close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תהליך העבודה של עו"ד גירושין

מערכת שורשטו סיוון, תשעה02/06/2015

הגעתם למסקנה שלא נותר לכם מה לנסות לתקן ואין ברירה אלא לסיים את הנישואין? אם כן, בוודאי יש לכם שאלות רבות

תגיות:
הגעתם למסקנה שלא נותר לכם מה לנסות לתקן ואין ברירה אלא לסיים את הנישואין? אם כן, בוודאי יש לכם שאלות רבות, ואנחנו כאן כדי לענות על חלק מהן. אחת השאלות העיקריות שרבים שואלים לפני הפניה אל עו"ד גירושין נוגעת בתהליך העבודה, מה עורך הדין עושה מהרגע שפונים אליו ועד לסיום הנישואין. במאמר זה ניתן לכם הצצה לשלבי העבודה של עו"ד מקצועי לגירושין ונאפשר לכם להגיע אליו רגועים יותר, כשאתם יודעים מה בערך עתיד לקרות.

שלב ראשון – פגישת ייעוץ
הפגישה הראשונה עם עו"ד גירושין היא פגישת ייעוץ. פגישה במהלכה עורך הדין בודק את הסיבות לגירושין, את הנתונים הפיננסיים של בני הזוג, את הילדים וכדומה. בנוסף, פגישה ייעוץ עם עו"ד מוסמך לדיני משפחה וגירושין כוללת תיאום ציפיות – מה הרצונות שלכם ומה תרצו להשיג בתהליך הגירושין. כך עורך הדין יכול להחליט על דרך הפעולה המתאימה ביותר.

שלב שני – איסוף ראיות
בשלב השני אוסף עו"ד גירושין ראיות התומכות בטענות שלכם, ראיות אשר יכולות לסייע לו להגיע להסדר הנכון ביותר עבורכם. בין אם מדובר בראיות על בגידות, התעללות, פגיעה בילדים, נתונים פיננסיים שהצד השני מנסה להסדיר וכל דבר אחר. כל ראיה, ולו הקטנה ביותר, יכולה לסייע בהגעה להסכם נכון ומשתלם. לכן, בשלב זה עבדו בשיתוף פעולה מלא עם עורך הדין וסייעו לו להשיג כל ראיה לה הוא זקוק.

שלב שלישי – תביעה או הסכם גירושין

לאחר פגישת הייעוץ ואיסוף הראיות יש 2 אפשרויות:

הסכם גירושין – במידה ובין בני הזוג יש דו שיח וניתן להגיע להסכם עורכי דין לגירושין ישמחו לבצע זאת בדרך הזו מבלי להיגרר לתביעות מיותרות ומלחמות בבתי המשפט. כמובן, ההסכם יכלול הסכמות על מגוון רחב של נושאים כמו משמורת ילדים, הסדרי ראיה, חלוקת רכוש, מזונות ועוד.

תביעה – במידה ולא ניתן להגיע להסכם, עוברים להגשת תביעה בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, על פי נתוני התיק ונתונים נוספים שעורך הדין לוקח בחשבון. עורך הדין יאסוף את כל החומר, יחפש ראיות חדשות ויערוך את התיק בצורה הטובה ביותר עבור הלקוח, כך שיוכל לייצג אותו בצורה מקצועית ולהעניק לו את התנאים שהוא מבקש.

לכן, חשוב לפנות אל עו"ד מקצועי ובעל ניסיון בתחום אשר יוכל לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר ותוך מיצוי הזכויות שלכם באופן מלא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה