close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דיזינגוף?! תחשבו שוב- כצנלסון גבעתיים

מערכת שורשיב סיוון, תשעה30/05/2015

אז עכשיו יש מרכז חדש- גבעתיים

תגיות:
גבעתיים, שלאורך שנים רבות נחשבה לפרבר השקט והמנומנם של תל אביב, עוברת במהלך השנים האחרונות שינויים מהותיים באורח החיים, ומעיר שקטה ובעלת אוכלוסייה מבוגרת ברובה, העיר הופכת לצעירה וצעירה יותר, עם מספר רב של משפחות צעירות הבוחרות בגבעתיים כמקום האידיאלי ביותר לביסוס חיי משפחתם במרכז הארץ. בשורות הבאות יצאנו לגלות מה הופך את גבעתיים מרכזי שטוב לחיות בו. 

גבעתיים- תעודת זהות
גבעתיים הממוקמת באזור הדרומי של מישור החוף, נוסדה בשנת 1922 ושמה הוענק לה על שם שתי הגבעות ביניהן היא הוקמה: גבעת בורוכוב וגבעת קוזלובסקי. בסוף שנות ה-50 של המאה הקודמת (1959) גבעתיים הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל הצעירה, וכיום אוכלוסיית העיר מונה כ-60,000 תושבים. 

גבעתיים- העיר המובילה בישראל בתחום המחזור והשמירה על איכות הסביבה
בנוסף להיותה עיר המדורגת במקום ה-9 מתוך 10 בדירוג החברתי-כלכלי של ערי ישראל, גבעתיים היא גם העיר המובילה ביותר בארצנו בכל הקשור לפעולות אשר נועדו לשמור על הסביבה. בין יתר פתרונות המחזור הנפוצות ברחבי גבעתיים תוכלו למצוא את מיכלי האשפה טמוני הקרקע הנחשבים למיכלי האשפה הידידותיים ביותר לסביבה, את מיכלי האשפה הצבועים בצבע הסגול ואשר מיועדים למחזור זכוכית, את מיכלי האשפה המיועדים למחזור נייר וכמובן את מיכלי האשפה הכתומים המיועדים למחזור בקבוקי פלסטיק. בנוסף להצבת מיכלי אשפה ידידותיים לסביבה המיועדים למטרות מחזור, עיריית גבעתיים משקיעה משאבים רבים בטיפוח הגנים הירוקים הפועלים ברחבי העיר. בין יתר הגנים הממוקמים ברובם בדרום גבעתיים תוכלו למצוא את: פארק גבעתיים הכולל 35 דונם של משטחי דשא, מזרקות ומגשרי משחקים לילדים, גן העלייה השנייה הממוקם בגבעת קוזולובסקי ובשטח הגן נמצא גם מצפה הכוכבים של גבעתיים, גן חיל האוויר ועוד. 

רחוב כצנלסון גבעתיים
כמצוין לעיל, גבעתיים עוברת במהלך השנים האחרונות תהליך של "הצערה", כאשר האוכלוסייה המבוגרת של העיר מפנה את מקומה למשפחות צעירות. אחד מסממני השינוי מתרחב ברחוב כצנלסון בעיר הנחשב לאחד מרחובותיה הראשיים של העיר. מלבד פיצה גבעתיים מציעה בחלקו המערבי של רחוב כצנלסון מספר רב של בארים, מסעדות ובתי קפה אינטימיים. רחוב כצנלסון המהווה המשך ישיר למרחב האורבאני של תל אביב, נחשב לאורך שנים רבות כרחוב מנומנם שהרכב האוכלוסייה בו מנה אוכלוסיה מבוגרת. כיום, חלק נכבד מהדירות ברחוב מיועדות לצרכי השכרה לקהל צעיר הכולל בתוכו: יוצאי צבא, סטודנטים ומשפחות צעירות המתקשות להתמודד עם דמי השכירות בתל אביב.

לסיכום, המרחק הקצר ממרכזי הבילוי המובילים ביותר של תל  אביב, השינוי המתמשך של השנים האחרונות בהרכב האוכלוסייה והמחשבה הירוקה של קברניטי העיר בנוגע לאיכות הסביבה, כל אלו ועוד מובילים להפיכתה של גבעתיים מעיר מנומנמת ופרבר שקט לעיר שוקקת חיים המאכלסת כיום יותר ויותר מרכזי קניות גדולים, חנויות בוטיק יוקרתיות, פאבים ומוקדי בילוי נוספים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה