close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לימודי צילום- להפוך את התחביב למקצוע

מערכת שורשיג סיוון, תשעה31/05/2015

רוצים להפוך תחביב למקוצע? לימודי צילום הם דרך טובה לכך

תגיות:
בעבר הלא רחוק אנשים היו עובדים בעבודה אחת, או מספר מועט של עבודות, אך לרוב באותו מקצוע. היום, אנו עדים לכך שאנשים מחליפים מקומות עבודה רבים וגם מחליפים מקצועות ותחומי עיסוק. רוב האנשים אשר מעוניינים להפוך את התחביב שלהם למקצוע הם אנשים יצירתיים אשר רוצים להפוך את היכולות האמנותיות שלהם לפרנסה ולשם כך הם מחפשים לימודי צילום, לימודי אמנות, ציור, מוסיקה ותכשיטנות.

אפשר להפוך את הצילום למקצוע בהדרגה
מסלול החיים של סיום תואר, התמחות והתחלת קריירה מתאים לכולם וגם אלו שהתחילו במסלול זה יכולים למצוא עצמם משנים כיוון, מחליפים מקצועות או הופכים את התחביב שלהם למקצוע. החלום להפוך את התחביב למקצוע מחייב שני מרכיבים עיקריים; התמקצעות וסבלנות.

התמקצעות – משמעותה שכל מי שרוצה לעסוק בתחום מסויים חייב להבין את המשמעות שלו ולקבל כלים מקצועיים. גם אנשים בעל חוש טבעי לתחום עיסוק מסויים מוצאים כי ההתמקצעות תורמת להם ומשדרגת את יכולותיהם.

סבלנות – המעבר בין עבודה אחת לאחרת והפיכת התחביב למקצוע דורשת לרוב סבלנות רבה. יצירת מקצוע חדש ובוודאי כעסק עצמאי מחייבת לימוד בשטח, התנסויות וכל אלה יכולים להתקיים רק כשישנה סבלנות.

4 שלבים בדרך הפוך תחביב למקצוע
שלב ראשון – לימוד. לימודים מקצועיים חשובים בדרך להפיכת התחביב למקצוע וחשוב לבחור במקום לימודים אשר יסייע לכם במשימה. ישנם מקומות לימוד אשר מיועדים לאנשים שרוצים לעסוק בתחביב זה או אחר וישנם מקומות שהלימודים שלהם מתקדמים יותר. גם לימודי צילום יכולים להישאר במסגרת התחביב והם יכולים להיות מקצועיים ולתת כלים שימושיים בעבודה.

שלב שני – תיק עבודות. בין אם התחום שלכם הוא אמנותי ובין אם לא חשוב שיהיה לכם תיק עבודות או לקוחות ראשונים שיוכלו להעיד על העבודות שלכם. במקרה של תחום אמנותי כמו צילום תוכלו להשתמש בתיק העבודות מהלימודים וכן להתחיל לצלם באופן מקצועי לפי דרישה מהסביבה הקרובה אליכם.

שלב שלישי – מציאת לקוחות ראשונים או סטאז'. כדי להפוך את התחביב למקצוע אתם צריכים פשוט להתחיל לעבוד בתחום, גם אם מדובר בחלק מהזמן. אתם יכולים לחפש לקוחות במעגלים השניים שלכם (כלומר מכרים של חברים ומשפחה) ויכולים לחפש אחר סטאז' במשרה חלקית או מלאה.

שלב רביעי – צאו לדרך. לאחר לימודים מקצועיים וצבירת ניסיון תוכלו להתחיל לצאת לדרך ולהפוך את התחביב שלכם לעיסוק במשרה מלאה (או חלקית אם תרצו בכך). אתם יכולים לחפש עבודה בתחום או להפוך להיות עצמאיים כאשר במקרה שאתם בוחרים בדרך השנייה מומלץ מאד שתהיה לכם תכנית עבודה והבנה לקראת מה אתם הולכים.

הדרך משתלמת
הפיכת התחביב למקצוע יכולה להפוך את החיים מהקצה אל הקצה ולהכניס ליום יום משמעות רבה יותר. בעזרת לימוד מקצועי וסבלנות הדרך יכולה להיות משתלמת ומהנה.

למידע נוסף על לימודי צילום בקרו באתר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה