close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתרונות הדפסה שמתאימים לעסק שלכם

מערכת שורשכד אלול, תשעד19/09/2014

סקירה מהירה של פתרונות הדפסה טובים לעסקים...

תגיות:
מדפסת עסקית קיוסרה
צילום: אתר יזמקו- יח"צ
מדפסת לייזר, שחור לבן, עסקית, קלאסית – ממשיכה למכור היטב למרבה ההפתעה. אבל אולי עבור העסק שלך, המדפסת הטובה ביותר היא דווקא מדפסת הזרקת דיו שחור לבן, מדפסת לייזר משולבת או בכלל מכונת צילום?

אם כך, כיצד מחליטים איזו טכנולוגיה ואיזו רמת ביצוע הכי מתאימים לעסק שלכם?

קודם כל קבעו את התקציב שעומד לרשותכם. קחו את הזמן ובדקו מה אתם מדפיסים, מהי הכמות שאתם מדפיסים ואם אתם צריכים תכונות נוספות או אפשרויות הרחבה שיתנו מענה על צרכים עתידיים שלכם. חשוב לבדוק את עלות המוצר ולהבטיח שהעלויות השוטפות אכן יתאימו לתקציב שלכם.

המדפסת הזולה ביותר

כמובן שאינכם רוצים להוציא יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. אבל, לפני שאתם מתחייבים לקנות את המדפסת הזולה ביותר שתוכלו למצוא, כדאי לבחון מה באמת מסתתר מאחורי ה"זול" הזה ולמה המדפסת הזולה ביותר לא באמת יכולה להיות המדפסת הזולה ביותר...

המודל העסקי שמשמש את רוב ספקי המדפסות עובד כך: ככל שתג המחיר הראשוני של המדפסת נמוך יותר, כך גבוהה יותר עלות מחסנית הדיו או הטונר. כתוצאה מכך, מי שעשוי להפיק תועלת ממדפסת בעלות נמוכה עם חומרים מתכלים בעלות גבוהה – הוא מי שמדפיס מעט מאוד ובכך מותח את משך הזמן בין החלפות הדיו. אם אתם לא נמנים על אלה שמדפיסים מעט מאוד, כדאי לכם לבדוק גם עלויות של פתרונות הדפסה נוספים לפני הרכישה. כך תוכלו להימנע מהפתעות שישפיעו לרעה על התקציב מאוחר יותר.

מדפסות לייזר שחור לבן, משולבות או מכונת צילום – כולן מדפסות טובות (או טובות יותר)

בחירת מדפסת בגלל הבסיס הטכנולוגי שלה היא בעייתית פחות מפי שחושבים. זאת, בגלל צמצום ההבדלים במהירות ההדפסה ובאיכות הפלט. אם אתם מדפיסים בדרך כלל טקסט רגיל – מכתבים, גיליונות אלקטרוניים, תיעוד – עם גרפיקה שכוללת לא יותר מאשר לוגו או קווים ישרים, אזי מדפסת לייזר שחור לבן, או מדפסת לייזר משולבת צריכות להתאים לכם. החומרים המתכלים למדפסות אלה נוטים להיות הזולים ביותר בשוק.

מדפסת לייזר צבעונית נראית אולי כמו הצעד האבולוציוני הטבעי קדימה, לעומת דגמים בצבע אחד, אבל המעבר מתחולל באיטיות. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שהדיו הצבעוני יקר יותר. כתוצאה מכך, עסקים שחייבים מדפסת צבעונית צריכים להיזהר ולמנוע שימוש יתר במשרד במדפסת הצבעונית.

השכרת מכונת צילום שחור לבן או צבעוני מתאימה למשרד גדול שמדפיס מסמכים רבים בחודש. מכונת צילום יכולה להיות רב תכליתית ולשמש כמדפסת, כפקס, כסורק וכמכשיר לצילום מסמכים. מכונות אלה מאופיינות במהירות ובאיכות ההדפסה. יתרון נוסף הוא שאתם משלמים עבור פעימות המונה ולא עבור הדיו שמסופק על ידי החברה.

פתרונות לאבטחת הדפסה

היום, לא מעט ארגונים ועסקים מבקשים למנוע דליפה של מידע החוצה. הדפסה מאובטחת יכולה לסייע לכך ביעילות רבה. לא מעט חברות שמעניקות שירותי הדפסה מציעות לכל אחד מהלקוחות פתרון ייחודי שמתאים לעסק ולצרכים שלו. הפתרון מתחיל בתהליך של מיפוי ונמשך באופן מעשי בדרך כלל בביטול מדפסות אישיות ובהצבת מכשיר משולב אחד שמאפשר הדפסה, סריקה, פקס וצילום שמופעלים באמצעות קודים או כרטיסי עובד בכל אזור. ראוי לציין שפעולה זו גם תורמת להוזלה של כלל עלויות ההדפסה במשרד.

מהי הדפסה מאובטחת?

לדוגמה, כל עובד בארגון משתמש בקוד אישי או בכרטיס עובד כדי להפיק הדפסה מהמחשב האישי שלו. לאחר שהמסמך נשלח להדפסה העובד מקיש את הקוד האישי במרכז ההדפסה ורק אז מודפס המסמך. לפיכך, כל מסמך מודפס בפרטיות כאשר העובד עומד ליד המדפסת.

באדיבות -http://www.yazamco.co.il/
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה