close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חלקים לרכב און ליין

מערכת שורשכז תשרי, תשעה21/10/2014

טרנד חדש- חפשו חלקי חילוף לרכב בקטלוג מקוון. רעיון מדהים

תגיות:
קטלוג מקוון לחלקי חילוף מאפשר לכם לדפדף בו כאוות נפשכם. בביתכם. במקום ובזמן הנוחים לכם. ללא לחץ. ללא רעשי רקע.  יש לכם- עיניכם הרואות והקוראות עדות- חנות חלפים מקוונות ומגוונת, שמציעה לכם כל חלק חילוף שאתם עשויים להיזקק לו: מצברים, משאבות, פנסים, רדיאטורים, חלונות, מתלים, ידיות, פגושים, מכסי מנוע, סטרטרים, אלטרנטורים, משאבות בנזין וסולר, חלקי פח, מסנני אוויר, מסנני מזגן, מסנני שמן, סוגים שונים של שמנים ועוד.

היתרון של ריכוז כל סוגי החלפים תחת קורת גג וירטואלית אחת הוא ברור: הוא מאפשר לכם להיחשף ולהתוודע אל מגוון עצום של חלפים ולהגיע אל החלק המבוקש ללא צורך לכתת רגליכם אל עסק פיזי שעלול להימצא במרחק רב מביתכם ולגזול מכם זמן יקר.

ליצרניות רכב וליבואנים יש אינטרס ברור לשכנע אותנו כי חלק חילוף מקורי הוא החלק היחיד שמעניק 100% ביטחון ובטיחות. זה לא בהכרח נכון, לא לגבי כל חלק. יש מספר רב של חלקי חילוף לרכב שניתן להסתפק בחלקים תחליפיים, אשר איכותם- הגבוהה כשלעצמה- מספיקה ומספקת בהחלט. אם ניתן- וניתן!- להשיגם במחיר זול יותר מאשר החלק המקורי, אין כל סיבה לא להעדיף את המוצר שמחירו זול יותר והוא אינו נופל באיכותו מהחלק המקורי.

מאגר נתונים עצום של חלקים לרכב לשירותכם
השקענו מאמץ ממושך על מנת להעמיד לרשותכם את מאגר הנתונים העשיר על אודות חלקי חילוף רבים ומגוונים לכל דגמי המכוניות של כל יצרניות הרכב המובילות.  הכנו עבורכם מבחר עצום של חלקים לרכב שניתן להשיגם בתהליך קצר ופשוט: בוחרים את החלק הנבחר, מזמינים אותו, משלמים עבורו דרך האתר ומקבלים אותו לביתכם בתוך זמן קצר.

אנחנו לא מסתפקים רק באימוץ גישה לפיה שירות לקוחות הוא לא רק שם של מחלקה אלא ביטוי למחויבות בסיסית שלנו כלפי כל אחד והחת מהלקוחות שלנו: אנחנו  מביאים לידי ביטוי את עובדת היות הלקוח בראש מעייננו הלכה למעשה בכל שלבי הטיפול בבקשה ובהזמנה.

אתם ודאי גולשים באתר מתוך צורך ורצון למצוא בו מענה מהיר ואפקטיבי שיאפשר לכם לרכוש חלק חילוף נדרש ממקור אספקה מקצועי, אמין, המתנהל בשקיפות ובהגינות. בכל הצניעות הראויה והמתבקשת אנחנו יכולים להעיד על עצמנו כי כאלה אנחנו. ויעידו על כך גם לקוחותינו הוותיקים, שהפכו אותנו זה מכבר למקור האספקה היחיד והקבוע שלהם לחלקי חילוף לרכב.

עם כל הכבוד למגרשי הגרוטאות
תמיד אפשר (אף שלא תמיד כדאי) לחפש "מציאות" במגרשי גרוטאות של מכוניות, שאינם אלא בתי קברות מפח. ערמות גבוהות של חלקי מכוניות מעוכות, לאחר תאונות קשות, עשויות להוות מקור לחיפוש חלק חילוף מבוקש אבל למי מכם או לכמה מכם יש זמן וסבלנות להמתין עד שבעל הבית ינבור בערימות עד שימצא, אם בכלל, את חלק החילוף המבוקש? פשוט וקל יותר, טבעי ומתבקש, לחפש חלקי חילוף לרכב במקום שבו הסיכוי למצוא אותם נאמד ב- 100%. אתם נמצאים במקום הזה כאן ועכשיו. בהצלחה!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה