close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין הוצאה לפועל- לפעמים חבל הצלה

מערכת שורשכה סיוון, תשעה12/06/2015

עורך דין הוצאה לפועל הוא ללא ספק חבל הצלה במקרים רבים. מה צריך לדעת?

תגיות:
עורך דין הוצאה לפועל הוא ללא ספק חבל הצלה במקרים רבים. אנשים רבים נתקלים במהלך חייהם בחובות שונים לחברות או לאנשים פרטיים, לעיתים אף מדובר בחובות ישנים שצברו ריביות רבות ואף חובות לעירייה או לרשות מקומית. במקרים אלו, עורך דין הוצאה לפועל יוכל לסייע לכם רבות בניצול זכויותיכם הן כחייבים והן כזכאים.

כיצד זה עובד?
הליך הוצאה לפועל הינו ידוע כתהליך די מורכב הן לחייב והן לזוכה. כאשר אנשים מקבלים מכתב דרישת חוב או פסק דין שעליהם לשלם סכום מסוים בגין חוב, לאדם פרטי או לחברה, לרוב אנשים נתקלים בשאלות שונות כמו -  מהם ההליכים בהוצל"פ? כיצד מתמודדים עם סנקציות שונות? מהם הזכויות של החייב ושל הזוכה? ועוד שאלות רבות.

למה חשוב לקחת עורך דין מקצועי במקרים אלו?
בכל מקרה שבו אדם מקבל דרישה חוב עליו לדעת היטב את זכויותיו. במקרים אלו, עורך דין הוצאה לפועל יוכל לסייע רבות לחייב כדי להכיר בזכויותיו. על החייב לדעת כי התנהלות שגויה בתהליך זה, יכולה להביא להתלוות סנקציות קשות כמו – עיקולים שונים כמו - עיקולי חשבון, עיקול מיטלטלין, עיקול נכסים , הגבלות רבות, צווי מאסר ובכן החוב הולך ותופח בעקבות ריביות שמתווספות לחוב הקיים.

זכות בסיסית לייצוג משפטי לחייב
החייב זכאי על פי החוק לייצוג משפטי על ידי עורך דין הוצאה לפועל המתמחה בתחום ומכיר את כל זכויותיו ואת רזי המערכת. עורך דין מיומן ומקצועי, יכול לבדוק מראש עבור החייב מהם הסיכויים או הסיכונים העומדים בפניו ולסייע לו לקחת החלטות נבונות כמו – האם כדי לו להגיע לפשרה עם הזוכה בכדי לסגור את החוב, הוא יכול לבקש בקשה לפריסת החוב לתשלומים, ובכן להציג טענות שונות בפני רשם לפועל. מעבר לכך, עורך דין הוצאה לפועל יסייע לחייב לפתוח תיק בהוצל"פ בצורה הנכונה, עזרה בניצול זכויותיו ובכן התנהלות נכונה לאורך כל הדרך. מסיבות מגוונות אלו, במידה והפכתם להיות "חייבים" ואתם עומדים בפני הליכי הוצאה לפועל מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין מיומן ולא להמתין לדקה ה- 90.

כיצד ניתן לבחור עורך דין מקצועי?
במידה והחלטתם לבצע את הצעד הנכון ולעזר בעורך דין הוצאה לפועל, כרגע נותר לכם למצוא עורך דין מתאים. כיום שוק עורכי דין מוצף במגוון עורכי דין מתחומים שונים. בראש ובראשונה, יש לבחור בעורך דין המתמחה ספציפית בדיני הוצאה לפועל ומכיר על בוריו את כל החוקים הרלוונטיים. מעבר לכך, חשוב לבחור בעורך דין בעל ניסיון רב בתחום המציע מחיר הגיוני בהתאם למחירי השוק. רצוי לבחור בעורך דין שתרגישו עימו בטוחים וחשוב שיהיה בניכם כימיה מסוימת ובכן שיתגורר באזור מגוריכם מאחר שלעיתים תדרשו לקיים עימו מספר פגישות במהלך הטיפול בתיק.

צריכים עורך דין להוצאה לפועל לחצו כאן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה