close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דשא סינטטי זול- הגינה ירוקה כל השנה

מערכת שורשיג סיוון, תשעה31/05/2015

דשא סינטטי זו אחת הדרכים הפשוטות והקלות ביותר להקנות לגינה שלכם מראה מרהיב כל השנה במינימום מאמץ

תגיות:
עבור בעלי גינה רבים, הדשא הוא רק עוד חלק מהגינה הגדולה. לא תמיד ההשקעה המרובה בהשקיית הדשא ובתחזוקה שלו שווה את המאמץ שכן השקעה גדולה בדשא פירושה השקעה מועטה יותר בשאר הצמחים, העצים או הפירות והירקות הגינה. דשא סינטטי זו אחת הדרכים הפשוטות והקלות ביותר להקנות לגינה שלכם מראה מרהיב כל השנה במינימום מאמץ. משטח הדשא הסינטטי כבר נמצא בגינות פרטיות וגינות ציבוריות ולא בכדי הוא הופך לאחד המוצרים המבוקשים ביותר בתחום הגינות. המתנגדים לדשא סינטטי אומרים כי הדשא אינו טבעי ולכן לעולם לא יהיה כמו הדשא הרגיל. מצד שני, התומכים טוענים שדשא סינטטי טוב ואיכותי נראה בדיוק כמו הדשא הרגיל והמגע שלו והמראה שלו לא נופלים, ולעיתים אף טובים יותר מהדשא הרגיל. יותר ויותר אנשים בוחרים בדשא סינטטי על מנת להפוך את הגינה שלהם ליפה והמטופחת ביותר שיש. אחד המרכיבים החשובים ביותר בשיקול איזה דשא סינטטי לרכוש לגינה שלכם הוא כמובן המחיר. חשוב שתדעו שדשא סינטטי זול הוא לא בהכרח דשא סינטטי פחות טוב, חשוב לדעת מה מחפשים ומה הצרכים שלכם.

דשא סינטטי זול- משתלב מצוין עם הגינה שלכם
גם אם יש לכם עצים או סלעים בגינה, דשא סינטטי יכול להשתלב מצוין עם הגינה שלכם. התקנה של דשא סינטטי מסביב לפריטים שכבר נמצאים בגינה שלכם היא פשוטה וקלה וכל מה שצריך הוא לתכנן מראש בצורה יסודית וקפדנית את ההתקנה שלו. דשא סינטטי כבר מזמן אינו נחלתה של הגינה בלבד וניתן להתקין אותו בכל מקום. לא מעט אנשים כבר התקינו דשא סינטטי במרפסות ביתיות, במסעדות, בבתי קפה, ביאכטות ועוד. דשא סינטטי זול שלא יקרע לכם את הכיס הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך כל מקום ליפה ומזמין יותר.

המחיר מעל הכל
כמו בכל התחומים, גם לדשא סינטטי יש הרבה מאוד סגנונות ויש שוני רב בין דשא סינטטי אחד לאחר. המחיר הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר כאשר בוחרים דשא סינטטי לגינה או לבית שלכם. דשא סינטטי זול אינו חייב להיות דשא סינטטי פחות טוב, הכל תלוי במטרה לשמה אתם רוכשים את הדשא הסינטטי. המטרה העיקרית של דשא סינטטי היא היופי שלו, אך לא רק. לא מעט אנשים רוצים דשא סינטטי בביתם בשביל שיהיה להם מקום נוח לשבת, אחרים עושים זאת עבור מקום משחק לילדיהם ויש כאלו שאפילו עושים זאת למען חיות המחמד שלהם. השימושים בדשא סינטטי הם רבים ומגוונים ואם פעם רק המראה היה השיקול להתקינם הרי שהיום יש שיקולים רבים כאשר מחליטים לקנות את המוצר לגינה או לבית שלכם. המחיר הוא חשוב ודשא סינטטי זול יאפשר לכם לרכוש יותר דשא שיספיק לכל המקום שאתם צריכים ללא פשרות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה