close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השוואת מחירים לחבילות אינטרנט כשר

מערכת שורשג חשוון, תשעה27/10/2014

כאשר אנו עושים השוואת מחירים של חבילות אינטרנט כשר חשוב לדעת מה הן כוללות

תגיות:
אינטרנט כשר הינו צמד מילים אשר נעשה פופולארי שנים האחרונות ומתאר בצורה מדויקת את הניסיונות להתאים ולשלב בין אורח חיים דתי ומסורתי לבין הקדמה אשר כולנו חווים בדמות שינויים טכנולוגיים כאילו ואחרים אשר פוקדים את כולנו ועשויים לפגוע באורחות חיינו. האינטרנט בשנים האחרונות הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ולמעשה לא מעט מהציבור אינו יכול לעבוד ללא הכלי הנ"ל, להיות מעורה בחיי היום יום וכו'.

יתרונותיו של האינטרנט ברורים לכולם והוא שינה למעשה את אורח חיי היום יום של כלל הציבור בעולם מהקצה אל הקצה, אולם לצד יתרונות אילו יש כמובן לא מעט חסרונות אשר עיקרן הינו כמות, סוג וחופש המידע אשר קיים באינטרנט. כל אלו מאפשרים הגעה והצצה לעולמות אשר לא היינו רוצים שאנו ובני ביתנו יחפשו אליהם. וכך מיתוך הרצון והכורח להיות מחוברים לאינטרנט מצד אחד ומהצד השני לא להיות חשופים לתכנים בלתי ראויים, נולד האינטרנט הכשר.

מה כוללות חבילות אינטרנט כשר?
קיימות מספר דרכים לייצר אינטרנט כשר אשר עונה על הצרכים אשר הזכרנו קודם ולכן כאשר אנו עושים השוואת מחירים של חבילות אינטרנט כשר חשוב לדעת מה הן כוללות. כעיקרון כל החבילות פועלות עפ"י עקרון מנחה מלמעלה לפיו יש חומרים ואתרים אשר אנו מעוניינים להיחשף ולראות אותם ויש תכנים אשר אנו מעדיפים שלא לראות. השוני הינו ביישום של הנ"ל וכאן למעשה השוני הטכנולוגי של החברות והחבילות:

החבילות הפשוטות יותר של אינטרנט כשר מתבססות למעשה על היכרות של אתרים מסוימים ומאפשרות גלישה אך ורק באתרים אילו, אשר ידוע כי התכנים בהם ראויים ומתאימים לציבור הרלוונטי. בד"כ הסינון בהם הינו די אגרסיבי וחווית הגלישה כולל תכנים ראויים די נפגעת ולכן בהשוואת מחירים בד"כ יהיו זולות יותר.

החבילות מהסוג השני מבוססות על טכנולוגיה הרבה יותר חכמה ומתוחכמת ובה למעשה האתרים נסרקים, תכנים לא ראויים נמחקים אולם העמודים נערכים מחדש וכך חוויית הגלישה כמעט ואינה נפגעת והשינויים כמעט ואינם מורגשים ומן הסתם בהשוואת מחירים יהיו יקרות יותר.
החברות המובילות בשוק הינן:

1. אינטרנט רימון: רימון היא החברה עם הטכנולוגיה הטובה ביותר המספקת את שירות האינטרנט הכשר וזאת ע"י שילוב של תוכנות ובינה מלאכותית בשילוב עם בקרה אנושית. וע"י כך יכולה להתאמים את עומק הסינון עפ"י דרישות לקוחותיה.

2.אינטרנט נתיב: תוכנה אשר מותקנת על מחשבו של הלקוח ומאפשרת לו אינטרנט כשר.

3.אינטרנט מורשת: מספקת פתרון המאפשר למשתמש להתאים לעצמו את רמת הגלישה מתוך שש רמות של סינון, מערכת זו יושבת בשרתים בחברה  ולא דורשת התקנה במחשב של לקוחות החברה והמשתמשים השונים.

4.אינטרנט נט-צח: אינטרנט כשר אשר פועל ע"י שילוב של תוכנה המותקן על גבי מחשב הלקוח וכן שרתי החברה, הפעילות הינה אוטומטית לחלוטין ללא בקרה אנושית.

מכיוון שהתחרות בקרב ספקי האינטרנט בישראל בעיצומה וקיימות לא מעט חברות אשר מציעות בטכנולוגיה כזו או אחרת אינטרנט כשר, הרי שקיימים לא מעט מבצעים בקרב החברות הנ"ל וכדאי לנצלם. בבואנו להשוות מחירים ראשית חשוב לבחור אילו חברות רלוונטיות עבורנו גם ברמה הטכנולוגית וגם ברמת הסינון. לאחר קבלת החלטה בנושא הנ"ל אזי אפשר להתפנות ולערוך השוואת מחירים בין החברות אשר מומלצת מאוד, לדוגמא בימים אילו חבילות אינטרנט במהירויות נמוכות נמכרות באינטרנט רימון ב 35 ₪ לחודש בעוד שבחברת נט צח אותה חבילה תעלה כ 39.90 ואילו חבילה עם מהירות גלישה של 10 מגה בייט בנט צח עולה כ 74.90 ₪ לחודש בעוד באינטרנט רימון היא תעלה כ 45 ₪ ובטכנולוגיה טובה יותר ולכן השוואת מחירים חשובה וכדאית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה