close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עשרה דברים שלא חשבתם שאפשר לעשות ע"י הדפסה בתלת מימד

מערכת שורשט ניסן, תשעה29/03/2015

רשימה של עשרה דברים שאף פעם לא חשבתם שניתן להדפיס בתלת מימד

תגיות:
הדפסה בתלת מימד
צילום: יח"צ אתר dfus3d.com
השאלות האתיות והמשפטיות סביב הדפסה תלת מימדית (D3) הן חשובות ומורכבות, אבל הן גם נוטות להטות את תשומת הלב מההישג הטכנולוגי. למעשה, יש לשאול את השאלה: "מה למעשה אפשר לעשות עם הדפסות אלה?".

ובכן, קיימת קהילה הולכת וגדולה שיוצרת וחוקרת את הפוטנציאל של הדפסה תלת מימדית. הנה עשרה פריטים שכבר יוצרו במדפסת תלת מימדית.

גיטרה אקוסטית
סקוט סאמי ייצר את הגיטרה האקוסטית הראשונה במדפסת תלת מימדית, מה שאומר שכול אחד מאתנו יכול לעשות זאת. באמצעות מדפסת D3 אפשר להדפיס גיטרות מפלסטיק ולהשלים אותן עם כיסוי מתכתי.

מלבד האפשרות ליצור כלים מוסיקליים שעובדים, גיטריסטים נלהבים יכולים גם להעתיק במדפסת גיטרות של המוזיקאים האהובים והנערצים עליהם בעולם.

עדשת מצלמה בעבודת יד
עדשת מצלמה היא מכשיר מורכב מאוד, אבל עם הדפסת D3 תוכלו ליצור את העדשה שלכם, ואפילו להגיע לתוצאות יצירתיות ייחודיות. מי שיצר עדשות מצלמה השתמש באקריליק במקום בזכוכית ובמכונות אחרות כדי לשלב ביחד את כול החלקים הקטנים והרבים.

חליל שאקוהאצ'י
חליל יפני עשוי מפלדת אל חלד הודפס ב-D3. החליל כולל גמורים שונים מצופים זהב או ברונזה ועיצוב של דרקון זעיר.

בובות מציורי ילדים
באמצעות מדפסת תלת מימדית אפשר להפוך את אחד מציוריו של הילד למשהו "אמתי", ולהפוך את הציור למוצר תלת מימדי. הציור הצבעוני של הילד שלכם יכול להפוך למלאכת אומנות בעזרת הדפסה ב-D3. אפשר להעמיד אותו כקישוט על שולחן העבודה או על המדף בחדר הילדים.

חלקים למטוס הקרב של חיל האוויר המלכותי RAF Tornado
מטוסי קרב בריטיים כבר טסים עם רכיבים שהודפסו בטכנולוגיית הדפסה D3. היכולת להדפיס בתלת מימד תורמת לכך שאפשר יהיה לייצר את המוצרים בכול בסיס צבאי, ובתנאי שיש בו מכונת הדפסה.

זרועות לקטועי גפיים
פרויקט שמשתמש במדפסות D3 מסייע ליצור גפיים תותבות בעלות נמוכה לקטועי גפיים. יד רובוטית שנוצרת במדפסת D3 משמשת כתחליף ליד שנקטעה.

מודלים רפואיים מודפסים
הדפסת D3 של גוף האדם מאפשרת לרופאים אלטרנטיבה זולה כדי ללמוד על האנטומיה של גוף האדם, ולהתאמן בהזרקה ובניתוח – מבלי שיהיה צורך להשתמש בגופות. מאחר שההדפסה של מודלים רפואיים אלה היא כול כך מדויקת, מנתחים יכולים גם לתכנן את הניתוח על גבי המודל המודפס, לפני שינתחו את החולה האמתי.

סוליות לנעלי סופרבול
חברת נייק היא דוגמה לחברה שיצרה נעל ספורט מיוחדת לסופרבול, באמצעות הדפסה ב-D3 של סוליות הנעליים.

נעליים מאירות
יצרנים יצרו לצרכי פרסום נעלים באורך מטר, עמוסות אורות וקישוטים (לא זוג נעליים שאפשר לנעול). הנעליים נועדו לשימוש מסחרי ב-Onitsuka Tiger, ויוצרו באמצעות מדפסת D3.

מחזיק לאייפון ולכרטיס אשראי
כיסוי פונקציונלי לאייפון 5 נוצר באמצעות מדפסת תלת מימדית על ידי Janne Kyttanen. הכיסוי יכול להכיל גם שני כרטיסי אשראי.

באדיבות http://www.dfus3d.com
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה