close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לבחירת קייטרינג לחתונה

מערכת שורשיג סיוון, תשעה31/05/2015

כולנו יכולים לשמוע את המשפט שאומר שהמוזמנים לא מגיעים לחתונה בשביל האוכל, אך עם זאת האורחים מצפים לאכול בחתונה

תגיות:
ארגון חתונה מצריך מבני הזוג להתעסק בהמון פרטים כמו היכן יערכו את החתונה, מי יגיע וכמובן איזה כיבוד יוגש בחתונה. כולנו יכולים לשמוע את המשפט שאומר שהמוזמנים לא מגיעים לחתונה בשביל האוכל, אך עם זאת האורחים מצפים לאכול בחתונה ולקייטרינג יש חלק חשוב באירוח ובהרגשה של האורחים. כדי שעזור לכם ליצור את הרושם הרצוי בחתונה שלכם ריכזנו 7 טיפים לבחירת קייטרינג:

טיפ ראשון – המלצות
הדרך הטובה ביותר לצרוך שירות היא לקבל המלצות עליו ויש שתי דרכים לקבל המלצות. דרך אחת היא לשאול חברים בסביבה הקרובה על נותני שירות והדרך השנייה היא להגיע אל נותן השירות ולבקש לשוחח עם לקוחות ממליצים. במקרה של בחירת קייטרינג לחתונה ניתן אפשר לחפש קודם כול חברה שמספקת קייטרינג שמתאים לסגנון שלכם ולאחר מכן לבקש ממנה לקבל טלפונים של ממליצים. בשיחה עם הממליצים יש לשאול על איכות האוכל, שביעות הרצון של המוזמנים וגם על התקשורת עם בעלי הקייטרינג לפני האירוע ובמהלכו.

טיפ שני – כיצד יוגש האוכל
כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה מיוחדת וכל זוג מביא ליצירת החתונה את החלומות הפרטיים כשאלו יכולים להיות גם כיצד יוגש האוכל בחתונה. יש זוגות שמעוניינים בשירותי בופה ויש שמעדיפים שהאוכל יוגש לשולחנות. בבחירת החברה יש לבדוק שהיא יכולה להציע לכם את צורת ההגשה שאתם מעוניינים בה ולבחון כיצד היא מתכננת להציע את ההגשה (כאשר האוכל מוגש לשולחנות יש לבחון כמה שולחנות יהיה לכל מלצר כדי לבחון שהשירות במהלך האירוע יהיה מושלם).

טיפ שלישי – בחנו את המגוון
לרוב, ככל שישנו מספר גבוה של מוזמנים לחתונה כך ניתן להציע מגוון רחב יותר של מנות. עם זאת, המגוון נועד בדרך כלל כדי לאפשר לכל זוג לבחור את המנות הטובות ביותר לטעמו (ובהתחשב בקהל היעד). בכל מקרה של טעם מיוחד או בקשות יש לבחון עם חברת הקייטרינג אם באפשרותה לספק את המגוון הרצוי לכם.

טיפ רביעי – התייחסו לקינוחים
הקינוח הוא חלק חשוב מאד בארוחה. רבים מצפים בחתונות לקינוח טוב שיגיע לאחר האוכל ולכן אין לדלג עליו. ישנן חברות קייטרינג שמציעות מגוון רחב מאד של קינוחים וכל זה בלי לוותר על הכשרות. היום כולם יודעים כי אפשר להפיק קינוחים מעולים שיתאימו גם לאירוע בשרי. בבחינת הקייטרינג יש לבדוק גם שישנו מגוון של קינוחים, שהם לטעמכם וגם חשוב לבדוק מתי יוגשו הקינוחים.

טיפ חמישי – היחס של חברת הקייטרינג
כבר בשיחה הראשונה עם חברת הקייטרינג אפשר לקבל התרשמות ממנה ולדעת אם היא מוצאת חן בעינכם או לא. אך מעבר לשיחה הראשונית חשוב לברר מיהם אנשי הקייטרינג של החברה שייתנו לכם שירות ביום המיוחד ביותר של חייכם וכן לבדוק בהמלצות השונות כיצד התייחסה החברה לבקשות שונות של האורחים ולבקשות של החתן והכלה.

טיפ שישי – בדקו את החוזה (ואת האותיות הקטנות)
כל חוזה עם נותן שירות לחתונה מחייב את שני הצדדים ובדיקת החוזה תאפשר לכם לדעת למה אתם מחוייבים ולמה מחוייבת חברת הקייטרינג. בחוזה צריכים להופיע כל הפרטים שנקבעו בעל פה כולל כמה מלצרים יגיעו לתת שירות בחתונה שלכם, איזה מנות יוגשו, כמה מנות מוזמנות וכמובן גם תנאי התשלום. זכרו, החוזה צריך לשרת את שני הצדדים ולכן אתם יכולים לקרוא אותו בנינוחות ובלי למהר.

טיפ אחרון (ואולי הראשון בחשיבות) - טעימות
הטיפ האחרון הוא ככל הנראה החשוב ביותר – טעימות. אם חברת הקייטרינג נותנת שירות מושלם ומחיר אטרקטיבי, אך האוכל לא לטעמכם, אין כל סיבה שתתנו להשתתף ביום המיוחד שלכם. לאירוע הטעימות לא מומלץ לבוא לבד ונהוג בדרך כלל להגיע עם ההורים של שני הצדדים. כדאי לברר מראש מה התפריט של הקייטרינג ולוודא כי יום הטעימות יהיה תואם למה שיוגש ביום החתונה שלכם.

ולסיכום
ארגון חתונה יכול להיות מהנה מאד אם תזכרו כי המטרה שלכם היא לחגוג עם האורחים ולהתחיל את חייכם כזוג נשוי בשמחה גדולה. כל אנשי המקצוע אשר יתנו לכם שירות לאורך האירוע מטרתם להוסיף לשמחה והם נמצאים עבורכם ועבור המוזמנים שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה