close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רעיונות וטיפים לבחירת מתנות לאבא

מערכת שורשיב שבט, תשעה01/02/2015

אספנו בעבורכם כמה רעיונות מיוחדים ומקוריים מהם תוכלו לבחור מתנות לאבא האהוב שלכם

תגיות:
מכונת קפה לרכב
צילום: יח"צ אתר קפה תמר
אבא הוא דמות חשובה מאוד בחיים של כולנו. הוא מעניק תמיכה, אהבה וחינוך, מלמד אותנו איך להתנהג, מה מותר ומה אסור, ומשפיע על החיים שלנו בטווח הקרוב והרחוק יחד. רבים מאיתנו מתבלבלים ונשארים חסרי אונים כאשר אנו צריכים לרכוש מתנות לאבא לימי הולדת, לחגים ובאירועים מיוחדים. כמה פעמים כבר אפשר לרכוש חולצות, סריגים, שעון או ארנק, המבחר מצומצם יחסית לאפשרויות השונות הקיימות בשוק לנשים, ולכן הבחירה הופכת קשה הרבה יותר משנה לשנה. המאמר הבא יסייע לכם בבחירת מתנה מפתיעה, מקורית, מיוחדת והכי חשוב שימושית לאבא, לגזור ולשמור.  

רעיונות שונים למתנות לאבא
אספנו בעבורכם כמה רעיונות מיוחדים ומקוריים מהם תוכלו לבחור מתנות לאבא האהוב שלכם:
מכונת אספרסו לרכב: אם יש לכם אבא שעובד קשה במהלך היום, שמסתובב הרבה ברכב בין פגישה לפגישה, או שמבלה שעות רבות בנהיגה על הכביש, מכונת אספרסו לרכב היא אפשרות מצוינת למתנה בעבורו. המכונה קטנה וקומפקטית, גודלה כ- 880 גרם, והיא מתאימה בדיוק למעמד הכוסות המובנה ברכב. היא יכולה לייצר קפה במחזוריות של כ- 2 דקות בכל פעם, וכל מה שהיא זקוקה לו הם פודים לקפה ומים. מכונת הקפה מתחברת אל המצת שברכב, ובלחיצה אחת על הכפתור היא מייצרת קפה אספרסו חם וטעים. 
ערכה מיוחדת לחובבי הטיולים: אם יש לכם אבא אשר אוהב לצאת לטיולי שטח, ספורטיבי ונהנה מנסיעות ארוכות תוכלו לרכוש בעבורו ערכת קפה מיוחדת לנשיאה, הכוללת מכונת אספרסו ניידת, קומפקטית וקטנה, סט של 4 כוסות וקנקן תרמוס לשמירה על הקפה חם לאורך זמן. הערכה מאפשרת להכין קפה אספרסו מפנק בכל מקום בו תחפצו.  
קנקן תרמוס לרכב: קנקן תרמוס תרמי הוא אפשרות מצוינת לכל האבות אשר מעוניינים לשמוא על הקפה חם וטעים. הקנקן יכול להכיל כ - 300 מיליליטר של נוזל, והוא מסוגל לשמור על הקפה חם יותר משלוש שעות.  
מכונת אספרסו היברידית ניידת: לבסוף, תוכלו לרכוש לאבא ספורטיבי, אוהב טיולים או לאבא עסוק, פעיל ועובד קשה, מכונה להכנת קפה אספרסו היברידית. המכונה קטנה וקומפקטית וניתנת לנשיאה לכל מקום אפשרי: למשרד, לשטח, לעבודה, ברכב ועוד.   

טיפים לרכישה נכונה
על מנת לרכוש מתנות לאבא בצורה נכונה חשוב מאוד להקפיד על התאמת המתנה לאופי של אבא, לתחביבים ולתחומי העניין שלו. נסו לחשוב האם ישנו משהו מיוחד שחסר לו, האם הוא דיבר על פריט מסוים לאחרונה, האם הוא התלהב ממשהו שראה והאם המתנה אותה תרכשו תלהיב אותו, ואף חשוב מכך תהיה לו שמושית. תוכלו להתייעץ בדעתה של אמא, שתוכל לכוון אתכם בעת הרכישה, ואף תוכלו להתייעץ עם המוכרת לגבי אפשרויות שונות ופופולאריות לאבא שלכם. לפני שאתם מבצעים רכישה חשבו על תגובתו של אבא כאשר יפתח את המתנה שבחרתם, אם אתם רואים אותו מחייך, תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה. 

מחפשים מתנות לאבא? כנסו עכשיו לקפה תמר והזמינו את המתנה המושלמת
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה