גם סדנאות הבישול החלו להציע לימודי בישול לקהל הדתי, סדנאות אלו מותאמות בצורה מושלמת לקהל הדתי. בתי ספר לבישול החלו להבין את הפוטנציאל הטמון בקהל הדתי, הכולל כמות גדולה של אנשים המעוניינים להירשם לסדנאות בתחום הבישול.

מה תורם קורס בישול?
יש הרבה אנשים המעוניינים להתחיל קורס בתחום האוכל אך אינם יודעים מה התרומה שקורס כזה יביא להם ולכן הם נמנעים מהרשמה והתחלה של לימודים. קורס בישול בראש ובראשונה תורם ידע, וידע כידוע זה כוח. הקורס נותן ידע בתחום האוכל ומחדד את חוש היצירתיות. אנשים הלומדים קורס בתחום האוכל יכולים לבחור בין שתי דרכים. האחת היא דרך מקצועית, דרך זו מתאימה לאנשים המעוניינים לפתוח עסק או לפתח קרירה בתחום ולכן הם נרשמים ללימודי בישול. הדרך השנייה היא דרך חובבנית, דרך זו מתאימה לאנשים המעוניינים ללמוד מתוך תחביב או הרחבה של ידע בתחום האוכל.

הרבה מוסדות לימוד מציעים בתום הלימודים קבלה של תעודה המעניקה אסמכתא ללימודים שרכש התלמיד ולידע שקיבל במוסד הלימודים שבו הוא למד.

לסיכום
טרנד סדנאות הבישול הצליח לכבוש גם את הקהל החילוני וגם את הקהל הדתי. הסדנאות מאפשרות העשרת ידע ותחביב שכמעט כל אדם מרגיש קרוב אליו

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה