close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מערכת סינון אב"כ לממד

מערכת שורשכג סיוון, תשעה10/06/2015

מדינת ישראל היא מדינה רדופת שונאים וניתן לראות בתקופה האחרונה כי חדרי ממד הצילו משפחות רבות במלחמות האחרונות

תגיות:
כיום במדינת ישראל כמעט בכל בית קיים חדר ממד ואף ניתן לראות כי רשויות מקומיות מאשרות לדיירים רבים להוסיף יחידות דיור וממד בבתים. בשנים האחרונות נוספה תקנה מיוחדת בחוק המחייבת כל חדר ממ"ד להיות מאובזר במערכת סינון אב"כ לממד. מערכת סינון זאת,היא מערכת מיוחדת המיועדת לחדרי ממדד ותפקידה להכניס אוויר צלול מחוץ לחדר באמצעות מפוח מיוחד.המערכת כוללת מסנן שמסנן את האוויר ובונה לחץ חיובי בתוך הממד. בנוסף, המערכת מחליפה את האוויר הקיים בחדר ומונעת הצטברות של פחמן דו חמצני שנובע מנשימת הנמצאים באותו חדר ועל ידי כך המערכת מאפשרת שהייה ארוכת טווח בממד, במקרה של חלילה מלחמה.

חשוב לרכוש רק מחברה המציעה מערכות עם תווי תקן
כיום ניתן למצוא מספר חברות בשוק אשר מציעות מערכות סינון אב"כ לממד, אשר עובדות עם תו תקן מחמיר ובאישור פיקוד העורף. מערכות אלה הינם חיוניות לכל חדר ממד. בבחירת המערכת, יש לבחור רק בחברה אשר עומדת בכל התקנים ואישורים שנקבעו בחוק ולא להסתמך על מערכות פשוטות שאינן עמודות בתווי התקן המחמירים שנקבעו בחוק. לרוב קבלנים וחברות בנייה בוחרים בקפידה את החברות והספקים המייצרים מערכות הסינון. אך טרם הכניסה לביתכם חשוב מאוד לוודא עם הקבלן שהוא אכן בחר בספק אמין ושמערכת הסינון הינה בעלת תו תקן.

מה חשוב לדעת בעת בחירת מערכת סינון אב"כ לממד?
חשוב לוודא כי המערכת אינה דורשת תחזוקה מסוימת.
חשוב שהמערכת אכן תחליף את האוויר בחדר ותמנע הצטברות של פחמן דו חמצני.
חשוב לבחור במסנן רב שלבי ואיכותי.
בחרו רק במערכות סינון אשר מיוצרות בישראל ובדקו שהן אכן נבדקו על ידי מכון התקנים ועומדות בתקנים המחמירים ביותר שנדרש בחוק.
חשוב מאוד שלמערכת הסינון יהיה חיבור למצבר ביטחון במקרה של הפסקת חשמל או כל תקלה אחרת.
חשוב שהמערכת תתאים למספר הנפשות בבית, לרוב מערכות הסינון מתאימו ל- 6 נפשות.
למה כל כך חשוב לבנות חדר ממד?

מדינת ישראל היא מדינה רדופת שונאים וניתן לראות בתקופה האחרונה כי חדרי ממד הצילו משפחות רבות במלחמות האחרונות. חדרי ממד ללא ספק יקנו לכם ביטחון ושקט נפשי לכל צרה שלא תבוא ולכל מלחמה. חדר ממד על פי החוק חייב להיות בגודל של - לפחות 5 מ"ר, וכולל דלת אטומה היטב מפני גזים. הדלת של חדר הממד צריכה להיות נפתחת כלפי חוץ. החלון בממד צריך להיות מורכב משני חלקים המקנים ביטחון לחדר – פנימי מאלומיניום ובכן אטום בפני גזים. החלון חייב להיות בעל תו תקן,והחלק השני של החלון המגן על החדר, חייב להיות עשוי פלדה בעובי של - 20 מ"מ. מעבר לכך. בכל חדר ממד חייב להיות מותקן מערכת סינון אב"כ לממד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה