close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניתוחי אף

מערכת שורשב ניסן, תשעה22/03/2015

שוק ניתוחי האף הינה הגדול והמוביל בישראל מבין כלל הניתוחים הפלסטיים, איך נכון לעשות את זה?

תגיות:
שוק ניתוחי האף הינה הגדול והמוביל בישראל מבין כלל הניתוחים הפלסטיים. בארה"ב, לדוגמא, ניתוח אף תופס את המקום השני ברשימת ההליכים הפלסטיים הפופולריים. בעבר ההליך נחשב לכזה שמלווה בחששות רבים, לציד סיכונים ותופעות לוואי משמעותיות לאחר הניתוח. כיום, ובזכות ההתקדמות העצומה של הרפואה הכירורגית, ניתן ליהנות מן הניתוח ברמת בטיחות גבוהה, לצד משך החלמה קצר באופן משמעותי לעומת העבר, וכזה שמאפשר לחזור לשגרת חיים רגילה ומלאת ביטחון כבר לאחר שבועות בודדים מיום הביצוע. עם זאת, יש לזכור כי מדובר בהליך כירורגי לכל דבר, וככזה טומן בחובו סיכונים ותופעות לוואי אליהן חשוב להיות מודעים, ובמיוחד ומאחר ומדובר בהליך שמתבצע תחת הרדמה מלאה.

הנקודה החשובה ביותר שקשורה לניתוח, אם קיבלתם את ההחלטה לעברו, היא בהחלט הבחירה במנתח האף המומלץ ביותר לביצוע המשימה. ראשית נאמר כי כמובן שאין לבחור במנתח או במרפאה מומלצים אך ורק על פי עלות הניתוח, וכי יש לשקלל מספר נוסף של נקודות, המפורטות להלן.

שוק ניתוחי האף מכיל עשרות רבות של מומחים: איך בוחרים מנתח מומלץ

ניסיון וותק: ראשית, על הבחירה להתבצע אך ורק בין מנתחים שחברים באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית. מומלץ כמובן לבחור במומחה בעל מאות ניתוחים קודמים לפחות שנמצאים מאחוריו. בנוסף, אל תתביישו ודרשו הוכחות מוכחות בדמות אישורים ותעודות המאשרות את כישוריו של המנתח. הראו למנתח שאתם בעלי ידע בנושא, הקפידו לשאול שאלות רלוונטיות הנוגעות לניתוח ולמשך ההחלמה שבעקבותיו.
 
פגישת ייעוץ: קבעו פגישת ייעוץ (לרוב חינם) עם מספר מנתחים בהם אתם מתעניינים, במהלכה תזכו להכיר האחד את השני, לתאם ציפיות בנוגע לניתוח, לדון בתוצאות העתידיות ולהבין באופן מלא את מהותו של ההליך לקראתו אתם הולכים ומשך ההחלמה שבעקבותיו.
 
חוות דעת: כמובן שההמלצה הטובה ביותר היא לאסוף ביקורות וחוות דעת על מומחי ניתוחי אף שונים מחברים ואנשים עליהם אתם סומכים בעיניים עצומות. אם אין לצדכם כאלה, תוכלו גם לקבל מושג לגבי טיב מנתח או מרפאה מידי אתרי פורומים ומידע רפואיים, אך זכרו לקחת את המידע בו בעירבון מוגבל שכן אין לדעת מי באמת כתב את אותה חוות דעת. בנוסף, מומלץ לבקש מן המנתח לדבר עם מטופלי עבר, גם כדי לראות תוצאות וגם לשמוע את דעתם הכנה בדבר המנתח..

קרב גיאוגרפית: אמנם נקודה זו לא נוגעת למעשה בטיב המנתח ואיכות העבודה, אך כעת מומלץ לשים עליה דגש, גם אם רבים מן המטופלים לא עושים כן. הקפידו, אם אפשר, לבחור במנתח שנמצא בקרבת מגוריכם, או במרחק נסיעה סביר ממנו. הסיבה לכך היא שניתן יהיה להגיע במהרה למרפאה אם מתעורר צורך כלשהו, דימום או כאבים, במהלך תקופת ההחלמה.
שוק ניתוחי האף מתפתח בארץ באופן ניכר, וניתן לראות זה על פי עשרות המנתחים שפזורים בה. הקפידו לבצע השוואת מנתחים מקיפה ובלתי מתפשרת, על מנת לזכות במומחה הטוב והמומלץ ביותר לביצוע המשימה.

למידע נוסף על ניתוח אף כנסו לאתר: http://af4u.co.il
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה